Chaeyoung artık göz yaşlarına engel olamıyordu. Tüm bu güzel yıllar gözlerinin önündeyken aldatılmışlık, terk edilmişlik hissi kalbinin tekrardan binlerce parçaya ayrılmasını sağlıyordu.Chaeyoung kutudaki son anılarınıda almak istedi. Ne kadar kendini üzsede şuan son anısını görmek istiyordu. Lalisa'nın ona yazdığı son mektubu görmek istiyordu.
Kutusunun içinden rulo haline getirdiği mektup destesini çıkardı. Bunlardan biriydi o mektup ama hangisi.
Hızlı hızlı ayıklarken diğer mektuplarda göz gezdiriyordu. İçerisinde çok eski mektuplar vardı.
03/03/2005
Sevgili Chaeyoung
Artık yazmayı öğrendiğim için sana birsürü mektup yollayacağım. Mektup yazmak çok eğlenceli. Lütfen sende bana mektuplar yazıp at. Seni seviyorum canım arkadaşım.
-Lalisa18/10/2008
Sevgili Chaeyoung
Bugün okulda sana yaptıklarımın hiç hoş olmadığını biliyorum. Seni bırakıp Jisoo unnie ile gitmemeliydim. Bu yüzden çok özür dilerim. Benim en değerli arkadaşım sensin lütfen bana küsme. Bana sinirli olduğundan konuşmuyorsun ama umarım mektubumu okur ve beni affedersin. Seni seviyorum.
-Lalisa12/02/2010
Sevgili Doğum Günü Kızı
Dün doğum günündü ve ben bunu tekrar tekrar kutlamak istiyorum. Sen yine bir yaşlı teyze oldun. Bunu hatırlıyorsun değil mi? Küçükken doğum günlerinde hep böyle derdim. Şuan sen çok akıllı bir kız olduğunu yeniden ve yeniden belli ediyorsun. Çünkü ders dinliyorsun. Ben ise burada sana dünden beri kaçıncı olduğunu saymadığım mektubumu yazıyorum. Bir ara cevap verirsem sevinirim. ♡
-Lalisa28/04/2012
Sevgili Rosé
Bugün bana mektuplarımı özlediğini söylediğin için sana bu mektubu yazıyorum. Aslına bakarsan bende özlemişim. Sende bana yazar mısın? Umarım yazarsın? Sen istediğin müddetçe ben yazmaya devam edeceğim. Sevi seviyoruuuuum.
-LalisaSonunda aradığı mektubu bulmuştu Chaeyoung. Yavaş yavaş o günkü olayları hatırlarken kendini bir an ölecekmiş gibi hissetti. Şuan yaptığı şey hasta kalbine iyi değildi. Kalbi o gece yaşadığı acıların aynısını yaşıyordu sanki.
11/02/2015
Chaeyoung ya da Rosé
Sana bu mektubu yazmak zorunda kaldığım için kendimi çok kötü hissediyorum. Sana bunu yapmak istemezdim Chaeyoung. Seni seviyordum. Ama gitmem gerekiyor. Lütfen bu mektubu bulduğunda kendini fazla üzme. Ve bensizliğe hemen alış. Ben bir daha dönmeyeceğim çünkü. Umarım hayatını güzel bir şekilde geçirirsin. Benden daha iyi birisini bulursun ve umarım onunla mutlu olursun. Seni özleyeceğim değerli dostum. Ama lütfen sen beni aklına bile getirme.
-Lalisa࿐
İyiki doğdun meleğim ♡
Ve kitabımı okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
white & dusty box , chaelisa
FanfictionChaeyoung beyaz, tozlu kutunun kapağını araladı. [chaelisa] [angst&minific] [tamamlandı]