Multimedia : Iraz , Ilgaz (ikizler ) ve Arın
Ben onun dediği şeyi düşünürken o kulaklıklarını takmış uyuyordu.
Nasıl yani ben ne yaptım ki ?
Ya da neyi yaptım noldu da İzmir 'e gidiyor?
Ne yani tüm suçlu benmiyim ?Şuan kendimi sorgulamaktan bıkmış bir haldeydim.Hiçbir şey demeyip sadece arkasına yaslanmış
ve uyumuştu.Ben tanımadığım bir insana nasıl bir zarar verebilirim.Ama bunu hayla merak etmiyor değildim.Bu düşüncelerimi bırakmaya karar verip hızla cebimden telefonumu çıkardım. Telefonumun sesi kapalı olduğu için 2 tane mesaj vardı ve ben farketmemiştim.Kim olduğunu merak ettiğim için vakit kaybetmeden telefonumu açtım.
Gönderen Yakışıklım : Şuan bile çok ozledim kızım ben seni iyi yolculuklar ...Otobüsten indigin an hemen arıyosunn ❤
Yüzümde ufak bir tebessüm belirirken bir diğer mesaja girdim.
Gönderen Arın'ımm : Ablaların en güzeli (Bunu Ilgaz ablam duymasın lütfen !!😂) Her nerde olursan ol seni çok sevdiğimi bil yeter.
Bu mesajı gördüğümde parantezli kısma gülsem de mesajlara cevap verme gereği duymadan mesaj kısmını kapatıp şarkı açtım.
Otobüs bir anda durduğunda başımı kaldırıp camdan baktım.Mola vermiştik ve ben biraz hava almak istiyordum.Ayaga kalktığımda yanımdaki kişinin çoktan gitmiş olduğunu gördüm.Bende otobüsten indikten sonra şöyle bir baktım etrafıma.Otogar olmasına rağmen birsürü süs eşyaları falan vardı.
Yeni evim için güzel şeyler bakabileceğim aklıma gelirken hızla bir satıcının yanında durdum. Başta evime giriş yapmak için kullanacağım anahtarlığı çıkardım ve ilk olarak anahtarlık almaya karar verdim.Güzel bir anahtarlık seçip yan tarafa geçip kapı süsleri bakmaya başladım.
Cidden çok değişik ve çok şık süsler olduğu için karar vermekte zorlanıyordum.Mavi renge olan bağımlılığımdan direk mavi renk olanı almak istemiştim ama beyaz olan da çok tatlıydı.Arkamda duyduğum tanıdık sesle arkama döndüm."Bence maviyi almalısın.O daha çok şey ifade ediyor."
"Teşekkür ederim ama kendim karar verebilirdim."
"Neden sürekli bana kaba yaklaşıyorsun ? Yani nasıl desem ön yargılı gibi ! "
Ona bakmadan göz devirdim ve sorusunu yanıtsız bıraktım.Satıcıya mavi süsü uzattım ve onu satın aldım.Onun beğendigi süsü almış gibi olacaktım belki ama zaten benim de maviye olan bağlılığımı öne sürdüm.
"En doğru karar ve sanırım otobüs kalkıyor hızlanmalıyız."
Gezerken otobüsün bayağı uzağında kaldığımı da daha yeni farketmiş olmamam gerekiyordu.Koşmaya başladığımız da elimdeki poşetlerle zorlandığımı farkettim ve yavaşladım.Benim yavaşladığımı görünce arkasını döndü ve elimdeki çok da ağır olmayan poşetlere bakıp ,
"Bana ver ve hızlan yoksa burda kalacağız."
dedi ve elimden poşetleri aldığı gibi yine koşmaya başladı.Bende arkasından hızla koşarken bir anlık ayağımın kaymasıyla yüz üstü yere düştüm.Allah'ım düşmenin sırası mıydı şimdi ? Resmen rezil oldum herkese.Sakarlığım tuttu mu tutuyordu işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNECEĞİM
ChickLitKendi ayaklarım üzerinde durmak istememle başladı Dünyam. Başka bir şehirde , bambaşka bir hayat. En sevdiğim insanı bu şehirde buldum sadece iki kelimesine inandim ve inanacağım .Koskoca bir Geri döneceğim...Geri Dönecek mi ?