deux

862 124 34
                                    


Origamisini kenarı bırakırken hatırladığı anıyla güldü Chaeyoung.

Kendisine origamiler yapan sarı saçlarını iki yandan örmüş altı yaşındaki Lalisa'yı özlemişti.

Elini kutuya attı. Bu sefer çektiği eskimiş, sararmış bir kitaptı. Küçük Prens.

Aklına Lalisa'nın bu kitaba sakladıkları gelince kitabı açtı. İçerisinden birkaç kurumuş gül ve bir not düşmüştü. Chaeyoung gülleri eline aldığında gözleri dolmuştu.

2006

Chaeyoung Lalisa'ların bahçesine baktığında soğuk havaya rağmen çimlere oturmuş kitap okuyan bir Lalisa görmeyi beklemiyordu. O normalde yaramaz bir kız çocuğuydu ve pek kitap okumazdı.

Yanına gitmek için bahçe kapısını açtığında çıkardığı ses yüzünden Lalisa o tarafa dönmüştü ve Chaeyoung'u görmesiyle kitabı saklayarak içeriye koşmuştu.

Chaeyoung ne olduğunu anlayamadan geri gelmişti fakat elinde kitap yoktu.

"Az önce kitap okuyordun Lalisa. Neden içeriye götürdün? "

"Bunun sürpriz olması gerekiyor Chae. O yüzden beklemelisin. İleride göstereceğim. "

Chaeyoung peki anlamında kafasını sallamış ve Lalisayla birlikte eve girmişti.

Bu olayların üzerinden birkaç gün geçmişti ve Chaeyoung'un doğum günü gelmişti.

Evlerinde küçük bir parti yapmış ve birkaç sınıf arkadaşını çağırmıştı. Bunların içerisinde tabiki Lalisa'da vardı.

Herkes Chaeyoung'a hediye verirken Lalisa hiçbir şey vermemişti. Chaeyoung buna biraz üzülmüştü. Çünkü en yakın arkadaşı Lalisaydı ve ilk ondan hediye bekliyordu.

Parti bittikten sonra herkes evine gitmişti ama Lalisa hala Chaeyounglardaydı.

Chaeyoung yorgunluktan kendini koltuğa atmış dinleniyordu. Lalisa iyi bir zaman olduğunu düşünerek Chaeyoung'un yanına gitti ve ona sarıldı.

Neler olduğunu anlayamayan Chaeyoung karşısında gördüğü hediye paketiyle şok olmuştu.

"Benim hediyem özel olsun istedim. O yüzden şimdi veriyorum. "

Paketi Chaeyoung'a verip yanına oturdu Lalisa. Chaeyoung paketi büyük bir heyecanla açtı. İçinden en istediği kitap olan Küçük Prens çıkmıştı.

Chaeyoung çok mutluydu. Bu mutlulukla Lalisa'nın boynuna atladı. Kısa bir sarılmadan sonra ayrıldılar.

"İçinde senin için özel hazırladığım şeyler var. Okurken görünce mutlu olman için yaptım. Sakın önceden bakıp heyecanını kaçırma. "

Chaeyoung kafasını sallayıp elindeki kitaba bakmaya devam etti. O sırada Chaeyoung'un annesi Lalisa'ya seslendi.

"Lalisacığım annen seni eve çağırıyor."

Chaeyoung Lalisa'yı uğurlayıp odasına çıktı ve elindeki kitabı okumaya başladı.

20. Sayfaya geldiğinde içinden bir kurumuş gül düştü.

Güller senin için çok özellerdir. Bunu her evcilik oyunumuzda adını Rosé yapmandan da anlayabiliriz. Bu gülleri senin için Sejeong teyzenin bahçesinden kopardım. Umarım anlamaz. Güllerini her zaman sakla ve görünce beni hatırla. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım Chaeng. Artık yaşlı bir teyzesin.

Chaeyoung güldü. Ne zaman bir yaş atlasa Lalisa ona yaşlı teyze derdi. Halbuki aralarında sadece 1 ay fark vardı.

Gülleri gardırobunda duran boş beyaz kutuya yerleştirdi. Kitabı bitirdikten sonra onuda oraya koyacaktı. Bu kutu artık Lalisa ile anılarının bulunduğu kutu olacaktı.

white & dusty box , chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin