Capitolul I-DESPĂRȚIREA

17 3 1
                                    

Intr.o iarnă, Anastasia si cu soțul ei Alexander, dintr.o familie de boieri, d.au naștere la 2 fete gemene, pe nume Elena si Eliza. Elena avea o cicatrice pe mana in forma de inima, iar Eliza avea un ochi verde si unul albastru. Amândouă erau brunetă și nu semăna cu nici unul dintre părinții lor.
Timpul a trecut si regina Maria a aflat de gemene. Regina a ordonat ca părinții celor 2 fete gemene sa plateasca o suma imensă. Se gandea:
-Daca tot are două gemene , si m.ai este si însărcinată, înseamnă că au bani. Nu ar avea cum sa ii creasca fara bani.
Asa ca a 2 zi după naștere, regina a trimis pe oameni de incredere sa ii anunțe pe cei 2 soți. Cand au ajuns acolo toți erau intr.o petrecere nu au m.ai văzut pe cineva sa nască de două ori gemeni. Se strânsese tot orașul sa sărbătorească.
După ce au plecat toți, cei care au fost trimiți de regina au intrat în casă și le.au spus.
Andrei:-Buna ziua!
Alexander:-Buna ziua!Ce va aduce pe aici?
(atunci intra si Anastasia pe usa)
An:-Regina ne.a trimis sa va spunem ca de acum in colo veti avea o taxă.
Anastasia:- Ce taxa?
Daniel:-Regina ne.a ordonat sa va spunem ca aveti o taxă din cauza ca aveti multi copii. Regina Maria a zis ca suma e imensa, si trebuie să o achitați la timp , ca nu cumva sa rămâneți fara casa.
După o cearta Anastasia si Alexander au acceptat , si in scurt timp au rămas fără casa. Regina a hotărât ca în fiecare zi taxă sa se mărească.

După 4 ani...

Aceasta familie a pierdut totul , ii m.ai avea nu m.ai pe copii lor,dar familia era sa se destrame.
După ce au pierdut tot , Anastasia,mama celor două perechi de gemeni, a început să fie m.ai rece cu gemenele. M.ai ales cu Elena care din cate observa nu se comporta la fel de frumos, cum se comporta Eliza.
*Eliza era buna dar te trăda la orice pas, însă Elena era rea , dar buna,o inima curata chiar dacă nu arată asta des.*
Dar intr.o zi,viata lor era sa se schimbe.
Chiar de ziua gemenelor, 3 bărbați îmbrăcați în negru au venit la ei.
Rămase fără casa ,de abia m.ai avea unde sa locuiască.
Alexander si cu Elena erau afara,tăiau lemne,iar Anastasia ,Eliza ,Marian si Alex , erau în casă. Au batut la usa.
*Cioc...cioc..cioc*
And:-E cineva acasa?Alo!
Anas:-Da...imediat..imediat...
(Deschise usa)
După câteva minute se auzi un strigăt. Anastasia era sa faca infart .Venise prea devre acei oameni.
Alex:- Ce sa intamplat?...Ooo...Buna ziua...ce va ...aduce..pe aici?
And:-Buna ziua .Am venit sa luam banii.
Alex:-Intrati...in casa...va rog...frumos.
And:-Bine.
Elena a rămas singură in curte. Curiozitatea era asa mare încât, a convins.o pe Elena sa meargă la geam.si sa asculte. Era asa de scundă încât nu a reușit să vadă cine stie ce,însă a auzit ca părinții ei au zis ca nu au strâns toți banii,si nu are cum sa ii plătească. Pe urma liniște. Elena a inteles ca nu trebuia sa asculte,asa ca a plecat inapoi sa taie lemne.
(Intre timp in casa)
Cum am spus părinții Elenei le.au spus că nu au toți bani asa ca nu aveau cum să plătească .
And:-hmm...Atunci trebuie să vă i.au unul dintre copii.
Alex,Anas:-CUM?Nu..!!!!
And:-Vreti sa rămâneți fara casa si fara pământ?
Alex:-Nu...
And:- Atunci..
Ana:-Hmm...Bine.
Andrei a început să se uite la copiii din casa, dar nu i.a placut nici unul.
Atunci a iesit din casa si a zărit.o pe Elena. Ea inca tăia lemnele si le aranja frumos, asa ca s.a hotărât.
And:-M.am hotărât.!!
Alex/Ana:-Da...??
And:-Da. O iau pe ea.
si arata cu degetul spre Elena.
Atunci Anastasia,imediat a zis :
-Da!!Luati o!!
Alexander nu avea cum sa o contrazică, chiar dacă voia.
Andrei a mers la ea si a zis,:
-De acum in colo vei veni cu mine!Ai înțeles.?
Elena:-...Bine....
A luat-o în brațe și au plecată. Anastasia a inchis imediat usa, cu un zâmbet mare pe față. Nu.mai tatăl ei mai era afara. Si cu un glas pierdut a zis:
-Ai.. gri..grija de tine..draga mea!!
Si pe urma liniște. Cu ochii plini de lacrimi Alexander a intrat în casă ne mai zicând nimic.
Elena a inteles atunci ca nu se va m.ai întoarce la ai ei, si a început să plângă, atunci i.a vazut pentru ultima dată pe părinții ei.
Între timp la casa părinților ei, Eliza si cu frații ei gemeni, au rămas cu fata catre usa așteptând să vină inapoi,dar au așteptat destul încât să vadă că nu vine, iar tatăl lor plângea întruna.
Andrei si Elena au mers 2 zile întregi ca sa ajunga la un domn,ce avea casa in mijlocul pădurii. Acea persoana era șeful închisorii de sclavi. Elena și-a dat seama ca de acum in colo va trebui să muncească ca sa trăiască...
Va urma..

Va urma

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Povestea prințesei Elena Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum