I

110 8 1
                                    

Obudził mnie dźwięk powiadomienia,  z bólem głowy sięgnąłem po telefon.

Karo: Wczoraj dojebałeś

Przymróżyłem oczy, za chuja nie pamiętam co się wczoraj stało.
Wiem, że byłem na domówce u Moniki, i że przyprowadzili chyba... lamę? lwa? Może tego skuriwela, czarnego kota sąsiadów.
Nie ważne co to było, w każdym razie trochę przesadziłem z alkoholem.

Wypadało by odpisać.

Ja: O co chodzi?

Karo: Przez cały czas chlałeś, bo uważałeś, że masz "mocną głowę".
Po kilkunastu kieliszkach przyznałeś się do twojej orientacji, chociaż w sumie to cały czas nie wiem czy żartowałeś, a do te..

Nie doczytałem do końca, za bardzo się wystraszyłem.
Faktycznie, jestem homo ale jak na razie nie miałem zamiaru się do tego komukolwiek przyznawać. A wczoraj przyznałem się całej szkole.

Dobra, czytam dalej.

Karo: a do tego pocałowałeś Szcześniaka XD Coś mi się wydaję, że on nie jest gejem. Wczoraj zepsułeś sobie reputację, cały filmik z podrywania taco Piotrek wrzucił na YouTube. Będziesz sławny, brawo.

Co do chuja na imprezie u 19 latki robił 30 letni raper?
Jestem fanem Filipa, ale kiedy pomyślę sobię, że go pocałowałem na oczach całej szkoły, to bierze mnie na wymioty.
Czekam na kolejną płytę ,, Taconagej".
Jak ja się pokażę jutro w szkole?
Jeżeli kogoś nie było na domówcę i tak musiał o tym słyszeć, zobaczyć film, cokolwiek.

TaconagejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz