4.moja rodina?!

41 2 0
                                    

Chýba mi rodina vôbec sa tu necítim dobre je mi divne. Ach bože prečo ja?
Prečo?
Neexistujú aj iní ľudia? 
Ako sa asi má Benjamin?
Hmmmm a čo moja rodina?! 😨
Je v poriadku?
Tieto a iné otázky sa mi kladli hlavou nechápem to,,HEJ! "Z premíšlania ma vyhodil podivný hlas ten hlas som ešte nepočula.Keď som sa pozrela do dverí stal tam Jason aha takže super další otrava,, čo je? ",, potrebujem tvoju pomoc",, akú? ",, noooooooo  BEN sa nechce dať osprchovať ",, veď sa bojí vody nesprchujte ho vy retardi!!!!!!! ",, ok ok ok" Jason odišiel z mojej izby asi sa bál ale to je jedno. Potrebovala som si vyvetrať hlavu ale po večierke sme nemohli von tak som vyliezla oknom sice som si skoro vyvrtla členok ale čo už s tým keď som bola von tak akoby ma niekto sledoval. Už mi hrabe. Šla som trochu ďalej od domu a išla som asi pól hodinu ale počula som hlas,, čo tu robíš?! " Hlas ako dosť vyspelí muž ale ten hlas som poznala,, ja-ja chcela som sa prejsť"spoza stromu vyšiel Hoodie,, vieš že po večierke nemôžeš ísť von. Keď sa to dozvie Slendy si v p**i."to ma nenapadlo,, prosím nikomu to nehovor urobím čokoľvek"bolo počuť na Hoodiho hlase že sa smeje,, čo je na tom smiešne? "Hoodie prišiel bližšie a pozeral sa mi do očí,, vážne všetko? ",, vážne" Hoodie ma chytil za ruku a tiahol ma niekam ani Boh nevie no ok,, zastavili sme sa pri starom dome (nie nieje to dom v ktorom je Slenderman) otvoril dvere a na konci chodby bola skriňa Hoodie povedal keď tam pôjdem a otvorím ju tak že to nepovie. Tak som tam šla otvorila skriňu a Hoodie zabuchol dvere rozbehla som sa za ním ale dvere boli zamknuté. Bola som mega nasraná na Hoodiho.

POHĽAD HOODIHO:
Ja som tie dvere nezamkol zamkli sa sami. Snažil som sa ich rozbiť ale nešlo to posledná možnosť bola zavolať Slendyho.,, Emi počúvaj idem po Slendyho neboj"Emili sa rozplakala,, dobre, ale vraď sa čím skôr prosím. "Bežal som čo najríchlejšie. Povedal som to Slendymu a on ma samozrejme zjebal ale to nevadí po hodine sme tam prišli. Emili bola úplne rozklepaná. Vykopol som dvere a zobrali sme Emili Slendy zjebal aj ju a dostali sme zaracha.

O pár týždňov potom

Po týžnoch sa atmosféra zlepšovala ale Emili bola vždy divná.,, Emi čo sa deje? "Opýtal som sa potichu,, chcela som vidieť svoju rodinu ale ako? " V tom momente prišiel Jeff a zapol telku v správach sa riešilo: Dievčatá sú slabým terčom niekoľko týžnou je nezvestná 17 ročná Emili má dlhé hnedé vlasi modré očí a je asi 159 vysoká. Ak by ste ju našli jeji rodičia sú schopný zaplatiť veľkú časť peňazí ďakujem. "Keď som to počul Emili som nemohol nechať len tak.

Pohľad Emili:
Rodičia sú za mňa ochotný zaplatiť musím sa dostať preč,, Hoodie? " Potichu som sa opýtala a oprela sa o jeho rameno,, Áno? "Pozrel sa na mňa a opýtal,, môžem sa pozrieť domou? " Opýtala som sa a odvrátila som pozornosť,, ach, vieš že by som ťa pustil ale nesmiem dovoliť aby si sa vrátila domov. "Tu som skončila a odišla do izby. Skúsila som sa nerozplakať ale to nešlo.


Dúfam že sa vám ďalšia časť páčila a čo by ste si priali v dalšiej časti napíšte mi to do komentárov tak zatím ČAJ!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

prenásledovaná Where stories live. Discover now