Capitolul 1

30 6 0
                                    


" Mormolocii ăștia nu fac decât să îmi strice dispoziția "

Așa își începe Davina dimineața. Urlete ca trâmbițe se aud din biroul ei. Încă nu consideră că oamenii sunt cea mai nașpa creație a sa. Totuși, toți sunt puși pe capul ei. Fiecare are o altă nevoie. Fiecare se plânge de altceva. Niciodată nu sunt mulțumiți de locul de muncă.
Iar ea, o divinitate, este nevoita să îi asculte mereu. Nu-i de ajuns că nu sunt pe drumuri? Că le-a oferit o șansă la viață?
Uneori îi vine să ii dea pe bieții oameni cu capul de pereți. Știe că ar putea face asta cu ușurință. Cu toate acestea, se abține mereu. O asemenea izbugnire ar declanșa o revoltă mondială, iar ea nu e dispusă să distrugă încă o civilizație. Populația planetei Krepta era așa numeroasă. Erau mult prea simpatici. Cu toate acestea, i-a mutilat din cauză că unul dintre servitorii ei de acolo nu i-a masat corect piciorul. Mare păcat, tare drăguți erau.
Tot așa și cu "oamenii" ăștia. Mai bine îi mai suportă puțin timp iar după își face dispariția. Are atâtea opțiuni. Dorința de a fi fericită o macină. Crede în iubire și ar da orice să o descopere, ar renunța până și la latura ei divină.
Dar până să își găsească dragostea eternă, are o firmă de condus și un personal prost calificat.
Astfel că, Davina revine din visare și își privește persoanele din fața sa. Steve Macoy și Albert Liechester, angajați din departamentul de marketing au venit la ea să se plângă, vezi Davina ( gen " vezi doamne" ) , că nu mai au hârtie igienică în toalete. De parcă ea era responsabilă de asta.
Intrigată de subiectul conversației, Davina se gândește că ar trebui să își caute alți angajați. În același timp, ea le spune:

- Cocoșeilor, la mine în birou veniți cu plângeri mai grave. Nu este problema mea că voi nu vă puteți duce la baie. Ar fi o reală plăcere dacă o asemenea situație nu s-ar repeta..

- Da, da.. aveți dreptate, spun cei doi în cor

- Atunci ieșiți dracului o dată din biroul meu sau s-ar putea să fiți dați afară!

Cam asta era modul ei de a dirija o situație. Bipolaritatea sa era o enigmă pentru ea însăși. De ce nu-și putea controla astfel de izbugniri dacă ea modela orice lucru din Univers după voia ei?

După plecarea celor doi, un scurt ciocănit se aude iar secretara Davinei intră afișându-și unul dintre zâmbetele sale speciale destinate doar Davinei.
Ce nu știa nimeni, înafară de Davina ( care bineînțeles, citea gânduri) era că secretara ascundea faptul ca nu era hetero. Simțea o atracție specială pentru sexul feminin, ceea ce o contraria pe Davina. Iar asta, în ciuda faptului că secretara era îndrăgostită de Davina, era pârghia pe care se sprijinea job-ul Anastasiei. Astfel, Davina putea urmări fără efort o creație care sfida legea firii studiind-o cu mare atenție.
Anastasia, secretara, venii să o anunțe pe Davina că azi era programat interviul pentru alegerea postului de asistent.

- Anastasia, câte persoane au aplicat pentru post?

- Doamnă, am un număr de 32 de persoane pe listă.

- Mmm, bine. Poți pleca!

Davina noastră putea afla singură aceste informații, dar de cele mai multe ori încerca să pară cât mai normală. Dorea să deprindă cât mai mult din comportamentul omenesc, pentru amuzamentul personal. Era de obicei o "persoană" foarte distrasă iar acest lucru o anima.
Odată cu plecarea secretarei, Davina analizează situația. În mai puțin de 6 ore va trebui să își împartă și organizeze viața cu un asistent. Încă o nouă experiență pentru ea. Abia aștepta să vadă ce tip de persoane vor apărea la interviu.

Bună dragilor. Acesta este primul capitol din GOD IS A WOMAN. Sper să trăiți prin intermediul Davinei, regina regească a tot ce cunoaștem, o poveste plină de suspans.

GOD IS A WOMANUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum