Kap 2

402 15 1
                                    

Felix han inte springa efter Oscar, Felix kände hur tårarna började rinna ner för hans kinder. Han sprang upp och låste in sig i badrummet. Omar gick upp och knackade på badrumsdörren. "Felix gråter du?" frågade Omar. "Kan ni bara gå!" skrek Felix. Omar gick in till Felix's rum. "Vi borde kanske gå nu" sa Omar till Ogge. Omar och Ogge gick ner och tog på sig sina skor. Där ute berättade Ogge allting. "Vad ska alla foooers tänka om oss nu?" sa Omar. "Är det slut med The Fooo nu eller vad är det som händer?" tänkte Omar. Nästa dag så sprang Ogge snabbt ut för att gå till Oscar. När han var framme så plingade han på. Oscar kollade ut genom kikhålet, och såg Ogge. Oscar öppnade inte för att han skämdes för mycket för att Ogge sett han och Felix kyssas. Oscar gick in till sitt rum igen och började tänka på Felix. "Fyfan hur kunde jag?" sa Oscar tyst. Oscar ringde till Felix och frågade ifall dom kunde träffas ikväll. Felix sa okej, och senare på kvällen så plingade Felix på hos Oscar. "Hej" sa Felix lite blygt. "Kom in!" sa Oscar. Dom satte sig ner i soffan och pratade. "Gillar du mig på det sättet?" frågade Oscar. "Ehm mm" svarade Felix. Oscar log mot han och kramade Felix. "Varför bryr vi oss om vad andra tycker om oss? sa Oscar. Felix tog sina händer runt Oscar's nacke och dom kysstes kort.

Foscar!!Where stories live. Discover now