GOT7'LA KARŞILAŞMA

54 3 1
                                    


                              1 HAFTA SONRA

  Mezuniyet günü yarındı. Birazcık da olsa heyecanlıydın çünkü müdürün sürprizini merak ediyordun ama fazla kafaya takmıyordun ancak içinden bir ses bu sürprizin gerçekten güzel olacağını söylüyordu. Evde sıkıntıdan patlamak üzereydin. Aera'yı aradın ve bir cafede buluşmak için sözleştiniz. Üzerine siyah beyaz çizgili bir gömlek ve siyah dar pantolon giyip hemen çıktın cafe evin yanındaydı. Cafeye gittiğinde Aera seni bekliyordu.                                                                          

"Eee (ismin) mezuniyette ne giyeceksin?"  "Sanada merhaba Aera.." " Merhabayı falan bırak da ne giycen onu söyle bana meraktan çatlıycam." "Ya sen ne ara şiveli konuşmaya başladın yerim yerimm :D" "Konuyu değiştirmeee!" "Üüf çekilmez senin çenen bak gidiyorum haa ona göre.." "Sen de hem çağırıyorsun hem de ağzından lafı kerpetenle alıyoruz." "Aera.." "Ne?!" "Bazen şaşıyorum ben mi yabancıyım sen mi diye :D" "Anlaşıldı sen söylemiyceksin ben söylüyorum o zaman. Ben varya öyle bir elbise aldım ki parmaklarınızı yiyeceksiniz.."  "Parmaklarımızı yiyceez?! Yemek için kullanılan bi terimi elbise için kullanman çok hoş :DD" "Hahahaa çok komik. Bi de bana elbisemi soruyo! Sana ne benim elbisemden ay söylemiycem işte hıh küstüm :/"  "Tamam şampiyon sakin ol :D. Bugünlük bu kadar yeter bizim gene devreler yandı mezuniyette görüşürüz :*"                                                                                                                                           

                            ERTESİ GÜN                                     

  Saat 11:07.. Geç kalmıştın aceleyle üzerini giyinip çıktın servisi de kaçırdığın için onca yolu yürümek zorunda kaldın.Balonun olduğu yere ulaştığında yorgunluktan bayılmak üzereydin arkadaşların hemen sana bir sandalye getirip seni oturttular.Aera ortalıklarda gözükmüyordu ve etrafındakilere onun gelip gelmediğini sordun.

"Aera nerde gelmedi mi yoksa?"                                                                                                                                "Ben servis yaparken üzerine meyve suyu döküldü."                                                                                    "Ben bi şuna bakıyım.. :D"                                                                                                                                          

Lavaboya doğru yol alırsın daha lavaboya ulaşmadan Aera'nın o ince sesini duyabiliyordun.

"Gerçekten parmaklarımızı yiycekmişiz :D"  "Uuuf (isim) zaten sinirliyim.." "Tamam ya sorun yok sizin yurt yakın değişir geliriz iki dakkada.." "Ayy sağ ol ya bu benim aklıma hiç gelmemişti!" "Tamam işte ne güzel ben getirdim aklına hadi kalk." "E Balo?" "Bak yaa"         "Tamam tamam hadi gidelim..."                                                                                                                              

Balonun olduğu mekandan çıkıp yurda gittiniz ve Aera söylene söylene üzerini değiştirdikten sonra geri döndünüz.Kapıdan girmeden önce duyduğun şarkı sana çok tanıdık geldi ve Aera'yı hızla içeri sürükledin ve.....GOT7!?

"Waow müdürün sürprizi buymuş demek :O" "Aera.. Got7 mı ordakiler?" "Ta kendisi..!"


OY VERMEYİ UNUTMAYIN...<3

A Day In Seul With Got7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin