🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
"Işığın oraya gittigimde kimseyi göremedim sürekli etrafıma bakıyor ve yavaş hareket ediyordum sonra arkamdan bir ses duydum""Bu haneul du iyi de o otobüste yoktu gelmicekti nasıl gelmiş buraya"
👣👣👣👣
(Adin): senin burda ne işin var sen nasıl geldin buraya??Haneul: nasıl geldiysem geldim ama şunu bil senin için burdayım
(Adin): ne saçmaliyosun yine ya bide yazı yazmışsın çocuk gibi
"Lafımi bitirip Arkami dönüp gitmeye başladım hiç gelmemeliydim salak kafam"
Haneul: öyle hemen gidemezsin sürtuk
"Haneul kolumdan tutup beni fırlattı tam kalkarken yanıma çöktü ve kalkmami engelledi ve telefonunu çıkarıp bana bir video izletmeye basladi"
Haneul: sana bunu izletmeye geldim şimdi telefona bak !!
"Kafamı telefona çevirdim annem bi adamla öpüşuyordu , ama babam..... babam nolucak babam 5 ay önce ölmuştu ama annem bunu yapamazdi gözlerimden yaşlar akiyordu"
Haneul: bidaha bana bulasmadan 2 kere düşünürsun
"Dedi ve telefonu alıp gitti"
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁"Neye uğradığımi şaşırmış halde yavaşça kalktım hala ağlıyordum çok kötü olmuştum ve bilegimi bişey çizmişdi ama çok acimiyordu , kamp alanına yaşlı Gözlerle geldim ve Jungkook koşarak yanıma geliyordu"
Jk: (adin) nerdesin sen? bu halin ne neden ağlıyorsun?
"Hiç birşey dememiştim sadece ağlamam daha çoğalmisti"
"Jungkook elimden tutup hemen çadıra götürdü beni ve otutturdu"
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙Jk: tamam (adın) şimdi ağlamadan bana sakince anlat ne oldu biri bişeymi yaptı?
(Adin): "burnunu cekerek" ha-haneul
Bana bi yazı bırakmış bende kim diye bakmaya gittim haneul çıktı karşıma bana bi video izletti Jungkook a-a-nnem başka bir adamla birlikteydi babam daha yeni öldü " tekrar ağlamaya başladım"Jk: şşşs tamam ağlama "dedi ve sarıldı" peki neden bana demedim ya başka biri olsaydı sana bisey yapsaydi
(Adin): keşke yapsaydi da annemin bu halini görmeseydim
Jk: saçma sapan konuşma hersey duzelicek tamam mı? Şimdi aglamayi bırak da aciktinmi?
(adin): Hayır
Jk: sabahtan beri yemek yemedik (adin) nasıl açıkladın bak şimdi ben 2 kutu ramen alıp geliyorum burda bekle 😊
10 dk sonra
"Jungkook elinde ramenlerle geldi ve onları görünce acıktım , Jungkook bi tanesini bana verdi ve 5 dk kalmaz hemen bitirdim"
Jk: gerçekten hiç acikmamissin (adin)😂
" Jungkook a bir tane dirsek attım ve oda yemeğini bitirince yatmak için Tulumlara girdik Jungkook la aynı yerde yatmak inanılmaz"
Burda bıraktım bu bölümü finale az kaldı bebekler 💟💟💋💋💋
Melek adeta 😇😇