trois

790 121 43
                                    


Chaeyoung kurumuş gülleri ve notu kitabın arasına koydu ve kitabı kalbine bastırdı. Gözünden birkaç damla yaş geldi.

Acı dolu kalbine mümkünmüş gibi daha sıkı bastırdı kitabı Chaeyoung. Belki bir şeyler eskisi gibi olur, belki her şey düzelir diye umdu.

Ama bu sadece ummakla kaldı. Hiçbir işe yaramayan kitabı kalbinden çekip origaminin yanına koydu ve kutudan üçüncü eşyayı çıkarttı.

Arkadaşlıklarını simgeleyen, asla çıkartmayacaklarına söz verdikleri arkadaşlık bilekliği.

2010

Chaeyoung okuldan çıkarken söylendi.

"Lalisa çok mızmızlanma. Annen izin verdi işte daha ne uzatıyorsun. "

Lalisa annesinin herzamanki gibi iki yandan ördüğü saçlarını açarken mızmızlanmaya devam etti.

"Ama benim eve gitmem gerek Chae. Biliyorsunki aynı liseye gidebilmek için benim senin seviyene ulaşmam lazım ve bu pek kolay değil. O yüzden evde ders çalışacağım. "

"Hadi ama Lalisa. Bir günden birşey olmaz. "

Lalisa koluna girmiş somurtan arkadaşına baktı.

"Peki Park Chaeyoung. Ama bundan sonraki birkaç gün beni rahatsız etmeyeceksin. Cidden çok çalışmam gerekiyor. "

Chaeyoung sevinçle Lalisa'nın boynuna atladı ve yanaklarına öpücükler kondurdu.

"Seni ve bana söz geçiremeyen şirin kalbini çok seviyorum. "

Chaeyoung televizyondan öylesine bir kanal açmıştı ve odasına gitmişti. Lalisa ise onu beklerken sıkılmamak için televizyondaki saçma şeyleri izliyordu.

Chaeyoung elinde bir kutu boncuk ve iplikle geldi. Lalisa ona meraklı bakışlar atıyordu.

"Bunları annem verdi. Birlikte bileklik yapabilirmişiz. Çok güzel değiller mi?"

"Eveeet, çok güzeller. "

Chaeyoung kutunun kapağını açtı ve içindeki çeşit çeşit renkteki boncukları Lalisa'ya gösterdi. Lalisa hayran bir şekilde bakıyordu.

"Bence bunlarla arkadaş bilekliği yapalım. "

Lalisa bu fikri çok beğendi ve eline ipi alarak gerekli kadarını kesti. Yan yana oturup aynı sırayla renkli boncukları ipe dizdizler.

Sonuç gayet güzeldi. Ellerindeki bileklikler çeşit çeşit renklerden oluşuyordu ve çok güzel duruyordu.

Lalisa bilekliği bileğine geçirdi. Chaeyoung'da onun yaptığını yapıp bilekliği taktı. Ellerini yan yana getirip güzel görüntüye baktılar.

"Bunları asla çıkartmayalım Chaeyoung."

"Birgün bileğimiz büyüyecek Lalisa. O zaman nasıl takacağız. "

"Biz Chae ve Lisa ikilisiyiz. Elbette bir çaresini buluruz. "

Chaeyoung kıkırdadı.

"O zaman söz verelim. Asla çıkartmayacağımıza. "

"Chaelisa sözü veriyorum bu bilekliği asla çıkartmayacağım. "

"Chaelisa sözü veriyorum bu bilekliği asla çıkartmayacağım. "

Bu ikisinin birbirine söz verme şekiliydi. Böyle verdikleri sözleri herzaman tutmuşlardı. Chaelisa ise onların kendine buldukları isimdi.

Chaeyoung kendini halıya doğru attı. Lalisa'da onun yanına yatınca tekrardan kıkırdamaya başladılar. O sırada Chaeyoung zamanın asla geçmemesini istedi. Hep Lalisayla böyle mutlu kalabilmeyi hayal etti.

Fakat hayallerinin hepsinin bir hiç uğruna olduğunun farkında bile değildi.

white & dusty box , chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin