Kap 5

285 17 5
                                    

Vi hade as kul på festen och Omar började twerka mitt i allt. Oscar tog tag i Felix's hand och drog med han till nedervåningen där ingen var. Oscar kom närmare Felix. "Aj!" skrek Felix. "Oj förlåt" sa Oscar när han råkade trampa på Felix's fot. Sen började dom skratta. Oscar smekte hans kind och kysste hans hals. Felix tog sina armar runt Oscar's nacke. Dom kysstes länge tills dom hörde någon i trappan. Oscar tog ett steg bakåt, och kollade i trappan. Där stog Omar och vinglade. "Shit va full du är" sa Felix och skratta. "Ömdjdkd" mumlade Omar och kunde knappt stå. Felix och Oscar gick upp till övervåningen för att kolla vad dom andra gjorde. Då sattes brandlarmet igång. "Men vad i helvete" sa Oscar och sprang upp. Men det var bara Ogge som lekte med brannvarnaren. "Ska vi åka hem eller?" frågade Oscar. "Aa okej nästa buss går om 4 minuter" sa Felix. Dom gick till busshållsplatsen och väntade på bussen. När Felix och Oscar var framme vid Oscar's hus så gick dom in, och Oscar trodde att hans mamma inte skulle komma hem ikväll. "Oscar! Vart fan har du varit?" skrek hans mamma. "Förlåt jag trodde inte att du skulle komma hem nu" "Jag har ju letat överallt efter dig och ringt flera gånger!" sa hans mamma. "Batteriet tog slut" sa Oscar. "Oscar vafan är det här?!" skrek hans mamma och visade en bild från Omar's instagram där det var en bild på Felix och Oscar när dom kysste varandra.

Foscar!!Место, где живут истории. Откройте их для себя