Zobudila som sa na to že niekto otvoril dvere bol to Toby mal v ruke tanier s wafľamy a hovoril: ,,nerád sa s tebou o nich delím pretože ich milujem ale musíš byť hladná tak nech sa páči😊"položil tanier na stôl vedľa postele a odišiel ešte pred odchodom som sa opýtala či je tu Jeff. no neodpovedal. Vošla som von z izby a uvidela Jeffa ten sa na mňa prylepil a začal mi hovoriť divné veci. O chvíľu prišiel Hoodie a Jeffa odtiahol fajn začal mi vysvetľovať pravidlá posadil má do obyvačly a pozeral na mňa prišlo mi to divné pretože som vedela že sa mi pozerá na oči po pól hodine prišiel Slenderman povedal mi kde budem mať izbu. V sobotu pôjdeme na misiu,,Hoodie nevieš kde je ten retardované decko?" ,,Nie. Prečo?" ,,Ja viem kde je" odpovedala som Maskymu. ,,Kde?",,Išiel do lesa povedal mi že si chce prevetrať hlavu" ,,Aha." Masky odišiel a prišiel Eyeless Jack a sadol si vedľa má vedela som že chce ľadviny. ,,Ahoj"prihovoril sa mi ,,Ahoj deje sa niečo?",,nie len nechcela by si so mnou ísť von?" ,,Nie prepáč musím ísť za Hoodim možno niekedy inokedy ok" ,,ale veď Hoodie sedí vedľa teba😕" sakra klamať neviem ,,No áno Hoodie pamätáš musíme ísť von volal nás Slenderman" ,,Ale veď Slendy išiel za Tobym",,Keď som povedala že ideme za Slendym tak ideme za ním😠!!!!!!",,Ok ok ok ok ukľudni sa" ,,Nikdy nehovor žene nech sa ukľudní!!!!!!!!!!!!!!!" ,,Ok ideme za Slendym" ,,Si myslim😠" tak sme zdrhly za Slendym i keď šiel za Tobym do riti. ,, Ahoj"predomnou stála Sally a usmievala sa ,,Ahoj deje sa niečo?" ,,Nie len ideš sa so mnou hrať?" ,,Jasné poď" ,,😊"Sally bola milá myslela som si že ma chce zabiť ale nie ,,Emi?",,Áno?",,Nevieš kde je Ben ?",,Myslím že bude vo svojej izbe hrať Zeldu alebo nejaké hry" ,,ok tak ďakujem 🖤" Sally odišla a do izby vtrhol Jeff a Liu ,,Jeff zabijem ťa" ,,No to určite to skôr ja teba" ,, A ja zabijem oboch a budete spokojní",,Jej prepáč Emi nechceli sme virušovať",, ale to nevadí už sme boli na odchode ",,Boli? a sme?",,Áno však Jeff",,čo kam to ideme?!"začala som Jeffa ťahať za kapucu. ,,Čo to malo znamenať Emi?" ,,Nechcem aby si sa s ním byl pred domnov jasné?" ,,Dobre ale pod jednou podmienkou " ,,akou" ,,poboskáš ma" v tej chvíli ma pritiahol k sebe bol tak blízko mojích pier ,,Tak pobozkaj má",, Jeff to nemôžem proste nie. Nie žeby som ťa nemala rada ale no." V okamih má pobozkal nevedela som čo mám robiť.
YOU ARE READING
prenásledovaná
ParanormalTento príbeh bude o dievčati ktorú prenásledujú creepypasty dúfam že sa vám bude príbeh páčiť a ahuuuuj😉(keď sa vám nebude páčiť tak si naserte🖕🏼)