Nyummyy...
Sedap gila makanan dekat sini walaupun cuma ada makanan desert but still sedap..plus ada air minuman favourite aku lagi.
Tak tau pulak aku kedai cafe ni dekat dengan rumah aku..maybe baru dibina kot.Tengah syok aku monolog lelaki didepan aku hanya dari tadi pandang aku dengan mata memukau dia tu.
Aku pun balas balik lh..dah kenapa pandang anak dara orang macam tu sekali cucuk kang mata tu ngan sudu ni sat gi.'Ehemm..kau dah kenapa tenung aku sampai nak tembus dibuatnya dinding belakang aku ni.' Tanya aku sambil loyar buruk..sekali sekala loyar buruk😂
Dia seolah olah tersentak seketika dan berpura pura batuk macam orang sakit.
'Arrh..ermm.. tak de apa.. lagipun bila masa aku tengok kau. Perasan. Aku tengok dinding sana.'
Aku tengok arah dinding yang ditunjukkannya.
Ceh, nak cover tak reti. Dah tenung orang ngaku je lah😴
'Kenapa kau tiba ii je bawak aku kesini?'
Ya lah..kot ii dia nak balas dendam sebab haritu ke..
'Saje'
Wwahh..aku balas berpatah ii dia just balas sepatah je..the heck guys
'Owhh..kalau macam tu..antar aku balik Uni. Daripada duduk dengan kau ni..macam takde life jer -_- '
'Banyak cantik mulut kau kata macam tu..fikir nak sangat ke aku duduk dengan kau. Kau patutnya rasa bersyukur bila dapat duduk ngan aku plus dapat rasa aku berlanja kau makan. '
Mulut aku memang cantik pun *flip hair*
'Apa ii je lah..memang aku bersyukur sangat sebab ada mamat hotss berlanja aku makan..kesian fans diorang cemburu sebab tak dapat.' Balas aku dengan nada memerli.
Ouchh dia jeling kita ler..menusuk sampai ke hati beb.
#drama😂
Lepastu suasana kembali seperti biasa.
Hening~'Dah habis makan?' Tanya dia sambil mengangkat kening sebelah.
Aku hanya membalas dengan anggukan saje.
.
.
.
.
.Tiba ii dia menghulurkan tangannya ke arah aku.
Aku tengok dia..
Aku tanya dengan isyarat memek muka..'dah kenapa?'
'Telefon' Balas dia sepatah.
Aku dengan muka blur bagi jer dia phone aku kat dia.
Aku tengok dia taip sesuatu kat phone aku pastu dia pulangkan balik phone aku.Aku just ambik tanpa banyak bunyi dan mengambil helmet yang dihulurkan oleh dia.
Well memang masa dia tarik tangan aku keluar dari Uni aka lebih kepada culik aku sebnarnya..kitaorang naik motor mamat hot tu.
Lepas jer sampai Uni..tepat ii bunyi penggera alarm its means waktu kolej dah habiss.
Aku pandang dia..dia balas balik pandangan aku.
Perghh muka tak bersalah siakk.'Kenapa?' Tanya Raisy
'Sebab kau, aku terlepas beberapa mata pelajaran aku..erghh you waste my time early
*mata ke atas*.
.
.
.
.
.
.
.CONTINUE》
Chapter kali ni paling sikit 😫
Idea tiba ii hilang😌
Huhuhu inshaAllah esok sis update 2 chapter kalau sis rajin🤓
'Kalau' rajin lah..tapi selalunya sis pemalas😂Tunggu next chapter guyss🤑
YOU ARE READING
Who Are You ?
Teen Fiction'UMI ! WALID ! Jangan tinggalkan Feeya ! Please wake up ! ' 'Miss Aufa. Now you have a new mission.' 'Tell me Feeya. Where your brother is now ?! ' 'Aisy, dekat mana kau jumpa perempuan ni duhh ?' 'Please ! Stopp! ' Sejak kematian kedua ibu bapa nya...