,,Došli vám slova?"usmála se Ellie a hodila si nohu přes nohu.Jako první se vzpamatoval James,který zatřepal hlavou.,,Jak jsi to udělala?"zeptal se.,,Co jak jsem udělala?"Ellie si byla vědoma toho,že provokuje.A dělalo jí dobře,vidět ty tři dezorientované. ,,No,jak jsi dokázala zvednout Siriuse? Žádná jiná by ho ani kousek neposunula,ale ty ho rovnou zvedneš!"vyjekl James a rozhodil rukama,přičemž málem sejmul Remuse,který se skrčil aby nedostal klouby Jamesovi ruky přímo do obličeje.Ellie mu neodpověděla,jen se zaculila a hodila pohled po Remusovi,kterému se po tváři rozlil výraz poznání.,,Tak počkat počkat. Shrneme si pár věcí."začal Sirius a posadil se na jeho předchozí místo vedle Ellie. ,,Takže. Za prvé,nikdy jsme tě tu neviděli,za druhé,směješ se,místo aby jsi nad námi ohrnovala nos,a za třetí,dokážeš zvednout ze sedadla mě,Siriuse Blacka,odrážeče Nebelvírského kolejního týmu!"vyjekl po tom,co dopočítal na prstech. Ellie dál mlčela a sledovala Siriusův zamračený výraz a byla si dokonce jistá,že slyšela jak mu v hlavě šrotují kolečka.,,Kdo jsi?Vážně,kdo jsi,Ellie?"ozval se po chvíli ticha James a stočil k ní svůj pohled,který doteď zabodával do stěny kupé za Siriusem.
,,Zeptej se Remuse."zasmála se a ignorovala nejistý pohled který po ní Remus hodil.,,Remusi? Kdo je Ellie?"ozval se tentokrát Sirius a zadíval se na Remuse,stejně tak James a Ellie mu věnovala lítostivý pohled.,,No,ehm...vím jasně,že..budeme v Bradavicích."vyhrkl rychle,zvedl se a zmizel z kupé.Ellie překvapeně zamrkala,James se zvedl a podíval se z okna.,,Jo,má pravdu,budeme tam. Ellie?"otočil se na ni a Ellie k němu zvedla pohled.Znova na ni začala padat nervozita.,,A-ano?"vykoktala a Sirius se zasmál.,,Ona je po celou cestu v pohodě,a jen se přiblížíme k Bradavicím,začne být nervózní."protočil očima a od Ellie to schytal nepěkným pohledem.,,Jsi tu nová,že jo?"zeptal se James a na tváři se mu usadil mírný úsměv.Ellie přikývla a nervózně se podívala z okna.,,Dojdu upozornit Remuse na to,že pak s prváky bude mít na starost i Ellie."řekl Sirius,zvedl se,jemně se usmál na Ellie a zmizel z kupé. Na Ellie tím pádem padla ještě větší nervozita.,,Ellie."zasmál se James a sedl si na Remusovo místo.,,Buď v klidu.Všechno je v pohodě,všichni tě určitě přijmou. Jo,jinak,pojď,stavíme."usmál se James , zvedl se a pomalu se rozešel z kupé,aby ho Ellie dohnala.
Ta se rychle zvedla a došla ho,aby nešla sama. Nervózně se rozhlížela kolem, i když se k nim přidal Sirius a snažil se ji,stejně jako James,uklidnit.,,Páni,Ellie.."vydechl James, když vystoupily z vlaku. ,,Co?"prudce k němu otočila hlavu s nechápavým výrazem v obličeji.,,Tvoje vlasy.."ozval se naopak Sirius.Ellie se zděsila a rychle sáhla po pramenu jejích vlasů.Úlevně vydechla,když si všimla,že jsou pořád stejně dlouhé,jen změnily barvu na světle hnědou,skoro karamelovou. Zavřela oči,představila si svoji původní barvu vlasů,a když je znovu otevřela,její vlasy byly zase černé.,,Jak si to udělala?"vydechli James se Siriusem nastejno.,,Řeknu vám to potom.Teď se mějte,hádám,že Hagrid a prváci čekají jen na mě." pousmála se,oba dva rychle objala a řekla jim,že mají Remusovi vyřídit,že ho objímá,a pak už poklusem došla k Hagridovi,který se na ní usmál a když ho Ellie chtěla pozdravit,rovnou ji poplácal po hlavě.,,Tak jo děcka,deme."rozhodl Hagrid a vydal se procházkovým krokem dál. Ellie se zasmála a popoběhla,aby mu stačila. Když jeli v lodičkách přes jezero,skončila s nějakými třemi kluky,kteří se bavily o tom,že ať už budou v jakékoliv koleji,dostanou se do kolejního týmu.
Byla ráda,když se konečně dostala zpět na souš,a zase se zařadila vedle Hagrida,který čekal než k němu dojdou všichni prváci.Když u něj byly všichni,otočil se a rozešel k Bradavicím.Ellie se fascinovaně rozhlížela po celou dobu,co procházeli hradem,a přestala až když došli před Velkou síň.,,Takže,zdravím vás,já jsem Minerva McGonagallová ,ředitelka Nebelvírské koleje a profesorka Přeměňování."promluvila žena ve vysokém klobouku,jež sebe oslovila jako Minerva McGonagallová. ,,Až na vás budeme připravení,přijdu pro vás a Moudrý klobouk vás Zařadí do jedné z Bradavických kolejí.Jsou to Nebelvír,Zmijozel,Havraspár a Mrzimor."dořekla profesorka McGonagallová a zmizela do Velké síně.Ellie se zhluboka nadechla a snažila se uklidnit,což se jí nedařilo protože jí Hagrid sdělil,že jelikož nastupuje do jiného ročníku než do prvního,půjde jako první. Potvrdila jí to profesorka,když se vrátila a řekla jí,že má jít ve předu s ní.Ellie tedy přikývla,zhluboka se nadechla,hrdě vystrčila bradu a spolu s prváky za zády se rozešla vedle profesorky.
Byla si jistá,že mezi ostatními ročníky,které začali hlasitě vítat prváky,zaslechla Jamese se Siriusem,kteří ječeli snad nejhlasitěji z Nebelvíru.Nenápadně se na ně po očku podívala a všimla si Remuse,který ji s úsměvem pozoroval a to ji donutilo se taky usmát a začít kráčet sebejistěji. Před učitelským stolem stála stolička,na které ležel starší klobouk,který vypadal jako z profesorčina šatníku.Spolu s prváky zůstala stát pod schody ke stoličce a hrdě se dívala na profesora Brumbála,který se zvedl a rozmáchnutím paží utišil všechny čtyři koleje.,,Obvykle nechávám své proslovy na konec,a dnes tomu nebude jinak.Jen chci říci,že spolu s prvním ročníkem sem nastoupí dívka,která se zařadí do šestého ročníku.A teď předávám slovo profesorce McGonagallové."usmál se,a spolu s menším potleskem se posadil.Profesorka McGonagallová počkala,než se potlesk uklidní,a pak promluvila.,,Až vyvolám vaše jméno,přijdete ke mě,posadíte se a já vám na hlavu posadím Moudrý klobouk,který vás zařadí do jedné z našich kolejí."vysvětlila a rozvinula pergamen,který celou dobu držela pod rukou. V tu chvíli klobouk spustil.
,,Zdá se vám, že jsem ošklivý -myslete si, co chcete,chytřejší klobouk než jsem já na světě nenajdete.Nechte si svoje buřinky i své klobouky z plsti -jsem moudrý klobouk z Bradavic,jenž vám nic neodpustí.Každému vidím do duše,vím, z jakého je těsta -nasaď si mě a řeknu ti,kam povede tvá cesta.Možná tě čeká Nebelvír,kde mají chrabrá srdce;odvaha, klid a rytířskost jdou u nich ruku v ruce.Nebo tě čeká Mrzimor:máš jejich mravní sílu,jsou čestní a vždy ochotní přiložit ruku k dílu;či moudrý starý Havraspár,pokud máš bystrou hlavu,tam důvtipní a chápaví vždy najdou čest a slávu.Nebo to bude Zmijozel,kde nastane tvá chvíle -ti ničeho se neštítí,by svého došli cíle.Nasaď si mě a neboj se(jen vlastní strach tě leká)!Já, moudrý klobouk z Bradavic,ti řeknu, co tě čeká!"
Ellie se usmála nad písní Moudrého klobouku a podívala se na profesorku McGonagallovou,která se chystala přečíst první jméno z jejího pergamenu.,,Ellie Keira Greenová."zahlásila,a v síni se strhl šepot.Ellie pochytila něco v tom smyslu,že 'To bude ta nová,už podle jména bude určitě namyšlená',nebo 'Kdo to sakra je?'.Hrdě vystrčila bradu a s tím udělala jeden krok z řady prváků,a pak se rozešla k profesorce a klobouku.Profesorka McGonagallová zvedla Moudrý klobouk a když se Ellie posadila,položila jí ho na hlavu.,,Copak to tu máme?"ozval se jí v hlavě hlas Moudrého klobouku.,,Greenová,nepletu-li se." Nepleteš,pomyslela si.,,To je dobře,ještě mi pamět slouží.Rozřazoval jsem tvou matku."Ellie píchlo u srdce.Její matka byla poslední člen její rodiny,a též její smrt byla důvodem proč Ellie začíná studovat v Bradavicích.,,Ach děvče,promiň,nevěděl jsem,že je Katarin mrtvá."omluvil se jí klobouk.Nevadí,ale měli bychom začít.Všichni čekají,poradila.,,Oh,ano.Začněme tedy.Jsi drzá a hrdá,to už jsem poznal ze způsobu tvého vyjadřování a chůze,ale nejsi ctižádostivá a cílevědomá,takže Zmijozel můžemě vyloučit."začal klobouk a Ellie si oddechla.,,Nebojíš se přiložit ruku k dílu a jsi čestná,ale podvědomě se rozhoduješ dřívě,než si to promyslíš.Jsi chytrá,dokážeš pochopit spoustu věcí,ale nežádáš slávu.Takže vyřaďme i Havraspár.Ať je to tedy..."
***********************************
Já vím,já vím.Ale obhajuji se,mám horečky,takže.Co myslíte,kde Ellie skonnčí? A kde byste chtěli,aby skončila?
ČTEŠ
Different
FanfictionV Bradavicích začíná šestý ročník,a s ním se vrací Poberti. Letos se však krom prváků přidá i nový student šestého ročníku. Ellie studovala v Krásnohůlkách,avšak po smrti posledního člena rodiny byla nucena nastěhovat se jinam,a začít chodit do Škol...