12

3.7K 195 3
                                    

Eren-normálně
Levi-tučně
Erwin-podtrženě
Ostatní-šikmo

Byl to ten největší bastard(s koním ksichtem) kterého bych poznal (bohužel úplně) všude. Jak on mě (nehorázně) sere až bych mu nejraději rozmlátil hlavu o (železo,beton , nože) chodník.,, Kapitáne nevěděl jsem že jste na mladý zajdy" zazubil se ten parchant.

Povzdechl jsem si . V ten moment přišla postava k pokoji...ten zatracený (spocený , zesraný) parchant . Ano uhádli jste Erwin..,, Nemáte náhodou být na večeři?!". Mluvil docela klidně ,, Pakujte se spratci" hodil jsem Erenovi oblečení a šel směr jídelna s ostatními.

Konečně vypadli . Vešel jsem do pokoje zavřel dveře a zamknul. Klíč jsem si dal do kapsy od kalhot a šel pomalými kroky k Jäegerovi ,, Teď nás už nikdy rušit nebude " pousmál jsem se . Oblečení bylo hozené přes židli . Pásek z kalhot už jsem měl v ruce prudce jsem mu chytil ruce a páskem je přivázal k posteli a dal mu roubík alespoň bude ticho. Neobtěžoval jsem se přípravou a rovnou do něj vnikl až po kořen bezcitně jsem do něj začal přirážet jak kňučel bylo to úžasný. Natáhnul jsem hlavu k jeho krku zuby ladně prokously tenkou kůži na krku.

Cítil jsem nějakou tekutinu jak mi stéká po nohách. On mě natrhl.... Šťiplavá bolest se objevila hned potom co se do mě udělal... ,,Stop!... prosím......" Vzlykl jsem,,Pomoc...."  ale on nepřestával....Dál přirážel . Prokousl kůži na mém krku.. odtáhl se a kousanci pokračoval dál...prokousl mi bradavku.... Pootočil jsem hlavu na bok...byl jsem jako prázdná schránka bez života...Na hrudi mi udělal pár znamínek...hnusilo se mi to.. ale nohy a ruce jakoby přestali fungovat....jako bych neovládal své vlastní tělo... Když tvrdě přirazil... zatmělo se mi před očima... narazil na můj uzlíček nervů... z úst se mi vydral menší vzdych... ale...... potom....jen tma...

What is your code Eren?Kde žijí příběhy. Začni objevovat