Další drama ..

376 25 9
                                    

4.

U Damona: Vůbec se mi od Amary nechtělo odcházet. Ale musel jsem jít otevřít co kdyby to bylo důležité? Šel jsem tedy po schodech dolů směrem ke dveřím (konstantuju že je celí nahý) Otevřel jsem dveře a zarazil jsem se. "Eleno?!Co tady děláš?" šel jsem do obyváku a nalil jsem si do sklenky trochu burbonu.  "Damone proč si nahý? " řekla s údivem. "Že ty tady někoho máš?!" trochu zvýšila hlas. "Ano Eleno mám a teď když mě omluvíš nemám na tebe čas.." vyšoupnul jsem ji za dveře a UR jsem běžel za Amarou. "Už jsem tady..chyběl jsem ti? " usmál jsem se na ni a políbil jsem ji. "Ten tvůj zadek mi bude chybět vždycky."rozesmála se "A vůbec kdo to byl? " usmála se. "To byla Elena co? chceš ji pozdravit? " *zasmál jsem se. "Ne to je dobrý." Oblíkla se a nalila si burbon do sklenky. "Tak co dneska budeme dělat? " koukla na něj. "Nevíš co dělal včera Klaus že se mi neozval? " zeptala se Amara Damona. "Ne nemám tušení proč? " usmál jsem se na ni a nalil si taky trochu burbonu. "Jenom je divné, že se neozval" usmála se na něj. "mám nápad.." usmál jsem se na ni. "Prosím tě povídej." napila se a poslouchala. "No zítra je nějaký ples tak co kdyby jsme šli spolu?" usmíval jsem se a doufal, že neodmítne. Popravdě potom sexu si myslím, že to není možné. "No.. Jestli to má být rande tak půjdu" mrkla na mě. "Co jinýho by to bylo." políbil jsem ji na tvář a dopil jsem burbon. "Tak dobře půjdu ráda s tebou .." 

Caroline Doma: Když jsem se probudila bolelo mě za krkem ani nevím proč asi jsem večer blbě ležela. Říkala jsem si a šla se osprchovat. Vůbec jsem nevěděla co jsem včera dělala myslela jsem si že jsem koukala na star dance, ale popravdě si nepamatuju ani jedno hloupé vystoupení. Po sprše jsem si něco oblíkla a šla si dolů do ledničky pro krev. Máma byla zase v práci. Jak jinak. V poslední době si na mě neudělala vůbec žádný čas. Moc se těším na ten zítřejší ples. Věděla jsem že tam půjdu sama, ale to nebyl můj jedinný problém.

Klaus s Elijahem:  "Jak to Elijahi myslíš že si ji vymazal paměť?!" křičel Klaus na Elijahe. "Musel jsem to udělat." řekl v klidu. "A to jako proč?!!" Byl naštvaný a UR přitlačil Elijahe pod krk. "Měl bych ti  dát dýku přímo do srdce." zněl krvelačně. "Klausi.. Marcel jsem jede a chce zabít toho na kom ti záleží. Takhle se o Caroline nedozví." odstrčí ho a upraví si oblek a kravatu. "Chceš mi tím říct že.." napije se whisky. "Ano Klausi půjde po Amaře, protože ví jak jste dlouho přáteli." "Do čerta!" rozbije sklenku o zeď. "Musíme ho zastavit a vím kdo nám s tím určitě rád pomůže." řekne Klaus a pousměje se. 

Tak jo promiňte že jsem dlouho nepsala. Tak trochu jsem nevěděla co dál :D Ale určitě budu moc ráda když dáte votes a koments:33 Díky že tohle čtete:) Jinak v části budou kratší, ale snad teď budu psát dál:) A v další části se dozvíte jak to bude dál :) jestě jednou díky :)

Diamo Hill (Mystic Falls)Kde žijí příběhy. Začni objevovat