Tenhle příběh jsme si vymýšleli s kamarádkou na chatzy.. Jelikož přestala psát tak jsem se rozhodla ho napsat sem.. :) Doufám že se bude líbit..
Tenhle příběh se odehrává v Diamo Hill ..představte si to jako ze seriálu TVD protože tam budou také postavy .. Hlavní postavy tohodle příběhu budou Klaus,Caroline,Damon a Amara.. :)
Pohled Caroline: Dneska ráno když jsem se vyspala měla jsem chuť se bavit. Dlouho jsme se neviděli s Elenou, která je po rozchodu s Damonem. Zazvonil mi mobil. Kdo to může být? řekla jsem si v duchu a zvedla to .. "Halo? " řekla jsem.. a z telefonu se ozval známý hlas "Caroline? nemáš dneska čas? " řekla Elena .. Koukla jsem na sebe do zrcadla dala si pramínek vlasů za ucho a odpověděla jsem. " Jasně tak za hodinu v grilu? " Elena neváhala a odsouhlasila to. Jakmile jsem položila mobil šla jsem ke svému šatníku a vybírala si oblečení, které bych si tak vzala...
Pohled Damona: Už dávno seděl v baru s Alaricem a přemýšlel v čem udělal chybu ve vztahu s Elenou.. Jak jinak než popíjeli burbon. "Hele není to támhle Elena s Klausem? " řekl vážně a napil se burbonu. Zasmál jsem se "Ne tohle není Elena tu poznám na první pohled" ucukl zpátky k baru a nalil si další sklenku. "Tak Katherin?" nechápal "Já myslel že před Klausem utíká." Dodal. Znova jsem se otočil a neztrácel z ní oči .. "Tohle není žádná Katherin ..tohle může být jedině Amara" nespustil z ní oči.
Pohled Amary: Sedli si s Klausem k jednomu stolu skoro vedle kulečníku.. Rozhlídla jsem se okolo a všimla si, že na mě neustále pokukuje jeden mladík u baru.. Koukla jsem na Klause a zeptala se " Ty ho znáš? " Usmála jsem se na něj. "Jo to je Damon Salvatore" odsekl.. "Je to idiot ..nevšímej si ho" Pronesl ironicky. Skrývám se teď v Diamo Hill, protože mě chce zabít ex přítel Silas .. S Klausem se znám od jak živa je to něco jako můj bratr .. Pomáhá mí prchat před ním, ale skoro vžycky nás vyčmuchá.. "Myslíš že už ví kde jsme?" řekla jsem celkem nervozně. "Popravdě? Myslím si že ano.. " objednal lahev Whisky," ale žádný strach." mrknul na mě a usmál se ********************************************************************************************************************
Do grilu vešla Caroline rozhlídla se okolo jestli už tam náhodou není Elena. Nebyla tam a tak se šla zetím napít k baru za Damonem a Alaricem. "Co vy tady?" usmála se na ně a objednala pro sebe láhev whisky. "Popíjíme to snad můžeme ne? " řekl ironicky Damon. "No já vám v tom nebráním.." zasmála se a pak se zeptala. "Neviděli jste tady už Elenu? Měla by tady být každou chvilku" Koukla se po baru a všimla si že Klaus sedí vedle .."To je Elena?! " Nedávalo jí to smysl.. Ale v tom v letěla Elena k baru .. "Promiň za to zdržení" Usmála se a pak jí úsměv ztvrdnul jenom co viděla Damona.. Caroline si všimla jejího výrazu a tak zareagovala.. "Tak teda mi se jdeme bavit kousek dál" Usmála se vzala Elenu za ruku a zatáhla ji na parket. "Tak dnešek si užijem" Usmála se na Elenu a rozdělala flašku .. "UKaž dejmi to potřebuju se napít" řekla Elena začala tancovat a napila se..
Tak jo tohle bude asi zatím první část, jestli se vám to líbilo dejte lajk a určitě mi to okomentuje ..Jinak tohle budu psát asi každý den :))