Eren-normálně
Levi-tučně
Ostatní-šikmoO měsíc později co byl Eren znásilněn tím tlustým obočím jsme byli na pokoji konkrétně u Erena v pokoji. Aktuálně ležím vedle Erena který v klidu oddechuje . Ne za ten měsíc jsme neměli sex . Jinak moje pravačka to zatím zvládá. Nebudu ho do ničeho nutit. Jediný problém je ten že neměl heat . Což znepokojilo i Hanji. Něco se vedle mě pohnulo. Pohled mi spadl na Erena.
V klidu jsem se konečně vyspal. Heat nikde... necítím ani že přichází.. pohled mi spadl na Leviho jsme spolu kolem 2 měsíců . Chci mu udělat radost ale on trvá na tom až mi je dobře..,,Levi?" ,,Hm?" ,, Chci to skusit. Je mi dobře" viděl jsem jak se v Leviho očích zajiskřilo. Ani jsem nepostihl od kdy bylo moje oblečení na zemi. Když mě přetočil na břicho a nadzvedl můj zadek zaknučel jsem,, Zvládnu to bez přípravy" Levi se na mě koukal jak na nějaké zjevení,,jsi si jistý Erene?" Kývl jsem.
Když řekl že ti zvládne bez přípravy koukal jsem na něj jak na zjevení. Ale dobře jak chce. Až po kořen jsem do něj vnikl po tvářích mu tekli slzy které jsem slíbával . Čekal jsem až si zvykne když pohnul zadečkem proti mě zakousl jsem se do jeho krku a začal přirážet. Z jeho úst se linuli krásné steny chtěl jsem slyšet víc. Přírazy byli silné a rychlé . Eren najednou nahlas zasténal když jsem narazil na jeho uzlíček nervů ,,L-Levi ... T-tam.." odtáhl jsem se od jeho krku a olízl ránu abych urychlil hojení . Poté Eren vyvrcholil na prostěradlo a já do něj . Začal kňučet otočil jsem si ho k sobě čelem lehl si tak aby ležel na mé hrudi. ,,Levi...t-to bolí... mám strach..." ,,Erene uvolni se za chvilku to přejde"
ČTEŠ
What is your code Eren?
De TodoNa Erena skoro všichni zapomněli . Hanji poslala Leviho aby ho přivedl.... však jeho kód je Alfa Leviho taky.... ale Hanji, Levi a ostatní něco neví.... Tohle je můj první příběh. Tak se omlouvám za případné chyby .