MÜDÜRÜN SÜRPRİZİ

49 2 0
                                    

  Yine oppanın alarm sesiyle uyandın ve hemen elini yüzünü yıkayıp bir şeyler atıştırdıktan sonra okul üniformanı giymeye koyuldun.

  Yine oppanın alarm sesiyle uyandın ve hemen elini yüzünü yıkayıp bir şeyler atıştırdıktan sonra okul üniformanı giymeye koyuldun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Okulun tek sevdiğin yanı bu formaydı.Servisi kaçırmamak için acele ediyordun yine her zamanki gibi akşamdan hazırlanmamıştın. Korna sesiyle koşarak aşağıya indin ve servisteki en arka köşeye oturup kulaklıklarını takıp şarkı dinlemeye başladın. 10-15 dk sonra okula varmıştınız ve servisten iner inmez karşında sana 32 dişiyle tebessüm eden Aera'yı görüp boynuna atladın. Aera seninle Türkiye'ye geldikten sonra sizin okula yazılmıştı. Birlikte sınıfa çıktınız ve ders çalışmaya başladınız. Aera ne kadar okulunda çok iyi bir öğrenci olsada sonuçta burası Türkiye'ydi. Konular aynı olduğundan fazla zorluk çekmiyordu. İkinizin de hayali mesleğinde başarılı bir mimar olmaktı ve bu yüzden elinizden gelenin fazlasını yapıyordunuz.          

"Birkaç haftaya mezuniyetimiz var biliyorsun (ismin)."                                     "Yaa ne mezuniyetinden bahsediyorsun sen Allah aşkına? Bizimkine mezuniyet mi denir? Oturucaz tip tip birbirimizin suratına bakıcaz. Sanki 4 yıldır görmüyoz ya"                                    
"Yaa deme öyle müdürün bu yıl bi sürprizi varmış yan sınıftaki kızlar konuşurken duydum."                                   "Hıhı hayal kurmaya devam edin siz.."                                                                                                                 

                   OKUL ÇIKIŞI

    Bugün okul çok yorucu geçmişti. Hemen servise binip eve gitmek istiyordun ama şansa bak ki şoförün o gün bir cenazesi varmış ve gelemeyecekmiş. Tramvayla gitmek zorunda kalırsın. Tramvay durağına doğru yürürken yanından sizin okuldan bir grup geçer ve Aera'nın bahsettiği o sürprizden bahsediyorlardır. Kafana bile takmadan yürümeye devam edersin. Durağa ulaşınca oturup tramvayı beklemeye başlarsın. Sen tramvayı beklerken etrafta dolaşan ve öğlen atıştıran yağmurdan dolayı üşümüş kar gibi bembeyaz köpeği görürsün ve hemen üzerindeki palto ile köpeğin üzerini örtüp kucağına alırsın. O sırada aklına Coco gelir ve Got7 ile geçirdiğin o günü hatırlarsın gözlerin dolar..

SORU:Oppanı bir emoji ile anlatabilir misin?

A Day In Seul With Got7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin