Atsikėlusi ryte dar vis negalėjau patikėti, kad aš ir Josh'as lyg ir pora.
10.42 gavau žinutę nuo Josh'o.
Josh'as - labutis gal norėtum susitikti? Atvažiuočiau 17 valandą tavęs pasiimti❤❤❤
Aš - aišku, kad norėčiau. 17 valandai būsiu pasiruošusi❤🔥
......
Jau buvo beveik 16 valandos dėl to nusprendžiau eiti ruoštis.
16.57 man parašė Josh'as.
Josh'as - aš jau atvažiavau
Aš greitai pasiėmiau rankinę ir užaimovusi batelius išėjau į lauką kur manęs laukė Josh'o mašina.
Įlipusi į mašiną aš su juo pasisveikinau, o jis mane švelniai prisitraukęs prie savęs pabučiavo.
Jis uždėjęs savo ranką ant mano šlaunies užkūrė mašiną ir pradėjo važiuoti.
- Kur važiuojam?- paklausiau.
- Pažiūrėti filmo,- pasakė.
- O kokio?- susidomėjusi paklausiau.
- Nebijok ne siaubo filmas,- nusijuokęs pasakė jis.
Atvažiavę mes nusipirkome bilėtus ir spragėsius. Kai atsisėdome į savo vietas Josh'as paėmė mane už rankos. Pagaliau prasidėjo filmas.
Filmas ištiesų buvo įdomus. Fantastinis filmas su mistikos elementais.
Kai filmas baigėsi mes patraukėme kavinės link. Aš užsisakiau chili sriubos, o Josh'as picą. Pavalgę mes nusprendėme važiuoti namo pas Josh'ą.
Niekada nesu buvusi jo namuose dėl to truputėlį jaudinausi.
Josh'o namai buvo dideli ir gražūs. Tokių namų ir tikėjausi, nes jo vairuojama mašina tikrai nebuvo pigi.
Atėjusi į jo kambarį atsisėdau ant jo lovos krašto. Josh'as uždaręs duris atsisėdo šalia manęs. Jo rankai palietus mano liemenį jis mane pabučiavo. Jo bučiniai buvi man lyg narkotikas. Kiekvieną kartą kai jis mane bučiuodavo jausdavaus nuostabiai.
Po kelių mėnesių...
Mokykloje sekėsi gerai, pripratau prie naujų draugų, mokytojų. Mano manymu santykiai su Josh'u sekėsi gerai(nežinojau ką mano jis, bet jis būdamas kartu su manimi atrodė laimingas)
Šiandien buvo penktadienis dėl to nusprendėme su Kriss, Meli, Maiku ir Josh'u nueiti į vakarėlį.
Aš į vakarėlį atvažiavau su Josh'u. Maikas, Kriss ir Melisa pasakė, kad atažiuos vėliau. Ižengusi į namą kuriame vyko vakarėlis iškart pamačiau daugybę nepažystamų žmonių. Namas kuriame vyko vakarėlis buvo didelis. Sutikusi klasiokę su ja pasisveikinau. Apsisukusi aplinkui Josh'o nebemačiau, todėl nuėjau atsisėsti ant sofos. Po kiek laiko prie manęs kažkas atsisėdo. Atsisukusi pamačiau, kad ten buvo Maikas.
YOU ARE READING
Come closer
RomanceIstorija apie merginą persikraučiusę į naujus namus. Naujas miestas, nauji draugai, nauja mokykla, nauji nuotykiai ir išbandymai. Jos palyginus ramų gyvenimą sudrumsčia netikėtai sutiktas vaikinas.