İŞTE ŞİMDİ YANDIM!!

139 22 3
                                    

Tatyanayı yolladıktan sonra akşam için hazırlanmaya başladım.Saçlarım dalgalı olduğu için şanslıydım.Farlı bir bakım yapmama gerek yoktu. Harrynin bara gidene kadar açmamam gerektiğini tembihlediği paketi açmıştım.Harry birazdan gelirdi.Kapağı kaldırdığım an şok olmuştum "AMAN TANRIM!! "bu çok güzel bir elbiseydi, sırtında kalp şekli olan üçgen yaka beyaz taşlarla kaplı bir elbiseydi sadeydi ama çok şık duruyordu hemen denemeliydim.Üzerimdekilerden kurtulup hemen elbiseyi giydim çok güzel olmuştum bu hiç aklıma gelmezdi ama Barbara Palvin benim bu halimle yanım da çirkin kalırdı.Ben bu düşünceler içindeyken, Tatyana içeri girip "Efendim Harry bey sizi aşağıda bekliyor" deyip çıktı. "Tamam Tatyanacım geliyorum"diyip yollamıştım.

HARRYNİN(AĞZINDAN)

Tatyanayı yukarı yolladıktan sonra Lucyi beklemeye başladım.Onu bu akşam bizim bara götürcektim.Nedenini bilmiyorum ama içimden bir ses çok eğleneceğimizi söylüyor.Ben ne saçmalıyordum böyle saçmalamayı bırak Harry .Birine acırsan acınacak hale düşersin.Denedim fakat bir türlü başarılı olamıyordum beynimin yarısı başka bişeye yönelmişken,diğer yarısı Lucy diyordu.Aslında her kız melek görünümlü şeytanlardır.Kızlar erkekleri kendi kafeslerine soktuklarında erkekler için ordan çıkış yoktur."Hayırrrr!!! " diye haykırıyordum içimden ben duygularıma yenik düşenlerden olmiyacaktım.Kendimi hemen toparlayıp eski Harry olmalıydım.Ben bu düşünceler içindeyken merdivenlerden sesler gelmeye başlamıştı sanırım baş belası süslenmesini bitirip aşağı inmeye karar vermişti nihayetinde.Merdivenlere baktı... "A-a-aman tanrım " bu Lucymiydi n-ne kadarda değişmişti bu baş belası böyle hiç bir makyaj olmamasına rağmen yanakları al al,dudakları elma kırmızısı rengindeydi.Saçlarını olduğu gibi bırakmıştı,elbisede tamda tahmin ettiğim gibi üzerine tam oturmuştu.Ben bu düşüncelere dalmışken Lucy yanıma çoktan gelmişti.Birden soru sorunca afallamıştım.

"Nasıl olmuşum Harry?"

"Haa aa şey... idare eder işte hadi gidelim"

Lucyi geçiştirip hemen arabaya gitmeye başlamıştım.Luciye cevap vermemiştim verememiştim.Luciye karşı biraz kaba olmalıydım son günlede biraz fazla yumuşamıştım ve bu benim imajımı bozardı.Lucye diğer kızlara davrandığım gibi davranmalıydım ama bişey veya bişeyler buna engel oluyordu.Araba ya aynanda binmiştik.Aldığım elbise güzel olmuş. Güzel olmasına güzeldi ama biraz sanki fazla kısaydı mafya babalarının oğulları yiğenleri falan hepsi orada olucaktı.Çaktırmadan yan gözle Lucye bakmıştım.Bana sırtını dönmüş dışarıyı izliyordu.Aklım çok karışıktı.

Ben kimim?

Bana neler oluyor böyle?

Ben bi kıza değer mi veriyorum?

Ben neden bu kıza kıyamıyorum?

Neden her dakika onu korumak istiyordum.Hiç birini bilmiyorum allah kahretsinki bilmiyorum.

Ben kim oluyordum böyle ben ben...

Aşkmı,sevgimi,arzumu yaptırıyordu bunları bana ...

YAZARIN(AĞZINDAN)

Harry hisslerinden emin değildi.Eskiden mantığıyla hareket eden Harry şimdi farkında olmadan duygularıyla hareket ediyordu.Hiç tatmadığı bir duyguyu aşkımı tadıyordu.Harry bu düşüncelerdeyken bara çoktan gelmişlerdi.Harry ve Lucy barın içerisine girdikleri anda bütün gözler onlara çevrildi.Harrynin bütün kankaları ve düşmanları burdaydı.Lucy bir çok göze ve alkol kokusuna maruz kalınca biraz korkmuş ve Harrynin arkasına gizlenmişti.Harryde bundan rahatsız olmuştu ve Lucyi sanki ona sahipmiş gibi belinden sıkıca tutup kendine çekmişti Lucynin incecik belini sahiplenircesine tutuyordu.Aptal Harry bilmiyorduki gelecekte Lucye bakmaya hatta öpmeye kıyamıycaktı.Her erkek sevgilisini bir melek olarak görür onlara kıyamazlar ama bilmiyorlardırki aslında en büyük zararı kendilerinin verceklerini.Harryde bunun farkında değildi.Lucyde onun savunmasız meleğiydi.Lucyninde aklı karışıktı bir tarafı Harry diye bağrırken diğer tarafı uzak dur diyordu.Lucy düşünmeyi bırakıp etrafa bakti birsürü insan sebebli sebebsiz ,yere onlara bakmaları Lucyi rahatsız etmişti.Harryde Lucyi izleyip kendince eğleniyordu.İki şapşalda birbirine deliler gibi aşıktı fakat etikleri

yeminlerde vardı peki napmaları lazımdı yeminlerinde vazmı geçiceklerdi.Her iki şapşalda bilmiyordu .

LUCYNİN(AĞZINDAN)

Iyy burası leş gibi alkol,ter,sigaraa daha saymıyım bencee ...

Harryle içeri girdiğimizden beri her kez bize bakıyordu.Bu çok rahatsız ediciydi.

Harry içeri girdiğimizden beri belimi bırakmıyordu.Harrynin yanına iki büyük adam geldi.Devasaldılar birden kendimi küçücü zannetim.Ben bu düşüncelerdeyken siyahi koruma konuşmaya başladı.

"Efendim, Louis bey sizi her zamanki yerinde bekliyor."

Harry tek bir el işaretiyle adamı gòndermişti.Eeee kendi barın olunca adamın havasından geçilmiyor.

Harry beni köşedeki ultra lüks koltuklara doğru yönlendiriyordu.O sırada mavi gözlü,uzun saçlı esmer bi çocukla karşılaştım gerçetende çok taştı.Düşünmeyi bırakıp Harrynin yanındaki adama yönelmiştim.

"Vayy adamım Harry gelmiş."

"Tabiki ne sandın lan burası benim ortamım."

"Harry bizi tanıştırmıycakmısın."

"Tanışın lan işte."

"Biraz kibar ol lann odunmusun."

Ben bunları dinlemeyi bırakıp etrafı incelemeye başladım.Aaa yine o çocuk bana bakıp sırıtıyordu amacı neydi bu aptallın. Bu-b-bu nasıl olur çocuk bizim masamıza doğru geliyordu, buna nasıl cesaret ederdi.Acaba çocuğa bakarak umutmu vermiştim.

İşte şimdi yandım...

++++++++++++++++++++++++++++++++

Arkadaşlar votte ve yorumları artırırsak sevinirim sınır 34 votee 5 yorum istiyorum.Yazım ve imla yanlışlarım olabilir affedin.

BAR LOVERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin