Chapter 5

1.8K 61 0
                                    

ကြၽန္ေတာ္ခ်ီးက်ဴ းစကားေျပာဖို႔ သူ႔ကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေျပာမဲ့စကားေတြ လည္ပင္းတဝက္မွာတင္တစ္သြားသည္!

"Ken...Kento..''

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ Minato''

"အက်ႌက ဘာလို႔မဝတ္ထားတာလဲ''

"ေျသာ္ မိုးေရေတြစိုေနလို႔ေလ ေရစိုစိုႀကီးနဲ႔မေနတတ္လို႔ အက်ႌလဲဝတ္ေတာ့မလို႔''

သူကသာ အလြယ္ေလးေျပာကာ တျခားအက်ႌေကာက္စြတ္ေနသည္ ကိုယ့္မွာေတာ့ သူ႔ဆီကမ်က္စိမခြာႏိုင္ေသး..!

ေတာင့္တင္းက်စ္လွစ္လွေသာ သူ႔ခႏၶာကိုယ္တြင္ ေပါက္မုန္႔ေျခာက္ခုက ကိုယ့္အား လာကိုက္လွည့္ပါ လာကိုက္လွည့္ပါဟု ေခၚေနသေယာင္!

္ ရင္အုပ္က်ယ္က်ယ္ႏွင့္ သူခႏၶာကိုယ္ကိုၾကည့္ရင္း စိတ္ျဖင့္ျပစ္မွားေနေတာ့သည္!

*သူ႔ရင္အုပ္က်ယ္က်ယ္ႀကီးထဲ ပစ္ဝင္ပီး ေပါင္မုန္႔ေျခာက္ခုကို ကိုက္လိုက္ရရင္ေတာ့လား ဟီးဟီး*

Minatoကိုယ့္ဘာသာေတြးရင္း feelေတြစြတ္တတ္ေနသည္!

"Minato တေယာက္တည္းဘာေတြျပံဳးစိစိလုပ္ေနတာလဲ ေရသြားခ်ိဳးေတာ့ေလ ေရေႏြးနဲ႔ပဲခ်ိဳ းေနာ္
ပီးေတာ့အၾကာႀကီးမခ်ိဳးနဲ႔ ေနမေကာင္းျဖစ္မယ္ အစတည္းကလူကအားမ႐ွိတဲ့႐ုပ္နဲ႔ ၾကားလား သြားခ်ိဳးေတာ့ အက်ႌထုတ္ထားေပးမယ္''

"အင္းပါ အဘိုးျကီးေပါက္စရဲ့ အရမ္းပါးစိပါးစပ္မ်ားတာပဲ ''

ႏႈတ္ခမ္းတစူစူနဲ႔ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္သြားေသာ Minatoကိုၾကည့္ရင္း အူေတြယားလာသည္!

"ဒီေလာက္ဆူခ်င္တဲ့ႏႈတ္ခမ္းကို ေနာက္တခါက်ရင္အျပစ္ေပးရမယ္ ဟဲဟဲ''

Kento Minatoဝတ္ရန္ သူ႔ဆီက ဆိုဒ္အေသးဆံုးအက်ႌကိုေရြးကာ ထုတ္ထားေပးသည္ !

"အက်ႌအျပာေလးနဲ႔ေဘာင္းဘီအတိုေလးဆို ကေလးနဲ႔သိပ္လိုက္မွာ''

ထို႔ေနာက္ ညစာခ်က္ရန္အတြက္ Kento မီးဖိုေခ်ာင္ထဲဝင္ကာ ျပင္ဆင္ေနလိုက္သည္!

"ဝါး...ေရခ်ိဴ းလိုက္တာေနလို႔ေကာင္းသြားတာပဲ ''

Minato သူေရြးေပးထားေသာ အက်ႌနဲ႔ေဘာင္းဘီေလးဝတ္ကာ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲဝင္လာသည္!

It's may be love.♥ (BL)Where stories live. Discover now