"Nu. Nu e posibil. Nu cred așa ceva"
Davina era încă în stare de șoc. De când se știa nu avusese parte de asemenea sentimente.Tremura din toate încheieturile. Deși era imposibil. Nu putea un simplu muritor să îi trezească tot corpul la viață. Nu credea în așa ceva. Nu. Nu era cu putință.
În timpul contemplării ei Davina ținea ochii închiși. I se părea că totul era doar un joc al imaginației. În fața ei nu se afla un Adonis. Cel mai probabil în fața ei era un alt bețivan cu pofte mai puțin ortodoxe.Aceasta confruntare a privirilor nu avusese loc. Asta îi menținea gândirea coerentă. Astfel viața ei continua în același sens, fără ocolișuri.Davina noastră deschise ochii. Cu o anumită urmă de timiditate reuși să ridice capul. Băiatul încă o privea.
- Ce caută o domnișoară respectabilă într-un asemenea local?
Ea îl privea sfios. Cu toate acestea, într-o secundă își reveni.N-ar trebui să se comporte astfel în fața unui om. La dracu, ea era stăpâna lui.Asemenea scăpări nu i se atribuiau reginei Universului. Omul aceasta ar trebui să aibă mult tupeu.
- Problema ta ar fi mai degrabă că ai cutezat să tulburi liniștea unei atât de respectabile doamne.
- Cine? Eu? Eu sunt aici pentru un pahar de tărie. Se spune că alcoolul este cheia spre fericirea veșnică.
Davina izbucnește în râs. Nota de seriozitate din glasul bărbatului era hilară. Nu se aștepta la așa ceva din partea unuia ca el. El vorbea într-o aroganță totală. El, o considera pe ea inferioară. El? Pe ea? Davina râdea înăuntru ei. Cu o mișcare suavă a mâini îl putea dezintegra. Îl putea trimite la troli. Off, câte putea ea să facă.. dacă ăsta nu s-ar holba așa la ea.Cu toate astea, ea spune:
- Ei, dragă! Ai greșit barul. Eu astăzi beau din cauza unei nereușite. Nu știu ce te fericește pe tine, dar la mine nu are efect.
- S-ar putea vedea cu ușurință asta dacă cineva ar ști să vă citească. Dar, mda, nu sunt toți experți ca și mine.
- Hai, pe bune! Chiar mă faci să râd. Domnule expert, spune-mi ce citești pe fața mea acum!
Bărbatul o privește cu seriozitate preț de cateva secunde. Prin corpul Davinei trec curenți necunoscuți. Este puțin sceptică cu privire la acest domn. Nu pare ca restul. Poate dacă l-ar atinge, ar vedea totuși ceva diferit la el. Încearcă totuși să se abțină.
- Văd, spune el, o problemă în viața dumneavoastră profesională. Ceva nu v-a ieșit cum trebuie la serviciu iar faptul că sunteți aici, într-un bar, poate confirma asta.
" Da, asta i-am spus mai devreme. Halal spirit de a citi mințile."
- Hmm, aș putea spune că e cam pripită această informație.
- Stați, lăsați-mă să continui. Problema nu este aici, la suprafață, este in interior. Păreți că nu vă găsiți liniștea. Ceva vă macină, dar nu îmi dau seama ce. Poate soluția ideală pentru rezolvarea problemei este un loc mai liniștit. La pădure, sau pe vârful unui munte. Crede-mă, aceste locuri fac minuni.
- Singura care mai face minuni aici sunt eu. Bine, asta ține de dispoziție. Dar tu.. scuze, nu ți-am reținut numele..
-Pentru că nu m-am prezentat.
Bărbatul din fața Davinei zâmbește în colțul gurii. Este așa adorabil. Mda. Davina își revine.
- Da, numele nu are nicio relevanță pentru mine. Ascultă scumpete, dacă nu ascunzi cumva vreun asistent prin pantaloni, nu sunt interesată în a mai purta această discuție.
- Deci, căutați un asistent?
- Cred că am menționat asta foarte clar.
- Păi în această privință poate vă pit ajuta. Am un tovarăș, nota 100. Este muncitor, frumos și tare descurcareț. A terminat ASE-ul dar e nou în oraș și nu știe pe nimeni.
- Cred că îți dai seama că va trebui să vină la firmă să dea un interviu. Uite cartea mea de vizită. Sper să nu-mi pierd timpul. Slujba pe care i-o ofer nu este una obișnuită. Cu mine va face de toate. Dacă-l vezi că ezită cel mult o secundă, nu-l mai lăsa să vină.
- Stați liniștită, băiatul e uns cu toate alifiile. Pentru el va fi ca o provocare.
- Atunci, pe mâine.
Davina îi oferă o strângere respectuoasă imperiosului bărbat. Cu toate acestea, el îi apucă mâna și i-o sărută. În acele 2 secunde Davina surprinde un nou sentiment înflorindu-i în inimă, deși nu își dă seama de natura lui. Acel scurt sărut este încărcat de foarte multe promisiuni.
CITEȘTI
GOD IS A WOMAN
FantasyConcepțiile omului despre divinitate au fost întotdeauna greșite. La cârma Universului nu stă un moșneag cu barba albă. Dimpotrivă, lumea e stăpânită de o femeie a dracu' de sexi. Stăpână a tot ce o înconjoară dar frământată de un necaz. Puterea nu...