7.Bölüm "Ateş Almaz"

131 7 4
                                    

Ooo.Baya uzun bir zaman olmuş son bölümün üstünden.İnternetim Error du.Bir de tatile gitmiştik.Üç güncük kısa bir tatil.Neyse yeni bölümü şimdi paylaşıyorum.İyi okumalar.

Çocukların yeni şarkı "Fireproof"a kafayı takmış bulunmaktayım.Bölümü bu şarkıyla yazdım.

* Yeni albüm demek yeni klipler demek yeni klipler demek aavavwağ siz anladınızzz.

NOT: Bu bölümde One Direction'dan bir kısım koydum.Yani One Direction gibi bir grup hala var.Sadece grupta Harry yok.

Harry'siz grup olmuyor ama neyse.

İYİ OKUMALARR :)) ♥

İLK OLARAK FIREPROOF İLE BAŞLAYIN.

---------------------

"Kabul."

***

Tokalaştıktan sonra elimi Harry'nin elinden , yüzümdeki ismini koyadığım ama alaycı olduğunu düşündüğüm sırıtma ile çektim.

İddiaya girmiştik ve kazananın ödül alacağı bir oyun oynayacaktık.

"Kazana ödül ne olacak?" diye sordum.

Harry havada duran elini diğer elinin yanına getirip parmaklarını birleştirirken yüzünde kendinden emin bir gülümseme vardı.

"Kazanana ödül yok," yüzümü incelerken devam etti."Kaybedenen ceza var."

Yüzümdeki gülümseme devam ediyorsa çok yerinde olur diye düşündüm.

"Cezan ne olacak,Harry?" 

Sesimdeki kendimden emindelik beni gururlandırmıştı.

"Cezam mı ?" diye sordu gülerek.

Kendine gerçekten fazla güveniyordu! Cevap vermek yerine sadece onun yaptığı gibi güldüm.

Kendimi böyle gülünce kötü hissettim ve ellerimi ağzıma götürdüp ağzımı kapadım.Başımı onaylayarak salladım.

"Kaybetmeye hazır ol ,Caisy." dedi ve oturduğumuz kanepeden kalkıp merdivenlere yöneldi.Odasına gitmiştir diye düşündüm.

Harry kumanda elinde iken açtığı kanalı izlemeye başladım.İzlemeye başladığım gibi de televizyonu kapattım.

Zaten sıkılıyordum. Bir de sıkıcı diziler izleyerek daha da sıkılmak istemiyordum.Kumandayı sehpaya koyduktan sonra odama gitmek üzere merdivenin basamaklarına teker teker bastım.Merdivenlerden çıkarken kulağıma kesik sesler geliyordu.Her basamakta sesler biraz daha belirgin hale geliyordu.Sesler Harry'e aitti.Zaten evde başka kimse yoktu.

Kendi odamın kapısının önüne geldğimde sesler kesilmişti.Kapıyı açtığımda yatağın üzerinde uzanan Harry'i gördüm.

"Harry." ses tonum soru sorar gibi çıkmıştı.

"Efendim." 

"Neden buradasın?" 

"Çünkü sen benimle ben uyuyana kadar yanımda olacağını söylemiştin."dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ESCAPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin