Çizim defterinin başında uyuyakalmıştı yine, sorumlulukları arttıkça kendisini 24 saatin içine sığdıramıyordu. Meditasyon yapmanın, ihtiyacı olan uykuyu azaltacağı söylenmişti; ilk meditasyon denemesinde başarısız oldu, 9 saat aralıksız uyudu. Bu kadar çok uykuyla n'apacaktı bilemiyordu, belki de hayatın stresinden böyle kaçmaya çalışıyordu. Bunun dışında, epey de yalnızdı.
-
Project Runway China'da finale kalmayı başarması büyük mucizeydi, Instagram takipçileri neredeyse 5 katına çıkmış, Twitter'da kendi adını Dünya Çapında Trend olarak görmeye başlamıştı. Uğrunda kan, ter ve göz yaşı döktüğü her şey, makasla parmaklarını kestiği, dudaklarına toplu iğne sapladığı, stüdyoda günlerce sabahladığı bütün o zamanlar meyvesini sonunda veriyordu. Reklam filmi ekranda oynarken gözlerini kapattı, vaad edilen hediyeleri dinledi.
"Project Runway China'nın bu yılki kazananı; kendi markasını başlatmak için 100,000 dolar, Miu Miu'nun Project Runway China için ayarlanmış koleksiyonunda çalışma fırsatı,40,000 dolar ederinde son model dikiş-nakış makineleri, Shiseido markasından bir yıllık makyaj ve kozmetik seti, Japonya'da her şey dahil lüks bir tatil ve son olarak da 2021 model bir spor araba kazanacak. Ancak bu seneki yarışmamız, diğerlerinden farklı olarak, gizli bir hediyeye daha sahipti, bunu şimdi açıklayacağız."
Lu Han nefesini tuttu, parmak uçları karıncalanmaya başlamıştı.
"Project Runway China'nın 7. Sezonu'nun kazanı, istediği bir modelle 1 sene boyunca çalışma hakkı kazanacak. Evet, yanlış duymadınız, Barbara Palvin'le bile çalışabilirsiniz."
Lu Han, tuttuğu nefesi boğazına kaçarken, kalp krizi geçirmemek için yanındaki modacıya tutundu, kameralar hemen onu bulmuştu. Birkaç hafif öksürük krizinden sonra, kendisine espiri yapan sunucuya sahne gülümesemesini sundu.
-
Defilelerin ardından işte o kritik an gelmişti, Lu Han kaşlarını çattı, kazanacağını düşünüyordu; kazanmak zorundaydı. Kendi defilesinin diğerlerinin yanında epey göze battığı düşüncesindeydi, henüz yeni moda olmuş birkaç parça eklemiş, sunabileceğinin en iyisinden de daha iyisini yapmıştı.
"Project Runway China'nın 7. Sezonu'nun kazananı..."
Kalbi yerinden çıkacak gibi hissediyordu, titreyen parmaklarını gizlemek için ellerini arkada birleştirdi.
"Lu Han!"
Bütün dünyası bir anda durdu. Yanındaki diğer 3 tasarımcı onu tebrik ederken gözlerini bile kırpamıyordu. Duyduğu alkışlar, ıslıklar, çığlıklar, derisini yakan spot ışıkları; her şey onun içindi. Lu Han başarmıştı.
Şoktan zorla çıkarılıp, sahne ortasına alınırken sakin kalmaya çalıştı, modellerinin yanında kısa boylu kalıyordu, aptal aptal sırıttı kameralara. Juri final konuşmasını yapmak üzere yanına geldiğinde dudaklarını yaladı.
"Evet, Lu Han, Project Runway China 7. Sezon'un kazananı sen oldun. Ne yapmayı planlıyorsun?"
Kendisine uzanan mikrofona konuşmadan önce yutkundu.
"Öncelikle beni destekleyen ve içimdeki parıltıyı gören herkese ve beni buraya layık gören değerli juri üyelerimize minnetimi sunmak istiyorum."
Alkışlar koptuğunda suratındaki sırıtış büyüdü.
"Bana verilen bu imkanları kullanarak öncelikle kendi markam Lu'yu çıkartmak istiyorum, ayrıca Miu Miu'yu da yüzüstü bırakmayacağım. Burada, varımı yoğumu, yapabileceğimin en iyisini yapmak için kullandım, ama bu andan sonra en iyisinin de iyisini yapmak için çalışacağım, beni destekleyen herkesi gururlandırmak istiyorum."
Yeniden alkışlar koptu, juri ona gülümsüyordu. Bir an bayılacağını sandı.
"Peki sürpriz hediye hakkında ne düşünüyorsun? Aklında çalışmak istediğin bir model var mı yoksa seni biraz gafil mi avladık?"
Kalp atışları hızlanırken, gözlerine kararlılık indi genç tasarımcının.
"Oh Sehun,"
Dedi mikrofona, bütün ekranlarda kendi yüzünü görebiliyordu.
"Ben, Oh Sehun'u istiyorum."
*ben > google > project runway 16. sezon ödülleri > ctrl c > ctrl v
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smile for the camera // hanhun
Fanfictionmodellik kariyerinin zirvesindeki oh sehun donuk bakışlarıyla piyasada 'buz prensi' olarak biliniyordu. adını yeni yeni duyurmaya başlamış tasarımcı lu han ise onun buzlarını eritecek şeyi çözmüştü; çikolatalı bubbletea. - model osh/designer lhn