4.

101 7 10
                                    

Remus se za ní ještě podíval a pak počkal, než dojde zbytek Pobertů. ,,Náměsíčníku! My mysleli, že za námi ještě přijdeš, a ono nic, ty si tvrdneš ve společence." zamručel hned Sirius, když si Remuse všiml. ,,Siriusi, přece víš, jakou dobu trvá provést prváky." zasmál se Rem a opřel se o zeď vedle krbu. ,,Tak takovou dobu snad ne.." zahučel James a spolu se Siriusem se svalil na pohovku před krbem, Peter který sebou měl hromadu čokoládových žabek, si sedl do křesla. ,,Prosím tě, vždyť ty už si nepamatuješ, jak dlouho to trvalo s námi." ušklíbl se Remus a James se zasmál. ,,Ale pamatuju! Nejlepší bylo,jak.." Sirius chtěl pokračovat, ale přerušil ho křik z dívčích ložnic. ,,Evansová!!! Okamžitě mi vrať ten top!!!" Sirius se jen tak udržel, aby nevybuchl smíchy. ,,Jak může někdo takhle přeřvat prváky? Vždyť jsou děsně hlasitý." zasmál se James, ale to se na dívčích schodech ozval dusot. ,,Ani náhodou,Greenová!!!" ozvalo se a pak už Lily byla vidět. Přeběhla společenskou místnost a zpomalila až u obrazu. ,,Evansová, říkám ti, okamžitě mi to dej!!!" zaječela Ellie, která sbíhala posledních pár schodů. Lily na ni otočila hlavu, přes rameno na ni vyplázla jazyk a provokativně zamávala bílým topem. ,,Tak si pro něj pojď!" vyjekla Lily se smíchem. ,,Evansová, přísahám, že až ve spánku ztratíš vlasy, bude to moje dílo!" křikla na ni Ellie a založila si ruce na hrudi.

Lily se k ní celá otočila a napodobila její postoj. Poberti je nechápavě sledovali, a moc jim nepřidalo ani to, když se obě dvě rozesmáli. Lily došla k Ellie a vrátila jí bílý top, pak se obě dvě vydali zpět do jejich pokoje. ,,Viděla jsi, jak se tvářili? To byla pecka." zasmála se Lily. ,,To teda. Ale všimla jsem si, že James zíral jen na tebe." uchechtla se Ell a lehce do Lily šťouchla. ,,No a co, ať si zírá." zašklebila se Lil a vlezla do jejich pokoje, s Ellie v patách. ,,Tak sedej, já ti vyberu něco na sebe a pak tě nalíčím." rozkázala Ell, hned jak zavřela dveře, a během několika vteřin se prohrabovala jejím kufrem. Lily ji s úsměvem pozorovala. ,,Ha! Mám to!" vyjekla Ell vítězně. Narovnala se a hodila po Lily věci, které jí vyhrabala. ,,Převlíct, ať můžu hrabat líčení." zasmála se Ell a Lily už mizela v koupelně. Během několika vteřin byla Lily hotová a tak se došla převléct i Ellie, a když byla hotová, posadila se vedle Lily a začala ji líčit. Oči jí zvýraznila kouřovým líčením, a rty přetřela matnou světlou rtěnkou. Pak rychle nalíčila sama sebe a usmála se na Lily, která se zhlížela v zrdcadle.

Lily:

Ellie:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ellie:

,,Tak pojď, půjdeme je trošku potrápit, jestli tam budou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Tak pojď, půjdeme je trošku potrápit, jestli tam budou." zaculila se Ell, a pomalu se rozešla ke dveřím, s Lily v patách. ,,Myslím, že budou." zasmála se Lily a srovnala s ní krok. ,,A navíc,dva z nich po tobě pokukují." zazubila se zrzavá Nebelvírka a vyšla na chodbu, kde se bavilo několik dalších děvčat. Ellie vyšla za ní a společně se rozešli do společenské místnosti, kde se rozhodly posadit na jednu z mnoha pohovek. Poberti, kteří do teď stáli na stejném místě a povídali si, zmlkli hned, jakmile dvě Nebelvírky sešli poslední schod. Ty si jich však nevšímaly a posadily se kousek od nich na jinou pohovku. ,,Těšíš se?" zeptala se zrzka brunetky s úsměvem. Brunetce úsměv trochu povadl a zadívala se do ohně v krbu, než odpověděla. ,,Vlastně ano." pousmála se pak a doufala, že to vypadá věrohodně. Ano, těšila se, ale zároveň se bála. Neznala to tu, neznala lidi tady, ale nejvíc ji svíralo to, že se nemá kam vrátit. ,,Kde jsi studovala předtím?" zeptala se Lily, která tomu pousmání uvěřila. Avšak chlapec s medovýma očima, který stál s jeho přáteli kus od nich, tomu nevěřil. Zahlédl tu nejistotu v dívčiných očích, když se podívala do ohně v krbu. ,,V Krásnohůlkách." zamumlala a rychle se zvedla. ,,Je mi nějak divně Lily, myslím že půjdu na pokoj." a urychleně zmizela na schodech.

Lily a Sirius se za ní nechápavě dívali, Remus jí chápavě doprovázel očima. James její odchod ukázkově ignoroval a Peter byl zabraný do počítání čokoládových žabek. ,,Co to bylo?" Ozval se Sirius a podíval se na Lily. ,,Mě se neptej Blacku, já sama to nevím. Mějte se, pánové. "Ohlásila a pak už zmizela na schodech. ,,Zajímavé."podotkl James a zasmál se. Sirius se ušklíbl a natáhl na pohovku. Remus nad nimi protočil očima a Peter je nevnímal. Poberti se po nějaké půl hodině vydali do jejich pokoje, kde už zůstali. Ellie si dala sprchu, a teď ležela zalezlá v její posteli a poslouchala Lily. Ta jí vyprávěla, na co se má těšit a říkala, že doufá že Ellie dostane stejný rozvrh. Také z ní vytáhla, že je metamorfomág a ukázala jí nějaké věci. Například si nechala změnit vlasy na Lilyinu barvu, pak na Jamesovu a Siriovu, a když Lily usnula, oddychla si.

Vylezla z postele a bosky vyšla na chodbu. Z pokojů se ozývalo jen spokojené oddychování a tak rychle seběhla do společenky. Málem chytila infarkt, když jí pod schody dopadla na rameno chlapecká ruka. S bušícím srdcem se podívala na jejího majitele a oddychla si. ,,Remusi, jsi normální?! Málem jsem kvůli tobě chytila infarkt!"sykla na něj tiše a uklidnila se. ,,Promiň Ellie, to jsem nechtěl." Remus se na ní omluvně pousmál a objal ji kolem ramen. ,,Proč nespíš? "Zeptal se a i s ní se posadil na nejbližší pohovku. ,,Jsem nervózní. A bojím se." Prozradila mu. Remus se chápavě pousmál a přejel jí po rameni v uklidňujícím gestu. Ellie vydechla a opřela si o něj hlavu. To, co mu prozradila, byla pravda. Byla nervózní a bála se, nebála se však lidí samotných. Bála se jejich chování k ní. Všichni už věděli, že je Greenová, a do rána budou jistě všichni vědět že je též poslední z jejího rodu.

Zamyšleně se dívala do ohně v krbu opřená o Remusovo rameno a na jejím čele se začínala tvořit vráska. Remus ji sledoval a pousmál se, když se jí začaly klížit víčka. On sám se díval do ohně a ji sledoval po očku. Zvědavě na ni otočil hlavu ve chvíli, kdy její hlava spadla z jeho ramene. Ellie spokojeně oddechovala a teď na ní byla znatelná únava. Remus ji pohladil po rameni a protože se i jemu začaly klížit víčka a nechtěl ji budit, pomalu a opatrně si i s Ellie lehl. Položil jí ruku kolem pasu aby se neskutálela z pohovky a zavřel oči. Temnota, která se nacházela za zavřenými víčky se po chvilce změnila a jeho mysl automaticky začala počítat, kolik dní zbývá do úplňku. Zoufale vydechl a schoval si obličej do vlasů černovlásky, které se nezdálo nic.

Po nějaké chvíli usnul dokonce i Remus bezesným spánkem. Sirius, kterého vzbudilo Peterovo chrápání, se v ložnici Pobertů zvedl do  sedu a promnul si oči. Jeho pohled putoval po místnosti. Peter chrápal a objímal polštář, Jamesovi od koutku úst tekla slina a jeho peřina se válela z větší části na zemi, a Remusova postel byla prázdná. Vyhrabal se z postele, oblékl na sebe župan a vylezl ven z ložnice. Tiše seběhl schody a podrbal se ve vlasech. Povytáhl obočí, když si všiml že Ellie s Remusem spolu leží na pohovce, ale únava zapříčinila, že se otočil na patě,  vyklusal schody do Pobertovské ložnice a zase si zalezl do postele.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 15, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DifferentKde žijí příběhy. Začni objevovat