Nästa dag så vaknade Oscar hemma hos Felix. Han kom knappt ihåg hur han kom dit. "Felix, sover du?" sa Oscar och gäspade. Han fick inget svar så han tog på sig sina kläder. Efter ca 10 minuter vaknade Felix. "Godmorgon babe" sa Oscar. "Åh fan va trött jag är" sa Felix och la tecket över huvudet. Oscar ryckte tag i tecket och böjde sig ner och kysste Felix. Felix Perspektiv: Oscar gav mig en mjuk kyss, hans läppar var så varma och hans tunga virvlade runt i min mun. Han gjorde mig så upphetsad, hela kroppen pirrade. "SUG AV MIG!" skrek Felix. Oscar blev förvånad och rodnade, men fortsatte bara att hångla upp Felix. Felix's mamma öppnade hans dörr direkt när hon hörde att Felix skrek. "Men vad håller ni på med?!" sa Cecilia förvånat. "MAMMA GÅ!" skrek Felix och gick snabbt upp ur sängen. "Helvete!" sa Felix och la sig under tecket. "Vill du att jag ska gå?" sa Oscar. Felix svarade inte. "Men jag ringer dig sen då" sa Oscar och gick ut från Felix's rum. På vägen hem så mötte Oscar Omar och någon annan kille som han inte kände igen. "Nämen, är det inte lilla bögkyssaren?" sa Omar. Oscar's perspektiv: Omar hade förändrats så jävla mycket, jag ville bara dö just nu. Och så hade Ogge ett filmklippet på mig och Felix. "Vad vill du?" sa Oscar. "När sa jag att jag ville något hahah" skrattade Omar. Omar's kompis knuffade till Oscar i en stolpe. Han reste sig upp och sprang fort hem. Han låste upp dörren. Och i köket stog Oscar's mamma och en man. Oscar sprang snabbt till badrummet. Tårarna rann ner från mina kinder. Det plingade till i mobilen och jag hade fått ett sms från Felix. Det stog: Förlåt för förut, kan jag komma över om en halvtimme?" Oscar svarade med ett "Okej" "Oscar!" ropade hans mamma. Oscar svarade inte. "Kom ut nu din jävel!" skrek mannen som han aldrig sett förut. Jag ville inte svara, jag letade efter något vasst i badrummet. Jag hittade ett rakblad. Jag drog den sakta mot handleden. Jag skar djupa sår, jag orkar inte med mitt pissliv. Alla förstör för mig. Det plingade på dörren, Oscar's mamma öppnade dörren och låtsades som ingenting. "Du kan gå in och vänta på Oscar's rum" sa hon. Oscar skyndade sig att tvätta av blodet från armarna och torkade upp allt blod från golvet. Han gick ut ur badrummet och sprang fort till sitt rum. "Hej" sa Felix och log. Tja sa jag tillbaka. "Har du gråtit?" sa Felix. Oscar kollade ner på golvet. Felix la sin arm runt Oscar's axlar. Jag lutade mitt huvud mot Felix's axel och ville bara gråta. Felix råkade se lite av Oscar's arm. "Vad har du gjort på armen?" sa Felix. "Eh va.. inget, jag råkade bara riva mig" sa Oscar. Felix drog upp ärmen på Oscar's tröja och stirrade. "Varför Oscar? Du får fan inte börja skära dig nu också".
ESTÁS LEYENDO
Foscar!!
FanficFelix och Oscar har fått känslor för varandra och det är inte särskilt små känslor och Omar verkar inte vara glad över att vara vän med ett bör par så han försöker göra så att de ska bli olyckliga tillsammans. Här är ett smakprov av det första kap...