3 skyrius

42 5 0
                                    

2 diena

Atsikėlusi ryte pažiurėjau kiek valandų. Telefonas rodė 6.02. Nusprendžiau nebemiegoti, todėl nuėjau į vonią susiruošti.

 Nusprendžiau nebemiegoti, todėl nuėjau į vonią susiruošti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Susiruošusi nuėjau į apačia. Tada atsisėdau ant sofos ir pradėjau naršyti telefone. Po kokių 30 minučių išgirdau kažką lipanti laiptais žemyn.
Atsisukusi pamačiau Josh'ą. Jis atsisėdo šalia manęs.

- Labas rytas!- ištarė jis.

- Labas,- ramiai atsakiau jam. 

- Kaip miegojai,- žiūrėdamas tiesiai man į akis pasakė jis.

- Gerai,- tariau taip pat žiūrėdama jam  į akis.

- Gal nori pagaminsiu tau arbaros ar kavos?- pasakė Josh'as.

- Arbatos,- drąsiai jam atsakiau.

Josh'as pagaminęs man arbatos, o sau kavos atsisėdo šalia menęs. Buvo malonu su juo kalbėtis, bet mane labai trikdė buvimas šalia jo, nes būdama šalia Josh'o norėjau jį pabučiuoti.

Po kiek laiko atsikėlė ir kiti. Visi papusryčiave išsiruošėme prie jūros. Apsimoviau maudimuką ir išlėkiau pro duris.

Vos tik jūros bangos pasiekė mano kojas aš vos pastebimai virptelėjau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vos tik jūros bangos pasiekė mano kojas aš vos pastebimai virptelėjau.
Jūros vanduo buvo šaltas nepaisant to, kad lauke koks +30° laipsnių. Po lėto ėjau gilyn į jūrą. Po kiek laiko jau buvau prisipratusi prie šalto vandens, kuris dabar atrodė pakankamai šiltas.
Maikas ir Josh'as ėjo šokinėti nuo tilto.
Jie įšokę į vandenį pradėjo plaukti link mūsų. Maikas staiga persimetė Kriss per petį nešė tilto link. Aš nusijuokiau. Staiga ir mane persimetė per petį (aišku tai buvo Josh'as). Jis taip pat nešė mane prie tilto.

- Prašau paleisk!- piktai jam sakiau.

Bet jis nieko neatsakė ir nešė mane toliau. Aš nustojau muistytis, nes supratau, kad vistiek neišsivaduosiu iš jo gniaužtų. Kai pasiekėm tiltą jis tarė:

- Ar pasiruošusi?

- Kam?- sutrikusi paklausiau.

- Mesiu tave į vandenį,- juokdamasis pasakė.

Aš atsidusau ir leidausi jo nešama.Aš apsimečiau, kad pykstu ant jo, nors ištikrūjų man tai patiko. Kai priėjome prie tilto krašto jis vėl prabilo:

- Vienas, du, trys!

Su tryjais jis išmetė mane į vandenį.
Išnirusi iš vandens įkvėpiau ir pradėjau plaukti link kranto. Išlipusi iš kranto apsigaubiau rankšluosčiu. Josh'as iš manęs juokėsi bet, aš į nekreipiau dėmesio.

Tada mes visi parėjome namo persirengėme ir susitikome svetainėje.

Maikas pasiulė eiti pavalgyti į kavinę

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maikas pasiulė eiti pavalgyti į kavinę. Mes visi sutikę ten ir išsiruošėme.

Atėję į kavine mes užsisakėme valgyti.
Josh'as sedėjo priešais mane, todėl negalėjau sustoti žvilkčioti į jį. Kai mūsų akys susitiko aš greitai jas įsmeigiau į stalą. Kai atnešė maistą mes visi išskyrus aš pradėjome valgyti. Aš neturėjau apetito, nes visą laiką galvojau tik apie jį...

Pavalgę mes ėjome tyliomis miesto gatvėmis. Mums į veidus pūtė silpnas vėjelis. Staiga aš užkliuvau už akmens ir griuvau tiesiai ant Josh'o.

Mano ir Josh'o veidai buvo labai arti vienas kito. Aš jaučiau kaip mano kūnas yra ant jo. Per mano odą berbėgo šiurpuliukai. Skubiai nusibraukiau nuo veido plaukus ir atsistojau.

- Labai atsiprašau. Ar neužgavau tavęs?- susirūpinusi pasakiau.

- Viskas gerai, o ar tu neužsigavai?- besistodamas paklausė jis manęs.

- Ne, nes kritau ant tavęs, priešingai  nei tu ant šaligatvio,- nusijuokusi pasakiau.

- Nagi eime,- pasakė Melisa be kikendama.

- Gal norit pažiūrėti filmą tik šį kartą kino teatre?- paklausė Kriss

Visi pasvarstę sutikome ir pasukome kino teatro link. Atvyke mes nusipirkome artimiausią biletą į kino seansą. Nusipirkę spragėsių ir gėrimų užsiėmėme savo vietas. Aš sedėjau tarp Josh'o ir Maiko.

- Palauk apie ką tas filmas?- atsisukusi į Josh'ą paklausiau.

- Siaubo filmas apie apsėstą vaiką,- užtikrintai tarė jis.

- Puiku!- sudejavau aš.

- Kas?- paklausė jis.

- Tiesiog man nepatinka siaubo filmai,- nusiminusi pasakiau.

Josh'as dar norėjo kažką sakyti, bet kaip tik tuo metu užgeso šviesos ir pradejo rodyti filmą.

Praėjus kokioms 20 minučių aš jau sedėjau kėdėje visa įsitempusi ir išsigandusi. Buvau stipriai įsikibusi į kedės rankeną, bet kai mano ranką netikėtai palietė Josh'o ranka mano visas kūnas atsipalaidavo. Jis savo pirštus sunėrė į manuosius, o po to atsisukęs į mane nusišypsojo ir paglostė mano delną. Pajutau kaip kūnas atsipalaidavo. Dabar jaučiausi rami ir saugi.

Likusią pusantros valandos jis laikė mano ranką. Pagaliau filmas pasibaigė, įsijungė šviesos. Josh'as paleido mano ranką ir atsistojo.

Atsipeikėjusi aš taip pat atsistojau ir nusekiau paskui savo draugus.

Grįže namo visi sužaidėme dar vieną partija su kortomis, o tada nuėjome į savo kambarius, nes visi buvome labai pavargę.

Įėjusi į kambarį pamačiau ant lovos krašto gulintį Josh'o megstinį. Nutariau, kad reikia jį atiduoti, todėl čiupau jį ir nuėjau pas jį.

Pasibeldžiau ir pravėriau jo kambario duris.

- Labas, tiesiog norėjau atiduoti tau megstinį,- su šypsena pasakiau jam.

- Labas, užeik,- pasakė jis.

Užėjusi į kambarį atsisėdau šalia jo.

- Kaip tau siaubo filmas?- erzindamas manęs paklausė jis.

- Gerai,- sarkastiškai pasakiau aš.

- Buvau visai pamiršęs apie megstinį,- žiūrėdamas į mane pasakė jis.

Po kiek laiko aš su juo atsisveikinau ir grįžau į savo kambarį.

Atsigulusi į lovą galvojau apie šiandieną, tiksliau apie Josh'ą...

Kita rytą mes susikrovėme daiktus, pavalgėme ir visi susėde į mašiną išvažiavome namo.

Pirmiausiai Melisa parvežė Maiką ir Kriss. Po to mane ir Josh'ą, o po to ir pati parvažiavo namo.

Come closerWhere stories live. Discover now