Ajungând acolo,a fost trântita pur si simplu pe podea cu capul lipit de el, si injurata, fără să fi făcut nimic. Acolo era un bătrân care imediat a venit la Elena, a ridicat.o si a luat.o de acolo. A strâns.o in brațe și i.a zis ca totul va fi bine. Elena a crezut si a ațipit langa el. Ea credea că e un domn in varsta foarte drăguț,ca o ajuta, dar nu știa ceva, el era vrăjitor, si plănuia să evadeze.
ÎN MINTEA BĂTRÂNULUI:
-Hamm...E ceva la ea... Nu stiu ce...Are o cicatrice in forma de inima...Nu e de bine...Vad..Vad cum ai fost tratată de părinții tăi...Și vad ca tu încă ii iubesti...O fata asa pură...off..Mari păcate vin asupra ta...Trebuie să te învăț sa iti găsești puterea in sufletul tau, si sa evadam de aici....
Cu voce tare:-Sper sa nu fie prea târziu....
Liniste...După 2 ore in care Elena a dormit, ziua a dispărut,si a aparut noaptea. Și bătrânul era treaz, cand a vazut, la intrebat , care e numele lui si daca stie ceva de regina , si de ce e asa rea...
Bătrânul:- Mă numesc Hamiochii Baduu. Dar poti sa imi spui Bătrânul.
Ele:-Încântată, eu sunt Elena.
Bat:-Da stiu...
Ele:- Da??!!
Bat:- Da... Și ce întrebai de regina??
Ele:-Pai am intrebat de ce asa de rea...ca le.a luat părinților mei toti banii...Și nu prea mai au unde locui...
Bat:- Nu stiu de ce e asa de rea , Elena, dar stiu un lucru e obsedată după avere.
Liniste. Luna răsare...iar pe Elena începe să o doară capul. Bătrânul se uita cu ochii largi deschiși la ea. Si a dat seama ca exista o mare putere asupra ei, si si.a propus sa nu moara pana nu o ajuta să isi stăpânească. Noapte a trecut. Usor usor se vedea soarele cum rasare. Bătrânul adormise. Însă Elena era încă trează, gândindu.se la ce a spus bătrânul.
Zilele au trecut, lunile au trecut, chiar si anii au trecut repede. Și în tot acest timp ,Elena sa antrenat, ca sa poata fi mai puternică. Chiar de ziua ei cand a împlinit 12 ani, Elena a avut o viziune... in acea viziune a aflat faptul ca , un inger pierdut i se va arata in al 13 an de la ziua ei.... va urma...
CITEȘTI
Povestea prințesei Elena
RandomO fata pe nume Elena,este data de către mama ei , la sclavi, ca sa-si plateasca datoriile la regina. Aceasta fata isi descoperă puterile ,si incearca sa scape din închisoare. În timpul in care planuieste evadarea , își pierde prieteni, din această c...