(Başlık biraz degidik olabilir ama hikaye güzel olucak bu da diğeri gibi en fazla 10 bölüm felan olur canlar😘)
"Yine ev sahibim bayan mihi 'nin sesiyle uyandım"
Mihi:yavrum kalk hadi geç kalıcaksin okula.
"Kapıyı açtım mihi hanim hemen içeri girdi"
Mihi:yavrum bak daha hazır bile değilsin.
(adin):bayan mihi bugün pazar okul yok bugün
Mihi; ay pardon yavrum ben günleri karıştırmisim neyse ben gidiyim
"Derin bi iç çektim ve bayan mihi gitti"
"bu arada ben (adin) 19 yaşında lise son öğrencisiyim bayan minhe benim ev sahibim benim üstümde oturuyor. Çok tatlı bi kadındır ama bazen insanı çok sıkıyor meselâ akşam dışarı çıkarken pek ona gorunmemeye çalışıyorum çünki beni yollamiyor ,eve hayatta erkek arkadaskarimi almaz mesela😂neyse annem yanınmda değil başka ülkede çalışıyor pek samimi değiliz yani ben hep bakıcılarin elinde büyüdüm ama onunla bi sorunum yok. Okulda ise İzcilik kulübüne gidiyorum ve okulumuda seviyorum,hafta sonları bi kafede part time çalışıyorum işte bu şekilde...
Bugün yine kafeye gidicegim için hazırlandim ve çıktım gece geç çıkıyordum ama sorun olmuyordu
(Saat 23:00)
Ah çıkma vaktim geldi yine yoruldum eve geçtim ve Duş aldım daha sonra oturdum ve sosyal medyada gezmeye başladım gezerken karşıma jungkookun resmi çıktı kızlarla çekilmis, jungkook yan sınıfta ki çocuk okulun ego lu yakışıklısi okul başlayalı 2 hafta olmuştu ve jungkook benle bu aralar uğraşıyordu ama ona ne kadar yakışıklı olursa olsun pas veremem çünki diğer kızlara da aynısını yapıyordur ve oyüzden pek takilmiyorum...
Yatağa gitdim ve yattım yarın okul vardı.. sabah kalktım ve hemen üstümü giydim
"kulaklığımi taktım ve okulun yolunu tuttum okula gelince hemen sınıfa girdim ve oturdum hemen yanıma İzcilik kulübündenden birileri geldi ve bana sorular sordular çünki kulüp baskaniydim sorularını sordular ve gittiler"
(Dersten sonra)"Kantine indim ve kızlarla oturduk bişeyler içiyorduk sonra Kantine Jungkook geldi ona bakmamaya calisiyordum çünki ne yapacağını hiç kestiremiyodum sonra kulüp hocası yanıma geldi ve söyle dedi.......
Evet geceler yeni hikayemin ilk bölümü bakalım neler olacak 😍