Pagi yang cukup menenangkan buatkan aku bergerak ke kolej lebih awal dari sepatutnya. Bak kata gue sekali sekala kata kan.
Sedang elok aku berjalan sambil memandang keaadaan sekeliling kolej, aku ternampak bunga yang aku minati sejak kecil lagi iaitu bunga lily.
Baru sahaja aku melangkah beberapa tapak entah macam mana sebuah kasut okay bukan sebuah tapi sebelah kasut elok landing atas kepala aku.
Perghh dia punya baling tu macam berdendam ngan aku jer.. sakit yang terasa selepas mengalihkan kasut tu terus aku usap.
" Haish siapa punya kasut lah ni. Taguna betul. Aku bakar kang kasut ni huh."
Elok aku mengomel sorang sorang datang lah jejaka yang kacak datang menghampiri aku. Disebabkan aku rasa kasut sebelah ni dia punya.. aku akan menganggap dia tak hensem lol.
"Kau okay? Sorry brader, aku nak betulkan tali kasut tadi entah macan mana pulak aku terbaling kasut tu."
Huh terbaling, dia cakap TERBALING. Betulkan tali kasut tapi ah macam mana boleh TERbaling kasut, dah tu kena aku.
Punyalah terbaling dia tu siap landing kat atas kepala aku pulak tu.
"Huh? Kau nii okay ke tak? Dari tadi aku tanya.. kuat sangat ke kasut tu kena kepala sampai aku cakap pun kau tak dengar -.- " Sambil dia bercakap cakap tu tangan nya dihulurkan dekat aku.
Aku pulak pandang tangan dia dengan muka blur.
"Kau dah kenapa bagi tangan kau kat aku? Nak suruh aku salam ke apa."
Selamat datang ke dunia blur tahap yang tidak dapat diselamatkan 😂
"Kau dah kenapa benggong. Aku hulur tangan sebab nak bantu kau bangun dari jatuh. Ke memang nak duduk situ sampai esok ke? "
Ahh baru aku sedar yang aku tengah terduduk.
"Tak payah, terima kasih je lah." Aku tolak perlahan tangan dia tu, kang aku tepis tangan dia kuat ii lain jadinya nanti.
Selepas aku bersihkan debu debu yg terlekat dekat seluar sehingga hilang serta bersih, aku pandang orang depan aku ni. Dah kenapa duk pandang ii.. tak reti nak blah ke cane ni -..-
"Err kau ni dah kenapa? Aku rasa kau dah bole pergi dari sini dah -_-||.."
Dia pandang aku.
Aku pandang dia.
Lepastu Dia boleh blah cenggitu tanpa balas balik apa yang Aku cakapkan tadi..
Lol, annoyed people 😇
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
Time Classssss◑__◐
YOU ARE READING
Who Are You ?
Teen Fiction'UMI ! WALID ! Jangan tinggalkan Feeya ! Please wake up ! ' 'Miss Aufa. Now you have a new mission.' 'Tell me Feeya. Where your brother is now ?! ' 'Aisy, dekat mana kau jumpa perempuan ni duhh ?' 'Please ! Stopp! ' Sejak kematian kedua ibu bapa nya...