un

1.4K 132 38
                                    


Chaeyoung beyaz, tozlu kutunun kapağını araladı. 4 senenin ardından bu kutuya yeniden bulmak onu sevindirmişti. Fakat içindekilerin onu ne denli üzeceğinden de haberdardı.

Kapağı kenara koyup içindekileri teker teker eline aldı. Eline ilk gelen kuş şekilli origamiydi.

2003

Lalisa evlerinden koşarak çıktı. Minik ayaklarıyla paytak paytak adımlar atarak Chaeyoung'ların bahçesine girdi.

Elindeki origamisiyle parmak uçlarına çıktı ve zile bastı. Kapı çok sürmeden açılmıştı. Chaeyoung'un annesi bu saatte Lalisa'yı görünce şaşırdı.

"Ah Lalisacığım. Hoşgeldin. "

"Merhaba. Chaeyoung nerde? "

"Odasında uyuyor. İstersen gidip uyandırabilirsin "

Lalisa merdivenleri ikişerli ikişerli çıkarak Chaeyoung'un odasına ulaştı.

Yatağında masum bir şekilde uyuyan Chaeyoung'u bir süre izledi. Ardından üzerine atladı.

"Chae kalk hadi sana bir hediyem var."

Hediye kelimesini duyan Chaeyoung yerinden doğruldu. Hediyeleri çok severdi. Lalisa'nın hediyelerini daha çok.

Lalisa elindeki kuş şekilli origamiyi Chaeyoung'a verdi.

"Bunu senin için yaptım. "

Chaeyoung elindeki origamiyi inceledi. Origamileri çok severdi ve Lalisa'nın ona origami yapması çok hoşuna gitmişti.

Lalisa'yı kendine çekti. Birlikte yatağa devrildiler ve gülüşerek sarıldılar. Chaeyoung Lalisa'ya öpücükler verdi ve üzerine uzandı.

"Bana sonsuza kadar origamiler yapmanı istiyorum. "

"Sana sonsuza kadar origamiler yapacağım Chaeyoung. "

white & dusty box , chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin