Capitolul 2

25 2 0
                                    

Dacă există ceva să o încânte pe Davina aceasta este complexitatea firii umane. Oamenii ce se deosebesc de mulțime o atrag într-un mod remarcabil. Tocmai de aceea, în cadrul firmei sale ea angaja tot felul de pramatii numai pentru a-i putea avea aproape. Faptul că aceste persoane nu se mulau pe ideile ei, faptul că nu se puteau comporta normal , o făcea pe Davina să creadă că altcineva se joacă cu creațiile sale. Totuși, era greu de crezut că în Univers exista o altă forță când ea creease totul din nimic. Intrebarea ce o măcina pe ea era " cine o creease pe ea?". Davina avea lacune în memorie. Nu știa când aparuse pe lume, nu-și amintea când începuse totul. Iar asta putea fi un gând teribil pentru o divinitate. Ce putea fi mai înspăimântător decât faptul că nu-ți cunoști originile, limitele?
Interviul pe care-l organizase avea scopul de a-i anima puțin traiul. Nu avea nevoie neapărat de un asistent, avea nevoie de ceva nou, să îi atragă atenția. O persoană care să-i fie alături inconsecvent îi oferea șanse multiple de a desluși misterul rasei umane. Rămânea totuși destul de dificil de găsit o asemenea persoană.

Interviul începu. Cele 32 de persoane veniră. De ambele sexe, oamenii așteptau cu nerăbdare să devină asistent al marei femei de afaceri, Davina. Pentru toți ea reprezenta o enigmă. Nimeni n-ajunsese îndeajuns de aproape de ea ca să îi știe preferințele.  Nimeni nu ajungea să îi fie prieten. De altfel, nimeni nu o cunoștea pe Davina cu adevărat, iar acest lucru îi intriga.
Cu toate acestea, interviul fu un eșec total. Nicio persoană nu fu pe placul Davinei. După parerea ei, fiecare dintre acei oameni purta o mască, dezvăluindu-se în fața ei ca altă persoană  Ea voia sinceritate de la ei. Nu o interesa că unul știe să vorbească fluent 5 limbi sau că poate să cânte la mandolină. Și  ea putea face asta. Putea să facă orice vrea ea, cu excepția, bineînțeles, de a copia rasa umană. Stând în biroul ei cu secretara, Davina spune:

- Anastasia, nu știu ce o să mă fac dacă la sfârșitul zilei nu găsesc un asistent capabil. Fiecare a fost un eșec lamentabil. Unul dintre ei a început să imi recite din Romeo și Julieta. De parcă de asta aveam nevoie..
Davina începe să râdă, ceea ce o pune în încurcătură pe Anastasia. Bipolaritatea șefei sale era un mister pentru ea. Niciodată nu știa cum să se comporte în preajma ei. De fiecare dată, însă, dorea cu ardoare să îi simtă buzele, care, la vedere, păreau cele mai catifelate buze din lume.

Davina începu să râdă și mai tare. Gândurile Anastasiei erau tare haioase. Avea fantezii cu dânsa din ce în ce mai erotice. Măcar de data aceasta nu se mai vedea împărțind un burrito pe plajă.
 
" Comică secretară "

- Draga mea, Anastasia. Du-te! Ești liberă pe ziua de azi. Eu o să merg acasă cât de curând.
- Desigur, doamnă.  Cum doriți! O zi bună!

Peste 20 de minute Davina este surprinsă ieșind din sediul firmei. Îmbrăcată la 4 ace, atitudinea ei zeflemitiare spune tot. In seara aceasta e pregătită să se îmbete. Sau măcar să simuleze o beție. Ce mai contează dacă ea e stăpână tuturor.
Conducând din mașină sa luxoasa, un Porche Panamera Gold, ca cel de care pomenește Lino în melodia sa nouă, " Panamera", Davinei îi atrage atenția un bar. Era genul de bar ce sare în ochi la prima apariție.  Decorat cu lumini intermitente, barul vuia de oameni.

"Aici îmi fac de cap în  seara asta"

Ăsta e primul gând ce-i trece prin cap Davinei. Localul pare modern, și spre limita decentului. Nu-și dorește să dea iar peste vreun masochist pe care să-și aplice metodele de castrare. În seara asta nu vrea decât să se distreze. Nu o să țină cont de nicio regulă pe care și-a impus-o. Se va pierde în instinctele omenești și fie ce o fi.
Intrând în bar, Davina este plăcut surprinsă de somptuozitatea locului. Cu toate acestea, scopul Davinei era să bea până nu mai poate. Ocupă un loc la bar și face comanda :

- O sticlă de tequila și una de JD.Dacă mai vreau ceva te anunț.
- Ești pusă pe treabă în seara asta, nu glumă.

Davina aude aceste ultime cuvinte venind din spatele ei. O voce puternică de bărbat, atât de armonioasă că era o bucurie pentru urechile ei. Se întoarce contrariată, dornică să vadă fața celui care a cutezat să o deranjeze.
În momentul ăla îngheață. Mii de fiori îi cutremură trupul divinizat de multe persoane. Fiecare celulă este trezită la viață și umplută cu energie divină. În fața Davinei stă cea mai frumoasă persoană de pe pământ. Îmbrăcat la smoching, cu un păr negru strălucitor, ochi pătrunzători de culoare verde și o privire adâncă, bărbatul stă în fața Davinei cu un zâmbet nonșalant.  Davina își dă seama că destinul a lovit-o peste față și i-a aduc în cale o persoană mai perfectă ca ea. Un EL stăpân al inimii ei.

GOD IS A WOMANUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum