3.

88 12 2
                                    

,,NEBELVÍR !"vykřikl klobouk nahlas a Nebelvír spustil obrovský aplaus.Ellie se usmála,když si všimla že Remus,Sirius a James stojí,a Sirius dokonce píská na prsty.Když jí profesorka sejmula Moudrý klobouk z hlavy,zvedla se a s hrdě vystrčenou bradou se rozešla k Nebelvírskému stolu,kde jí Remus držel místo vedle něj. Vydržela si hrát na hrdou do doby,dokud ji Sirius nepopadl a neobjal takovou silou,že ji zvedl ze země.Ellie se rozesmála a šťouchla do něj,aby ji postavil. Nechala se obejmout od Jamese a pak už se posadila vedle Remuse,který se na ni usmíval.Spolu s ostatními se natočila,aby viděla,jak Moudrý klobouk poslal jednu brunetku s modrýma očima a lehce růžovými tvářemi do Mrzimoru.

,,Takže Ellie,co kdyby jsi nám vysvětlila,co mělo být to před vlakem?"ozval se James,který seděl naproti ní.,,Jo,taky bych to rád věděl."přidal se Sirius.,,O čem to mluvíte,vy dva? Co se stalo před vlakem?"ozval se nechápavě Remus.Ellie si povzdechla.,,Zírejte."zamručela,zvedla několik pramenů vlasů a zavřela oči.Představila si,jak její vlasy do půli dostaly bílou barvu,a otevřela oči až,když se ozvali tři zalapání po dechu.,,Ty jsi meta-"začal James,ale Ellie se rychle natáhla přes stůl a zacpala mu pusu.Počkala,až Nebelvír propukne v aplaus,protože další prvák byl zařazen do Nebelvíru.,,Ty jsi metamorfomág?"zašeptal James,když Ellie sundala ruku z jeho obličeje.Jen přikývla a dál nepromluvila,dokud nebyl poslední prvák zařazen do Havraspáru.Profesor Brumbál tleskl,a na všech stolech se objevila hromada jídla.Ellie nadzvedla obočí a podívala se,co by si mohla dát.Natáhla se pro zeleninový salát,ze kterého nakonec snědla jen trochu a zbytek večeře se v něm jen hnípala.

,,Ellie,proč nejíš?"ozval se vedle ní hlas Remuse a když zvedla hlavu,všimla si že ji on,James i Sirius probodávají starostlivými pohledy.,,Nevím,nějak nemám hlad."pokrčila rameny.,,Děláš si srandu? Jestli takhle jíš normálně,jak jsi mě mohla zvednout ?"vykulil oči Sirius.Síní se ozvalo tlesknutí a jídlo zmizelo.Ellie věděla,že se bude zpívat školní hymna a když se tak opravdu stalo,radši zpívala jen šeptem.Byla šťastná,když skončila a zamyslela se natolik,že ji probralo až to,když jí Sirius dloubl do ramene.,,Ellie,pojď,jdu odvést prváky,a jelikož jsi tu nová,tak i tebe."Remus se na ni laskavě usmál a zvedl se od stolu.,,Jo,jo,jasně."dostala ze sebe,zatřepala hlavou a postavila se.,,Mějte se vy dva."zamávala na Siriuse s Jamesem a neušlo jí několik žárlivých pohledů,které na ní házeli ostatní dívky.,,Určitě se ještě potkáme."mrkl na ni Sirius a James protočil očima.,,Měj se,Ellie."zavolal za ní,protože už se vydala za Remusem,který už vycházel ze síně.,,Remusi!"vyjekla rusovláska,která se vynořila zpoza rohu a Ellie,když nakoukla za roh,uviděla hromadu prváků zařazených do Nebelvíru.,,Lily,ahoj."zasmál se Remus a písknul,když si všiml počtu prváků.

,,Představíš nás?"nadzvedla rusovláska,kterou Remus oslovil jako Lily,jedno obočí,což podtrhlo její mechově zelené oči,kterými zvědavě projížděla Ellie.,,Jo,promiň.Lily,tohle je Ellie.Ellie,tohle je Lily."pousmál se Remus a Lily se nadšeně usmála a natáhla k ní ruku.,,Lily Evansová."vyhrkla vesele.Ellie s úsměvem její ruku přijala.,,Ellie Keira Greenová."zasmála se.,,Tak dámy,myslím,že bychom měli zrychlit,prváci se tváří naštvaně."naklonil se k oběma Remus.,,Ups?"ozvala se Lily,když se podívala na prváky.Ellie na ně otočila hlavu a zasmála se,jelikož většina se tvářila naštvaně.Remus se naklonil k jejímu uchu a začal šeptat tak,aby to nikdo neslyšel. ,,Jo a Ellie,pořád máš polovinu vlasů bílou.",,Schováš mě?"zvedla k němu hlavu a sladce se usmála.Remus přikývl a stoupl si tak,aby na ni nikdo neviděl a Ellie zavřela oči,představila si samu sebe s černými vlasy a po několika vteřinách oči znovu otevřela.Vylezla zpoza Remuse a kývla na znamení,že můžou jít.,,Tak jo děcka,já jsem Remus Lupin..."Remus se otočil k prvákům a začal jejich řeč.,,A já Lily Evansová."doplnila ho Lily.,,A jsme prefekti Nebelvírské koleje.Zavedeme vás do naší věži,která se stane vaším druhým domovem.Pojďte."Remus s Lily se otočili a vydali se dál chodbou.Ellie sebou trhla a popoběhla,pak se zařadila po Remusovu levici.Nechtěně zaúpěla,když došli ke schodům.

,,Tak děcka,tohle je měnící schodiště,dávejte si na něj bacha,mění se kdykoliv a jakkoliv chce."upozornila Lily a s Remusem s Ellie a prváky v patách začala stoupat nahoru.Remus i Ellie ji rychle dohnali a zařadili se zase vedle ní,prváci byli dva nebo tři kroky za nimi.Remus,Lily a Ellie zastavili nad schody u nějakého obrazu a počkali,dokud tam nebudou všichni prváci.,,Toto je Buclatá dáma,střeží naší věž,a abyste se dovnitř dostaly,musíte odpovědět heslo.Heslo se mění,když ho nebudete vědět,stačí počkat na nějakého staršího studenta,nebo až půjde někdo zevnitř."Lily se po celou dobu jejího proslovu usmívala a Ellie nechápala,jak se někdo může pořád usmívat.Jenom lehounce pozvedla obočí a sledovala,jak se Remus otočil k Buclaté dámě.,,Heslo."ozval se hlas z obrazu a Ellie si všimla,že se dáma hýbe.,,Dobrý večer,Buclatá dámo."pousmál se Rem a otočil hlavu na prváky.,,Nikdy nezapoměňte být slušní,Buclatá dáma má velmi vysoký hlas,když začne zpívat nebo křičet."oznámil jim a pak se otočil zpět k obrazu.,,Heslo je chrabrost."řekl a znovu se otočil k prvákům.,,Teď vítejte v Nebelvírské věži,pojďte dál ale ještě chvíli počkejte."oznámil a otočil se,aby vlezl do otvoru po obrazu.

Lily už byla vevnitř a Ellie si pospíšila za Remusem.Postavila se vedle něj a začala se rozhlížet.Přestala,až když Remus začal mluvit.,,Tohle je naše společenská místnost.Naší kolej vytvořil Godrik z Nebelvíru.Támhle je krb, sedačka,pár stolů,a tohle.."přešel mezi dvoje schody.,,Jsou schody do ložnic.Napravo dívky,nalevo chlapci.Pro chlapce je nemožné jít do dívčích ložnic,schody jsou začarované,jakmile se na ně někdo z chlapců byť jen postaví,shody se promění ve skluzavku a pošlou ho zpět dolů.Divné je,že takto jsou začarované jen dívčí schody,chlapecké ne,takže dívky můžou jít k nám.Rozvrh hodin dostanete zítra na snídani,potom se vydáte zpět do věže pro učebnice a v devět zvoní na první hodinu.Dopoledne jsou většinou dvě jiné hodiny,nebo dvouhodinovky,pak je oběd a další hodina začíná v jednu hodinu odpoledne.Končí se většinou kolem páté odpoledne,prváci mají v pátek odpoledne volno. Pokud máte Astronomii,ta se koná v noci na Astronomické věži.To je jediný případ,kdy smíte opustit kolej po večerce."Remusovi přeskočil hlas a tak si odkašlal,a místo něj pokračovala Lily.

,,Budete mít výuku létání,kterou budete mít jen jako první ročník,od toho druhého se budete moct zkusit dostat do famfrpálového týmu.A teď si běžte najít pokoje.Na dveřích jsou pergameny s vašimi jmény."s touto větou se prváci s křikem rozběhli ke schodům a pak po nich nahoru.Lily a Remus naráz vydechli a Lily se založila ruce v bok.Ellie se té scénce zasmála a hodila sebou do nejbližšího křesla.,,Ty schody mě zabijou."zamručela.Remus se zasmál.,,A to je budeš vycházet každej den.Ale pořád mi nedochází,že když tě zabijou schody,jak si mohla ve vlaku zvednout Siriuse."nadzvedl obočí.,,Neříkej,že ti to nedošlo."založila si ruce na hrudi a vystrčila bradu.,,Nic proti Ellie,ale teď vypadáš jako pravá Greenová."usmál se a Ellie píchlo u srdce.Snažila se to na sobě nedat znát,ale nejspíš se jí to nepovedlo,protože Remusův výraz se během vteřiny změnil.,,Ellie,promiň,já nevěděl,že.."začal,ale Ellie ho zarazila zvednutou rukou.,,Neřeš to,Reme."zamumlala,zvedla se z křesla a otočila k Lily.,,Lilyinko,že mi prozradíš kde mám pokojík?"zkusila se usmát.Akorát tím u Lily vyvolala smích.,,Jasně,Ell,pojď se mnou."usmála se Lil a otočila se,pak začala stoupat k dívčím ložnicím.Ellie sklopila hlavu a rychle se vydala za ní,Remuse nechala za sebou.

,,My máme pokoj spolu?Jenom my dvě?"vykulila oči,když si přečetla jména napsaná na pergamenu,který byl připevněn na dveřích,u kterých Lily zastavila.,,Jojo,nikdo z šesťáků na nás nezbyl.Věci tu máme,a teď jedna věc.Mám tě po pozemcích provést já nebo Rem?"nadzvedla jedno obočí.,,Emm... no...víš....Asi Rem..."zamumlala.,,Fajn!Tak běž dolů a řekni mu to,Ell.."zaculila se Lil a za ramena Ellie otočila.,,Hhh,tak faaajn faajn ,už jdu ."zahučela a rozešla se zpátky do společenky.Remuse našla stát před krbem zírat do ohně.Pousmála se a přešla k němu,postavila se vedle něj.Rem sebou trhl a otočil k ní hlavu.,,Ellie,vážně promiň.Já to nevěděl."začal se omlouvat.,,Reme,stačí.Já se na tebe nezlobím.Jedinej kdo to ví je Brumbál,a jestli to někomu řekl tak McGonagallová.Vlastně jsem se tě přišla na něco zeptat."usmála se na něj.Remus zmlkl a kývl na znamení,že se může ptát.,,Neznám to tu,a asi by bylo dobrý to tu znát,takže...Neprovedl bys mě tu?"podívala se na něj skrz řasy a doufala,že ho obměkčí.,,Lily nemůže?"podivil se.,,Může,ale víš,...znám ji chvíli,tebe znám už z vlaku,takže..."uculila se.,,Dobře Ellie,provedu tě tu zítra po obědě,než budeme muset na další hodinu."usmál se na ni a zasmál se nad tím,když se jí ve tváři usadil výraz malého dítěte,které dostalo jeho dlouho vysněnou hračku.,,Děkuju!"vypískla Ell s úsměvem,rychle ho objala a pak už zmizela na schodech k dívčím ložnicím.

DifferentKde žijí příběhy. Začni objevovat