Okulun kapısı çok büyük ve gösterişli bir kapı olduğunu rahat bir şekilde söyleye bilirim çünkü öyle. Okula girdiğim zaman önüme ilk çıkan kıza sordum;
"Kayıtlar nerden yapılıyor"
Altımda eski bir kot ve üzerim de eski bir penye olduğu için dik dik bana baktı ama ben umursamadım.
"Kolidorun sonundaki oda"dedi ve arkasına bakmadan gitti.Yemin bu kız salak hatta süzme salak her neyse tarif ettiği yere gittim ve tıkkıklayarak içeri girdim.
"Ben kayıtlar olmak için geldim de"
"Evet buyrun adınız soyadınız TC kimliğiniz anne adı baba adı nerde yaşadığınız..." dediği bütün soruları cevapladım ve beni okulu gezdirmeye için bir kız çağırdı.
"Hocam beni çağırmışsınız"
"Evet arkadaşına okulu gezdir ve üstüne başın kıyafet ver bu halde okula gelemez!"içimden Hoca olcak o salağa her şeyi sayıyorum.
"Burası yemekhane"dedi adını bilmediğim kız "Benim adım Sinem senin? " adımı sormuştu ya arkadaş olursak çok heycanlanmıştım,ilk defa biri bana adımı sormuştu.
"Ebrar" deyip sıkması için elimi uzattım ama sıkmadı.
"Ben senin gibilerin ellerini sıkmam mikropludur şimdi bak burası lavabo git ellerini yıka öyle gel sıkarım" Sanane lan yelloz diye geçirdim içimden.
"Bende refleks olarak yaptım yelloz!!!" Ohhhh canımda deysin
"Sen bana yelloz mu dedin?"
"Evet canım bir sakıncası mı var?"
"Senin azına yaparım kızım bak sen benim elime bir düşersen" deyip gitti hocanın verdiği kağıtla hangi yatakhaneye gitçeğime baktım 1. Yatakhane yazıyordu duvarda asılı olan okulun nerde ne olduğunu gösteren tabelaya baktım en üst kat, hemen merdivenlerin olduğu yöne ilerledim ve en üst kata çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız❤
Romance"Derhal burayı terk et" Yerde duran çantamı alıp kapıya yöneldim kapıyı açıp "ÇOK PİŞMAN OLCAKSIN" deyip kapıyı olabileceğim kadar sert bir şekilde kapattım.😈