Minatoေတာ္ေတာ္လန္႔သြားတယ္ !
သူမသိေအာင္ခိုးကိုင္ပါတယ္ဆိုမွ လူမိသြားတယ္ !
ဘာေျဖလို႔ေျဖရမွန္းမသိတဲ့အျပင္ သူ႔ကိုလည္း '' ကေလး ''လို႔ေခၚကာ သူ႔ကိုယ္သူလည္း" ကိုယ္ " ဆိုေသာနာမ္စားျဖင့္ သံုးႏႈန္းကာ ဆြဲေဆာင္မႈ႐ွိလွတဲ့ ျသ႐ွ႐ွအသံျဖင့္ ေမးေလေသာေၾကာင့္ Minatoငုတ္တုတ္ေမ့ေနေလသည္ !
"ေျဖေလ ကေလး ကိုယ့္ကိုဘာလို႔ကိုင္ေနတာလဲ မဟုတ္မွလြဲေရာ ကိုယ့္ကိုျပစ္မွားေနတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ ကေလး ''
"ဘာ..ဘာလို႔ျပစ္မွားရမွာလဲ မျမင္ဖူးလို႔ကိုင္ၾကည့္တာကို ကိုင္လို႔လည္းမေကာင္းဘူး ေက်ာက္တံုးက်ေနတာပဲ အဲ့တာကိုမ်ား စိတ္ႀကီးဝင္ေနေသးတယ္ ဟြန္႔''
သူကပဲခိုးကိုင္ေသးတယ္ ပီးေတာ့ လူကိုေတာင္အျပစ္ေျပာသြားေသးတယ္ ေတာ္ေတာ္ဆိုးတဲ့ကေလး !
"ကိုင္ခ်င္လည္းခိုးကိုင္စရာမလိုပါဘူး ကိုယ္ကကေလးအပိုင္ပဲ ႀကိဳက္သလိုကိုင္ ေပၚတင္ကိုင္ ဒီေနရာမွမဟုတ္ဘူး က်န္တဲ့ေနရာေတြပါ ကိုင္ခ်င္ကိုင္လို႔ရေသးတယ္ ကေလးရဲ႕''
Kento Minatoရဲ႕ ႐ွက္ေနတဲ့မ်က္နွာေလးကို သိပ္သေဘာက်မိတာေၾကာင့္ နားေလးကို ကပ္ပီးေျပာကာ လ်ွာေလးနဲ႔တို႔ပီး မထိတထိစလိုက္တယ္!
Minato သူ႔နားဖ်ားေလးကို လ်ွာေလးနဲ႔တို႔ကာ မထိတထိစလိုက္တာေၾကာင့္ အျမင့္တစ္ေနရာမွာ ရပ္ေနသလို ရင္ေတြတလွပ္လွပ္တုန္လာကာ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြေအးစက္လာတယ္!
"Kento ႏွာဘူးႀကီး အ႐ွက္မ႐ွိတဲ့ေကာင္စုတ္''
Minatoလည္း ႐ွက္႐ွက္နဲ႔ ေျပာခ်င္တာေျပာပီး ေရခ်ိဳးခန္းထဲကို ေျပးထြက္လာခဲ့တယ္!
"ဟားဟား ႐ွက္သြားတာေလးကခ်စ္စရာေလးကြာ ေျဖးေျဖးလည္းသြားအံုး ေခ်ာ္လဲက်အံုးမယ္ Minato ''
Minato ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ မတ္တပ္ရပ္ရင္း တလွပ္လွပ္တုန္ေနေသာ ရင္အစံုကို ဖိကာ ေဆာက္တည္ရာမရျဖစ္ေနတယ္!
"အက်င့္မေကာင္းတဲ့ေကာင္ လူကိုရင္ခုန္ေအာင္လုပ္တယ္ ဘာမွလည္းမသိဘူး ဟြန္႔ ''
Minato Kentoအားေမတၱာေတြပို႔ေနမိတယ္!
"ေရတခါတည္းခ်ိဳးလိုက္ပါမယ္ ပီးရင္ေက်ာင္းသြားရမွာပဲကို''