Rytas
Pabudusi kaip ir visada išvedžiau molę į lauką. Grįžusi susiruošiau ir išėjau iš namų.
Į mokyklą nusprendžiau eiti pėsčiomis. Norėjau sudėlioti savo mintis į vietas ir susikaupti pamokoms. Džiaugiausi, kad Josh'as nėra toje pačioje klasėje kaip ir aš, nes kitaip per pamokas negalėčiau susikaupti. Man užteko ir to, kad jį matysių per pertraukas.
Kai atėjau į mokyklą mane iškart pasitiko Melisa. Ji mane vedžiojo į kabinetus, kuriuose vyko pamokos, nes pati dar nebuvau įsiminusi jų.
Atėjus pietų pertraukai Meli mane nuvedė prie staliuko kur visada sedėdavo ji ir jos draugai. Pirmiausiai prie mūsų prisijungė Kriss. O už minutės atėjo Maikas ir Josh'as. Labai džiaugiausi, kad tuo metu nieko neturėjau burnoje, nes kitaip būčiau paspringusi.
Josh'as atsisėdo šalia manęs, o Maikas šalia Melisos.
- Kaip vakar sekėsi vakarėlyje?- paklausė Meli.
- Gerai!- visi kartu atsakėme Melisai.
- Kaip sekasi naujoje mokykloje?- paklausė Josh'as žiūrėdamas tiesiai man į akis.
- Geriau nei tikėjausi,- ramiai atsakiau Josh'ui.
Likusią pertraukos dalį mes visi kalbėjomės o, kai suskambėjo skambutis visi atsisveikinę ėjome į savo pamokas.
Po pomokų laukiau Melisos prie vestibiulio, nes buvom susitarusios namo eiti kartu. Melisa atėjusi pasakė:
- Palaukime Josh'o, nes jis taip pat eis su mumis.
- Supratau,- susijaudinusi pasakiau.
Už kelių minučiu pasirodė Josh'as.
- Sveikos,- mums tarė jis.
-Labas,- atsakiau jam.
- Taigi eime namo,- laiminga pasakė Melisa.
Mes ėjome namo visi šnekėjomės. Po 10 minučių mes pasiekėme Meli namus. Aš su Josh'u atsisveikinau su ja. Kai staiga supratau, kad dabar namo eisiu aš ir Josh'as. Man pasidarė bloga ir silpną, mane pradėjo pykinti, bet aš stengiausi to neparodyti. Josh'as manęs klausinėjo įvairių klausimų, o aš tiesiog nedrąsiai į juos atsakinėjau.
Kai pamačiau savo namus man pasidarė geriau. Priėjusi juos tariau:
- Gal norėtum užeiti pas mane? Aš atiduočiau tau striukę.
- Gerai,- užtikrintai atsakė jis.
Iš kuprinės išsitraukiau raktus ir atrakinau duris. Vos atidariau duris į mano glėbį šoko Molė. Josh'ui įėjus uždariau duris.
- Gražūs namai,- tarė jis.
- Ačiū. Palauk čia aš tuoj pat atnešiu tavo striukę.
- Gali paleisti ją,- tarė jis.
YOU ARE READING
Come closer
RomanceIstorija apie merginą persikraučiusę į naujus namus. Naujas miestas, nauji draugai, nauja mokykla, nauji nuotykiai ir išbandymai. Jos palyginus ramų gyvenimą sudrumsčia netikėtai sutiktas vaikinas.