Rapmonster pov.
Po fanmeetingu som si sadol na debnu a rozmýšľal som. „Haló! Rapmonster," povedal Suga a zamával mi pred tvárou rukami. „Áno Suga?" spýtal som sa. „Čo mu je?" spýtal sa všetkých Suga. „Môžem?" spýtala sa naša stylistka Nora. „Jasné Nora," povedal Jin. Poprevracala mi tvár a vyniesla rozsudok. „Tento tu je na 100% zamilovaný," povedala. „Čože?" Vypleštil V oči. „Hej, viem to presne. Som baba, mám na to tušáka," povedala Nora. „Je to pravda Rapmonster?" spýtal sa Jin. „A čo ak áno? Možno," povedal som. „Wow! Ale nevadí," povedal šťastne Jimin a zavesil sa na mňa. „Môžeš mi to prosím prečítať Rapmonster?" spýtal sa ma J-Hope, ktorý bol podozrivo ticho. „Jasné, rád," povedal som.
"Prepáč, že ti to hovorím takto, ale nemôžem inak. Moji rodičia mi iba včera povedali pravdu. Viem prečo si taký smutný a to všetko. Keď som bola malá, moji rodičia ma našli pri ceste, keď som mala asi šesť rokov. Vyzerala som, ako keby som prežila nejakú nehodu a potom sa dozvedeli, že v ten istý deň si tam mal nehodu aj ty. A tak moja adoptívna mama dala tajne zistiť u svojej kamarátky, ktorá je sestrička v nemocnici, testy DNA. Keďže to nepovolili tvoji rodičia, tak sú asi neplatné. Ale nevadí. Vyšlo z toho, že som tvoja sestra. Chápeš, aké to je. Zistiť, po toľkých rokoch, že máš brata a že on je známy raper z ešte slávnejšej skupiny? Ja nie, ale nevadí. Rada by som sa s tebou a tvojimi kamarátmi spoznala. Dúfam, že raz áno, ale vďaka za to, že si toto vôbec čítaš."
Dočítal som a pozrel som sa na J-Hopa. Plakal a veľmi. „Neplač!" povedal som a objal som ho. „Nemôžem to zastaviť!" povedal a všetci ostatní chalani aj Nora prišli a objali ho. „Musím ju nájsť!" povedal J-Hope. „Počkať!" povedal som a pozeral sa na mobil. Bola to správa od Hope. „Prečítal si to?" Stálo tam. Skoro som spadol z nôh. Baba, ktorá sa mi páčila, bola asi dlho stratené J-Hopové dvojča. „Áno, príď prosím. Hrozne moc plače. Chce ťa vidieť. Prosím príď," odpísal som. „Aj ja plačem. Hneď prídem. Kde ste? Chcem ho hrozne vidieť!" Odpísala okamžite. „Počkaj, prídem po teba." Odpísal som a mobil som si strčil do vrecka. „Kam ideš?" spýtal sa ma Suga „J-Hopovi po sestru," povedal som a vyšiel som von. Nasadol som na motorku, ktorá vonku stála. Dal som si prilbu a vyrazil som. Predtým som sa spýtal Hope, kde býva a ona mi to napísala. Keď som tam prišiel, tak som zosadol a dal si dole prilbu. Zaklopal som a ona okamžite otvorila. Keď otvorila, uvidel som jej uslzenú tvár, tak som sa cítil smutne. „Čím si to ona a J-Hope zaslúžili, aby sa im toto stalo?" pomyslel som si, ale z myšlienok ma niečo vyrušilo. Bola to Hope, ktorá sa na mňa zavesila a objímala ma silno. „Vďaka Rapmonster," povedala medzi slzami a ja som zase cítil v sebe ten nový pocit. „Dobre, ale poďme, nech na teba brat moc dlho nečaká," povedal som a hodil jej prilbu. Batoh už mala našťastie na chrbte. Chytila ju a povedala: „A čo ty?" Srdce som mal na chvíľu v hrdle, ale hneď som sa spamätal a povedal: „Ja ju nepotrebujem, ale ty áno." „Vďaka. Moc si cením všetko, čo si pre mňa spravil," povedala a tým moje srdce úplne roztopila. „Nemáš zač a teraz už poď. Chceš spoznať svojho brata, či nie?" povedal som a zasmial sa. „Jasné, poďme. Ale ešte počkaj," povedala, chytila mi ruku a na ňu mi nakreslila symbol. Bolo to srdce rozdelené zvislou čiarou. „Čo to je?" „Ten symbol si pamätám od malička. S mojím bratom sme si ho kreslili na ruky," povedala a ja som sa usmial. Ona nasadla za mňa, ale prilbu podala mne. „Prosím, daj si ju, nechcem, aby sa ti niečo stalo kvôli mne," povedala. „No dobre," rezignoval som a dal som si prilbu. A tak sme šli. Hope sa ma našťastie držala okolo pása. Ale zrazu som niečo cítil. Stáli sme na semafore a tak som sa otočil. Mala zaborenú hlavu do môjho chrbta a pevne sa ma držala. Usmial som sa a otočil som sa späť. Akurát naskočila zelená. Za chvíľu sme tam boli. „Vďaka Rapmonster," povedala. „Nemáš zač," povedal som, ale ona stála pri mne a postavila sa na špičky a dala mi pusu na líce. Som si istý, že som bol červený ako paradajka. „Dobre, ale teraz už poďme," povedal som a snažil som sa schovať si tvár. „Dobre, veď ma," povedala.