(POV Evelyn )
Kiedy patrzę na rozwijającą się przede mną scenę, upuszczam walizkę na ziemię .
- cześć jestem w domu... - Macham niezręcznie, gdy Jeremy przygniata Elenę do podłogi, trzymając drewniany kołek nad sercem .
Dwaj mężczyźni, jeden z brązowe włosami , a drugi z czarnymi włosami, czułam , że gapią się na mnie . Jeremy zatrzymuje się i powoli wstaje, wciąż wpatrując się w Elenę .
- Czy ktoś chciałby wyjaśnić ...? - Pytam ich .
Mężczyzna o czarnych włosach pomaga Elenie wstać i bierze ją za rękę .
Elena uśmiecha się do mnie i podbiega, by mnie przytulić. - Evelyn , jesteś w domu! Nie spodziewaliśmy cię aż do przerwy letniej !
Wzruszam ramionami i przytulam ją do tyłu. - Czułam, że coś jest nie tak . - Patrzę na Jeremy'ego, mojego młodszego brata - wszystko w porządku, Jer ..?
Jeremy uśmiecha się do mnie i porywa mnie do miażdżącego uścisku, chowając twarz w mojej szyi. - Tak bardzo za tobą tęskniłem Eve . Szaleję tutaj .
- o cóż, dlaczego nie miałoby to być z wampirami i wilkołakami w amoku . - Śmieję się i potargałam jego włosy .
Na bieżąco informowali mnie o wszystkim, kiedy nie było mnie w prywatnej szkole. Wampiry są prawdziwe . A Elena umawia się z jednym z nich .
- Więc musisz być Stefanem. A ty jesteś Damonem. - Wskazuję najpierw na brązowowłosego przepięknego zielonookiego chłopca , a potem zwracam się do niechlujnego czarnowłosego niebieskookiego, równie wspaniałego chłopca .
Kiwają głową, a Stefan uśmiecha się do mnie nieśmiało, podczas gdy Damon wpatruje się we mnie pytająco, co sprawia, że czuję się źle .
- Evelyn jest coś, co pominęliśmy w naszym ostatnim telefonie kilka dni temu ... - Elena wzdycha ze smutkiem. - Co to chodzi - Pytam cicho .
Oddycha głęboko: Jestem wampirem , umarłam i wróciłam do życia z krwią Damona w moim układzie kilka tygodni temu... kiedy Rebekah wypędziła mnie i Matta z mostu Wickery... - Elena odchodzi .
Łzy napływają mi do oczu, obejmuję ją mocno. - Och, Lena, przepraszam. Dlaczego mi nie powiedziałaś, żeby przyjechałam do domu . Wzrusza ramionami: - nie chcieliśmy cię martwi .
Jeremy wzdycha ze złością: Po prostu nie krzywdź mojej siostry Elena . Odsuń się. - Odskakuje, odciągając mnie od Eleny i stając przede mną opiekuńczo .
To jest niezwykłe. Jeremy i Elena zawsze się dogadują. Zwykle Elena i ja walczymy .
Odwracam się do mojego młodszego brata i sapię: Dlaczego próbowałeś Lenę, kiedy weszłam przez drzwi ?
CZYTASZ
Mates { The Vampire Diaries }
ParanormalOkładka zrobiona przez @X_anee_X Evelyn to starsza siostra Eleny i Jeremiego Gilbert. Evelyn wraca do Mystic falls . Wcześniej uczyła się w szkole prywatnej po śmierci rodziców. Pierwotni i bracia Salvatore zakochują się w niej. I ląduje w samym ce...