🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓
"Jungkook ile alışveriş merkezinden çıkıp eve gittik beni bırakmak istedi ama bayan mihi yüzünden kabul etmedim"
"Aksam eve geçince direk yattım ve jungkookla olan durumumuzu düşünüyordum bana olan davranışları, bakışları acaba oda beni seviyormu diye düşünüyordum"
Ertesi gün
Sabah yine herzamanki gibi hazırlandim"Okula geldim ve sınıfa girdim jungkook sırada yatıyordu yavaşça yanına oturdum ve onu izledim çok güzel uyuyordu,dudaklarını aralamis yavaş yavaş nefes alıyordu,neden bu kadar yakışıklı ya bu çocuk....
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
"5. Dersin teneffüsunde arka bahçede oturmuş kulaklığımla müzik dinliyorum sonra bi anda biri kulaklığımi çekip yere fırlattı bu haneuldu ve yanında iki kız daha vardi"(Adin): ne yaptığını sanıyorsun sen ya aptal?
Haneul: bırak ağlamayi da ben sana ne demiştim ha jungkook dan uzak dur demiştim
(Adin): bende seni ilgilendirmez demiştim
Haneul: kes sesini de sana bu sefer kibar olmicami biliyorsundur?
(Adin): ne o tek başına beni dövemicegin için yanında ayakcilarini getirmizsin tek gelmekten bu kadar çok mu korktun Haneul
Haneul: kapa ceneni seni sürtuk😡
"arkadaşlari kollarımdan tutular ve Haneul benim suratıma vurmaya başladı ama ben ellerinden kurtulup Haneula bi tane tekme geçirdim o sıra arkadaşları beni tekrar tuttu ve Haneul kafamı yere vurdu kulağım çınladi ve gözlerim kapandı"
Saat akşam 10
"Gözlerimi açtığım zaman karşımda jungkook vardı onu görmeyi beklemiyordum bu yüzden şaşırdım hemen doğruldum"
Jk: dur (adin) kalkma yat
(Adin): noldu jungkook ben en son kafamı vurdum!!Ah kafam zonkluyor😩
Jk: herseyi biliyorum (adin) merak etme seni arka bahçede yerde öyle görünce hemen revire götürdüm ve müdürden kameralara bakmak için izin aldım yani Haneul ile olanları biliyorum merak etme disiplin yedi
(Adin): ben...ben teşekkür ederim jungkook
Jk: rica ederim tabi bi teşekkürü hakettim
"Hafif gülümsedim bu çocuk egosundan vazgeçmiyor "
Jk:ama Haneula tekmeyi güzel gecirmizsin dedi ve güldü ama merak etme ona napicagimi biliyorum sana zarar vermek ne göstericem😤
(Adin): saçmalama jungkook boşver kızımı dövcen?
Jk: dövcegimi kim söyledi
Jungkook böyle deyince biraz tirstim napabilirdi ki kıza??
Jk:hadi küçük hanim hemen seni taburcu edelim yarından sonra kamp var sonuçta dedi güldü...
Tanrım yicem gülüşünü
🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
"Hastaneden çıktım ve eve geldim jungkook benim başımda beklemisti bugün bunu dusundukce siritiyordum"""Sabah okula gittim ve okulun televizyonunda Haneul un it çamaşırlarıyla fotoğrafı vardı herkez jungkooku konuşuyordu Hayır hayır olamaz ne kadar düşman olsak da bi kızın böyle fotoğrafını koyamazdi"
Hemen jungkooku buldum spor solonunda tek başına basket oynuyordu hemen yanına gittim
JEON JUNGKOOK.....
Heyecanli yerinde kestim 😂😂😂
TTipe bak yha yiyecem
Culdiricam😂😂😂😂ciminnnnnn😀