2.noví kamarát

77 4 0
                                    

Po noci v novom dome som sa cítila divne po rukách som mala škrabance chcela som to povedať rodičom ale radšej som bola ticho. Do školy som išla pešo bolo to blízko takže tak. Po ceste som stretla chalana ktorý býval vedľa nás volal sa Benjamin no a asi som sa nezmienila ale som fanda creepypast poznám ich fakt páru nie moc veľa tak  poznám: Bena,Jeffa,Liua,Jane,Ninu,Tobyho,Maskyho😂,Hoodiho a Eyeless Jacka to by bolo všetko a áno nášho suseda som začala volať Ben 😂 nemohla som si pomôcť no tak fajn šli sme do školy (nečakane😂)a zo školy sme išli tiež spolu ako zase, zase som uvidela tú ženu v mojej izbe! V MOJEJ IZBE. Chcela som to povedať Benovi lenže išiel dnu musel ísť písať úlohy popravde ja tiež. Fajn oco ani mama niesu doma ach ten chill och úlohy hotové už len Max. Max je náš pes je to Husky a je hrozne CUTE 😍 je jediní ktorí mi robý spoločnosť. A po chvíľke hraním so Maxom mi prišla správa od Bena ok odpíšem predčasne je to môj kamarát
Ben: Ahoj Emi
Ema:ahoj Ben čo sa deje ?
Ben: ty máš sestru ?
Ema: nie prečo ?
Ben : pretože nijaké dievča prešlo cez vašu záhradu
Ema: Čo!?
Ben: no áno bola dosť malá mal hnedé vlasi a medvedíka v rukách ktomu nádherné zelené oči
Ema: preboha
Ben: čo sa deje ?
Ema:.......Ben môžeš prísť k nám ?
Ben: Jasné som sám dom a čo ty ?
Ema: tiež
Ben: ok tak za 5 minút som u teba čau
Ema: ahoj
Ako Ben povedal tak i dodržal za 5 minút bol tu ako najväčší retardi sme proste museli zistiť čo to bolo o pár dní som na internete našla "novú" creepypastu volala sa poď si so mnou hrať/ Sally to malé dievča padlo rovno na Benov popis fajn okamžite volám Benovi : ,,ČAU BEN BEZ SLOV OKAMŽITE PRÍĎ SEM MUSÍM TI NIEČO POVEDAŤ !!!!!!!!!!!."Ben ako som povedala bez slov prišiel k nám  ukázala som mu Sally a on ako keby zabitý mi hovoril že to je to dievča ktoré videl. Ako som Já veľký fanda Slendermana tak som išla ako retard do lesa jop večer 🤣😆som to ale kráva. No fajn po pár minutáž cesty som započula hlasi. Hlasi ktoré som nikdy nepočula a ani by som nechcela no lenže o čom sa rozprávali to mi prišlo doooooooooosť creepy: ,,Hej prečo ju musíme prenásledovať my ?" ,,Pretože ty ako ten retard musíš na celý dom zakričať že by si ju chcel vidieť tak nech sa páči pane môžete ju vidieť",,Držte huby a radšej by som povedal že na ňu skočme už teraz ja ju drbnem po hlave a vy ju odnesiete je vám to jasné?",,asi nás počula😂😅" dvoj hlas vikrikol ,,Čo!?" Ako zo všetkých síl som bežala nechcela som zastaviť nechcela som a ani nemohla nohy mi behaly bez ovládania ako keby som bola robot a porúčal sa mi sistém ako jasné bolo že ty chlapy má nenechajú len tak odýsť behaly zamnou keď som sa otočila bolo mi jasné kto to je boli to oni. Tý ktorých som milovala boly to creepypasty a nie ledajaké creepypasty bol tam Ticci Toby,Hoodie a Masky ktorí bežal ako posledný fajn nebudúce dávam pozor ako retard som zakopla no jasné prečo nie spadnem a rozbijem si kolená no a ako správna káča vyvrtnem si členok jop to som já t neviem čo ale asi ma oľutovali alebo má chcú živú. Hoodie má zdvihol a zobral ma do rúk ako keby som bola preň iba pierko ma držal madzi mnou a Hoodie sa niesol rozhovor pár minút bolo ticho ale potom sme upočuli jasné ,,Aaaaaaaaaaau" Hoodie sa obzrie a vidí Maskyho na zemi a Tobyho ako sa smeje mala som chuď smiať sa ale myslela som si že keď sa začnem smiať tak že má tým dvaja zabijú myslím Hoodiho a Maskyho Toby sa smial ako kráľ retardov no fajn dorazili sme medzi 9 večer do nejakého starého domu no čo bol to Dom creepypast !!!!! Já som začala kričať a búchať do Hoodiho nech ma odvezie domov lenže naopak vošli sme dnu a odviedol má do nejakej izby posadil má na posteľ a povedal : ,,počkaj tu o chvíľu sa vrátim idem oznámiť Slendymu že si už tu " ,,počkať čo ? Nie nie nie ako dlho ma tu chcete držať ??????!!!!!!" ,,To záleží na tom ako sa budeš chovať podľa tých 2 rokoch čo ťa sledujeme malo by to byť asi za 5 rokov" ,,Čo?!!!!!!!!"bez odpovede odišiel z izby a nechal ma tam samú no fajn moc dík bola som unavená tak som si ľahla a pomaly som zaspávala no ale z vedľajšej izby som počula: No ták Jack ty to nevieš hrať a Jeff ty kooooonečne prestaň spievať tu blbú pesničku od Hollywood Undead jasné ?" Ono tu je i Jeff 😓😓😓😓😓o k***a fajn po takých 3 minutáž som konečne zaspala a čo sa dialo po tomto ?




Čaaaaaaaau toto bola druhá časť dúfam že sa vám páčila a do komentárov napíšte čo by sa vám páčilo v príbehu určite si niekedy prečítam aj vaše príbehy tak píšte mi niečo a zatím ahooooj 😉

prenásledovaná Where stories live. Discover now