04 | jen erika

712 49 5
                                    

Erika a Bethany teprve přišly do jejich bytu, obě dvě oběšené nákupními taškami a Erika pořád s kyticí v ruce, když jim volal jejich bratranec Tony

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Erika a Bethany teprve přišly do jejich bytu, obě dvě oběšené nákupními taškami a Erika pořád s kyticí v ruce, když jim volal jejich bratranec Tony.

Tony Stark byl jejich oblíbený bratranec, ne že by jich měly hodně. Když jejich otec před pár měsíci zemřel, Tony jim hodně pomohl. Vlastně díky němu se o ně veřejnost nezajímala. Obě věděly o celé té věci s Iron Manem, ale ony se do ní nikdy moc nepletly. Podle Tonyho by totiž jejich zapojení do Iron Man businessu mohlo přinést akorát tak nebezpečí. Erika i Bethany s tím samozřejmě souhlasily a prostě a jednoduše se snažily zapadnout do okolního světa, jakoby se jich to vůbec netýkalo.

Mezitím co Erika položila koupené věci na kuchyňský pult a šla se podívat po nějaké váze nebo nádobě, do které by mohla dát květiny, Bethany zvedla telefon a dala ho na reproduktor.
,,Tony! Čemu vděčíme za takovou čest?" zavtipkovala Bethany a Erika se zasmála nad tím, jakým to řekla škádlivým tónem. Protože to byl multimilionář, snad i miliardář, tak si z něj dělaly legraci a dokonce ho oslovovaly "vaše Veličenstvo".

,,Slyšel jsem tě Eriko. Každopádně, jsem zaparkovaný před vaším domem."

Erika se ho zeptala, proč tu vůbec je. Nemůžete jí vinit za její zvědavost. Stávalo se opravdu vzácně, že by je navštívil. Erika tedy usoudila, že tu musí být kvůli nějaké "tajné" Iron Man věci.

,,Je to Iron Manská záležitost."

,,Věděla jsem to." ušklíbla se Erika.

,,Takže... Jaké s tím máme dočinění my dvě? Myslela jsem, že se do tvých superhrdinských misí nemáme plést." pozvedla své obočí Bethany.

,,Ano to jsem řekl, Bethany. Ale taky jsem řekl větu, 'tedy pokud to nebude nutné'. Eriko, potřebuji aby jsi za mnou šla dolů, potřebuju tvojí pomoc. Jen pro jistotu, že by mi to on zkomplikoval."

,,Oh, o jakého jde kluka, že potřebuješ mojí sestru po tvém boku?" zeptala se Bethany, která přidala obzvlášť velký důraz na slovo 'kluka', čímž si od Eriky vysloužila protočení očí. Erika si vzala kabelku a dala si do ní nezbytné věci, kdyby se náhodou setkání protáhlo.

,,To budeme vědět jen my a ty to musíš přežít bez toho, aniž bys to věděla také."

Erika se rozhodla dobírat si Tonyho a řekla, ,,Víš, že by ta věta měla končit spíš 'a ty to musíš zjistit', viď?"

"Eriko. Pojď dolu. Za 5 minut. Tik tak." obě dvě si mohly dokonale představit, jak teď protáčí oči.

"Ano pane!" Erika zamávala Bethany na rozloučenou a rychle běžela dolů.

"Přiletí zpátky v jednom celku nebo se vloupám do Avengers Tower poleju ti vodou na tvůj Iron Man oblek." pohrozila Bethany.

,,Budovu chrání Vision, takže to můžeš zkusit. A pokud by ses nějakou záhadnou náhodou opravdu dostala dovnitř a polila můj oblek vodou, nic moc by se mu nestalo a já bych to nějak přežil."

"Hej!"

Crush → Peter ParkerKde žijí příběhy. Začni objevovat