| 9 |

735 26 29
                                    

Gdy widzi twoje nieogolone nogi!

!informacje; dam okruchy życia, bo to samo życie; bądźmy szczerzy, większość dziewczyn nie goli nóg codziennie, jedynie na jakieś wyjścia, bo za dużo z tym roboty; zjebcie mnie za brak nowych rozdziałów, serio...; bez moich komentarzy, bo nie chce jeszcze bardziej opóźniać publikacji rozdziału!

S.Coups

Sungcheol przyszedł po ciebie zdecydowanie za szybko. Byłaś właśnie w trakcie golenia nóg, gdy musiałaś mu pójść otworzyć drzwi. Nie miałaś pojęcia, dlaczego wcześniej cię nie uprzedził, że zamierza do ciebie wpaść, ale teraz wpakowałaś się w drobne kłopoty.

— [__], dlaczego jedna twoja noga jest... owłosiona? — zapytał, nie kryjąc zdziwienia.

Właśnie byłaś w TRAKCIE golenia nóg. Dokładniej udało ci się ogolić tylko jedną, więc poczułaś się okropnie zawstydzona. Raczej nie chciałaś, żeby widział twoje owłosione nogi, więc z powrotem pobiegłaś do łazienki, żeby dokończyć golenie. Przy okazji wzięłaś prysznic, żeby zmyć z siebie to zażenowanie, ale to nie podziałało.

— Okej, skończyłam — powiedziałaś, wciąż zawstydzona.

S.Coups zdążył rozsiąść się na kanapie, więc zajęłaś miejsce obok niego, jakby nigdy nic. Nie miałaś pojęcia, dlaczego między wami nagle zrobiło się aż tak niezręcznie. Chłopak również nagle zaczął poświęcać więcej uwagi twoim (już) gładkim nogom.

— Chyba jednak wolę, gdy są gładkie... A tę sytuację... Wymażę z pamięci.

 Wymażę z pamięci

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeonghan

Zupełnie zapomniałaś, że masz nieogolone nogi. Nie planowałaś żadnych spotkań w tym tygodniu, jedynie wylegiwanie się na kanapie, więc odpuściłaś sobie golenie nóg. Twoim głównym argumentem było to, że chcesz sprawdzić jaką długość będą miały twoje włoski na nogach po tygodniu.

Nie krępowałaś się szczególnie chodzić po domu w spodenkach. Jednak, gdy niespodziewanie w twoim domu pojawił się Jeonghan, miałaś ochotę zakopać się pod dresami.

— Ale masz śmiesznie spiczaste włoski — powiedział, klękając przy twoich nogach.

Gdy czułaś, jak zaczyna przejeżdżać dłonią po twojej łydce w górę i w dół odskoczyłaś od niego jak oparzona. Nie mogłaś uwierzyć, że on właśnie to zrobił... To znaczy, ty też tak robiłaś, ale to jednak były twoje nogi.

— Nie powinienem? — zapytał zmartwiony, że mógł cię urazić. — Ale proszę, daj mi jeszcze raz, twoje nogi są teraz takie fajne...

 — Ale proszę, daj mi jeszcze raz, twoje nogi są teraz takie fajne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
seventeen | reakcje |Where stories live. Discover now