2.
Pohled Caroline: S Elenou jsme měli vypitou snad dvě flašky whisky... Motali se nám hlavy ale nepřestaly jsme tancovat. Všimla jsem si, že Klaus na nás každou chvilku civí. Byla jsem tak hrozně opílá, že to ani možné nebylo. Po chvilce tančení za námi přišel Damon a zrovna začali hrát pomalé písničky. Elena s Damonem tancovali spolu tak jsem šla zpátky k baru a sedla si. "Ty teda vypadáš" zasmál se Ric. Hlavu jsem položila na bar.. "To mi povídej ..požádně jsem se střískala" .. mluvila jsem opilecky.
**************************************************************************************************************************
"Panebože!" drbla Amara do Klause. "To je Silas musíme zmizet! " měla strach. "Dobrá zařídím to." řekl, ale než se nadál Silas byl u nich. "Klausi myslel jsem, že jsme přáteli" řekl vážně, ale asi to tak není když Amaře pomáháš předemnou utíkat. Klaus UR (upíří rychlostí) se zvedl a odhodil Silase "Amaro uteč! " Amara neváhala a UR byla u dveří. "Ne tak rychle " chytl ji Silas pod krkem. Klaus urval kus ze židle a chtěl ho bodnout, ale Silas pustil Amaru vzal mu kůl a bodl ho do srdce. Potom se otočil k Amaře a kousl ji do krku. "Ještě jsme neskončili" řekl a UR byl pryč.." Prosím pomocte mi" chytla si krk a nemohla Klausovi oddělat kůl ze srdce. Caroline koukla za sebe a UR byla u nich. " Bože já se hrozně motám" .. klekla si a vyndala Klausovi kůl za chvilku byl při sobě.. "Díky Caroline " usmál se na ní. Chytla se za hlavu " Není .. zač.." byla trochu mimo "Ehm..měla bych jít" ztratila rovnováhu a zachytila se o stůl. "Pojď pomůžu ti jít domů Caroline..Amaro zvládneš to? " chytl ji kolem pasu a vláčel ji domů. Amara chytla si a poohlídla se po baru šla k Damonovi " Kde máš Elenu? " koukla na něj lítostivě. Damon se jen zasmál "To už je jedno .. myslím že to nemělo cenu. Hele a máš kde přespat, když ti Klaus upláchl? " Zasmál se. "No jasně přespím u tebe " řekla schválně a UR byli u něj. Zatím co Klaus Caroline doprovodil až ke dveřím domova. "Zvládneš to? " usmál se na ni. "Jasně" usmála se ona na něj.."akorát mě bude bolet pěkně hlava" zasmála se."Caroline?." Zastavil ji. "nezašla by si zítra semnou na kávu?" usmál se.. "Jo ráda.." odpověděla a šla domů.