Erdem:Yeni gelen arkadaşlarımıza da durumu anlatalım.
(Selin de yerine geçmiştir.)
Çocuklar bu ekranda gördüğünüz Çolak.(Gerisini geçiyorum dizide de anlatılmıştı.)
Sizin timin amacını da tekrar hatırlatayım.Bu adamı elimize sağ olarak getirmeniz.Anlaşılmıştır.Dağılabilirsiniz.
Ekip karşısında üniformalı bir bayan gördüğü için şaşırmıştır.Tanışmışlardır.İlk Operasyon
Tim helikopter alanına gitmiştir.Helikoptere bindikten 30 dk sonra inmişlerdir.Rütbe sırasına göre dizilmişlerdir.Dağılacakları sırada pusu yerler.Oğuz roketçiyi fark eder.Fakat çok geçtir.Timi uyarmasına rağmen tim zarar almıştır.
Oğuz da farklı bir yere uçmuştur.Ama kötü olan taraf da teröristlerin arasına uçmasıdır.
Oğuz'dan
Acaba şimdi ne halt yiyeceğim!Teröristlerin arasına düşmediğim kalmıştı lan.O da oldu.Çöle düşsem kutup ayısı beni bulur.Ama bir dakika bu benim şansım da olabilir.Şu mal değneklerine kurşun ata ata buradan gidebilirim.Ya da bom!Benim bombamın cazibesine kapılabilirler benim çapkın bombam!
*Oğuz bomba düzeneğini hazırlar ve daha uzaktaki teröristlere atar ve düşmeden önceki yerine gider*
Demiştim ben bombamın cazibesine kapılırlar diye.Bak ne de güzel bombamla öpüştüler.
Yavuz'dan
Hepimiz bir yere uçtuk fakat ben nereye uçtuğumu bile anlamadım.En son yanımda Oğuz vardı o da uçtu.Tim uçtu.Daha ilk operasyondan nasıl pusu yedik anlayamadım.Bir dakika!Biz gelmeden önce komandolar buraya bakacaktı pusu var mı diye!Demek ki rehin alındılar.Ah benim kafam!Kafam demişken cidden ağrıyor kafam.Ayağa kalkmaya çalıştığımda Oğuz'u gördüm.Geliyordu fakat her tarafı kan içindeydi.
Y:Ooğuz kardeşim herkes nasıl?
O:Komutanım herkes iyi en çok biz etkilendik birazdan gelirler.Ben de teröristlerin arasına düştüm bombamın-
Y:Tamam anladım tatava yapma.Senle daha ne kadar uğraşacağım canım kardeşim!Çocukken de böyleydin!Çığrından çıkıyordun.
O:Aman ab- komutanım eski mevzuları açmayın artık.Bak kuzenin koskoca adam oldu!Bak bak da gurur duy!
Y:Olum roket patladı sendeki neşeye bak Allasen ya.
Timin geri kalanı da geçen 5 dklık sürede Yavuzların yanına gelir.Kalkmalarına yardımcı olurlar.Operasyonun geri kalanı için kılık değiştirirler.Fakat komandoların rehin olduğu aklına gelir Yavuzun.
Yavuzdan
Y:Beyler
S:Komutanım diliniz sürçtü herhalde
Y:Selin tamam be kızım lafımı kesmeyin şurada.Bizden önce komandolar da bölgeye gelip keşif yaptılar fakat bizle buluşmadılar ve roket yedik.Büyük ihtimal rehinler şu an.
Ben bunları derken komando timi geldi.İçlerinden biri yaralıydı.Onlardaki bir bayan da yaralananın yarasına bastırıyordu.Bence tabip subaydır o bayan.(Yazardan ps:Yavuzcuğum oğlum o bayan değil kadın seni maço herif seni.)
Ben böyle düşünürken roketin tesiriyle olsa gerek yere yığıldım.
TABİP SUBAY KARDELEN(kesinlikle yazar değil isim benzerliği buna canı gönülden inanın)
Komando timine operasyona yardıma gelmiştim.Fakat bir ara rehin alındık.Benim aklıma gelen fikirle (biyolojik ilaç enjekte yöntemiyle) kurtulduk.Fakat bir komando yüzbaşısı olan Haydar komutanı kolundan vurmuşlardı.Ben ona pansuman yaparken karşıdaki ök timinden birinin yere yığıldığını gördüm ve o tarafa doğru koşar adım gittim.
Adamın her tarafı kan içindeydi.Büyük ihtimal roket parçacığı saplanmıştı.İşim zor olacaktı.Şimdi bana soracaksınız neden bu zor işi seçtin hem asker hem doktor?Vatan sevgisiyle insan sevgisi ağır bastı ve bu kararı verdim.Başıma ne gelirse gelsin vazgeçmedim.Önüme çıkan bütün engelleri aştım.Yerdeki askere yanaşmıştım.Çevresindekilere rütbesini sordum.Ve kendi rütbemi söylemeyi ihmal de etmedim.(üsteğmen)
Sinan:Demin yere düşen Yüzbaşı Yavuz Karasu.Roket parçacıkları saplandı.Bu işi burada halledebilecek misin doktor?
K:İşler yolunda giderse hallederim.
S:Biz komando timiyle dönene kadar süreniz var.Bu süre zarfında saldırmak isteyen teröristler olacaktır.Bu yüzden başınıza Aşıkla Çiğdem teğmeni başınıza veriyorum.Güvenlik her şeyden önemli. İki yaralı seni bekliyor.Kolay gele.
K:Emredersiniz komutanım!
Aşığın uzman çvş olduğunu anladım.Fakat sıhhiyeci olduğunu söyledi yardımı dokunur.Diğer yaralı olan Oğuz komutan ise Çiğdem teğmene yardım edeceğini söyledi ve ortamın güvenliğini aldılar.Ben Yavuz komtanın üstündeki çelik yeleği fark ettim.Buna da çok sevinmiştim.Bir asker daha şehit olmayacak.En azından ben görmemiştim.Çelik yeleği çıkarırken uyanmaya başladı.Ben kanına sakinleştirici enjekte etmiştim uyanmadan önce.Birden hareket etmemesi amacıyla.
Yavuzdan
Uyanıyordum fakat rhatladığımı hissettim.O tabip subay olacağını tahmin ettiğim bayan da bana ilk yardım yapıyordu.Üzerimde çelik yelek olduğunu fark etmiş olacak ki derin bir oh çektiğini ben bile duymuştum.Kolay mı operasyon bölgesinde tabip sb olmak.Operasyona kısıtlı çıksa da şehitleri,daha kötü durumda olan yaralıları...Görmüştü o kız.Cesaretinden etkilenmedim desem de yalan olur.Aklıma Bahar'ım geldi.Şimdi yaralandığımı duysa çok üzülür.Çocuklarım perişan olur.Bunu düşünerek de çelik yelek takmıştım.Tabibin işini bitirdiğini duymamdan sonra teşekkür etmeyi de ihmal etmemiştim.Fakat aşağıdan bir bomba sesi duyuldu her taraf toz duman