Rohadt életbe... itt hagyott engem egy valószínűleg elmebeteg csávóval aki... franc se tudja mit fog velem csinálni....Valahogy elájultam, és mikor kiakartam nyitni a szemem nem láttam semmit, biztos le van kötve. A kezeimet se tudtam mozgatni.
Én ezt nem akarom.. haza akarok menni a csendes és biztonságos életembe ahol csak én voltam és a magány...
-Mi legyen vele főnök? -szólalt meg egy női hang, valószínűleg a "gazdám" segédje.
-Van vele egy kis megbeszélni valóm, szóval húzzatok innen. -ajtó csapódást hallok, majd leveszi rólam a szemkötőt, így szembe találom magam gyönyörű szép kék szemeivel.-Jó reggelt angyalom- egy beteg mosoly telepszik arcára- Jól elaludtál, de most meg kell beszélnünk pár dolgot!
Kioldozta mindkét kezemet, majd közelebb húzott magához. Cigi szaga volt... utálom ha valami rossz szagú és koszos..
-Mivel mától az én tulajdonom vagy, ezért engedelmeskedsz nekem, azt csinálod ami én mondok, megteszed amit kérek, és csak akkor szólalsz meg ha én mondom. Ha ezeket megszeged büntetést kapsz. Érted?
-.... - milyen büntetés?
-Nem hallom! -még közelebb hajol és egyenesen rám ordibál.
-I-igen..
-Jó. Kezdés képpen kapsz egy kis ízelítőt. - Ledob a földre, majd egy perverz vigyor ül arcára.
Hátat fordított, majd kiment az ajtón, pár perc múlva egy bőrszíjjal a kezében jön vissza...
-Játszunk egy kicsit.
Mikor elkezdett felém közeledni teljesen bepánikoltam, próbáltam felkelni a földről, de ő a lábával lefogott a földre.
Egy mozdulattal rávágott egy hatalmasat a hátamra a szíjjal, majd még egyet és még egyet.-H-hagyd abba!!- üvöltöttem a fájdalomtól, könnyeim csak úgy patagzottak szememből.- Kérlek!!-az utolsó csapásra még nagyobbat ordítottam, majd magzatpózba összehúztam magam.
A hátam mindennél jobban fájt.. éreztem hogy a vastag bőrszíj már a húsomat súrolta. Rohadtul fáj.
-Nem mondtam hogy megszólalhatsz. -Mondta mogorva hangnemben, majd búcsúzásképpen belém rúgott. - Még visszajövök, addig takarítsd össze a véredet a padlóról.
Ledobott elém egy koszos rongyot, mellé egy fehér rózsacsokrot, ami egyenesen a vérbe esett...majd kisétál az ajtón.. egyedül hagyva, egy sötét szobába... egy testileg, lelkileg bántalmazott bemocskolt angyalt...
Sziasztok! Bocsi a rövid részért, csak nagyon nem jön az ihlet :(
Nem tudom mikor lesz a kövi rész, de megpróbálok sietni!
Ha esetleg tetszett volna, akkor írj egy kommentet :)
BINABASA MO ANG
Fehéren-feketén
RomanceTörténetünk egy felemás szemű albínóról szól, akit eladott egy emberkereskedőnek az anyja. Hiroto nehezen fogadja el az új környezetet és szabályokat, de viszont "gazdája" iránti érzelmei igen vegyesek... /FIGYELEM/ Yaoi ( fiú x fiú ), aki nem s...