Acea persoana era șeful închisorii de sclavi. Elena și-a dat seama ca de acum in colo va trebui să muncească ca sa trăiască...
Au rămas acolo in acea casa rece si groaznică câteva zile. Cei trei oameni au discutat cu acel om, si au ajuns la o înțelegere.
And:- Deci , asa ramane. Toti câștigăm.
Seful inchisorii:- Da..dar cu ea ce fac. Nu vrea sa mănânce, si daca face asa înseamnă că e bolnavă de ceva...
And:- Nu e bolnavă,e doar rănită...
(Iese Andrei si ceilalti doi soldati afara,lăsând.o pe Elena in casa cu acel om)
And:- Chiar imi e mila de ea... Ai văzut cum se comporta cu ea..
Mircea(cel de.al doi.lea soldat):- Da... de parca o ura,sau ceva gen...
Marcis(cel de.al trei.lea soldat):- Pe noi nu ne intereseaza cum se comporta acea femeie cu ea. Pe noi ne.a trimis regina sa ii aducem banii. Atât! Nu sa ne facem griji pt. o pustoaica care nici macar nu mănâncă. (Atunci iese Elena sa ii cheme la masa) Oricum ea o sa moara ca ceilalti sclavi....
Elena: ...
Se făcură deodată liniste. Elena isi lua inima in dinti si cu lacrimi în ochi le spusese o mica povestire , care a schimbat foarte rațional comportamentul lui Marcis,chiar dacă era un soldat foarte dur.
Elena:- Trebuie să vă spun ceva...*cu lacrimi în ochi* Lumea asta e rea,stiu, dar noi nu trebuie să fim rai cu persoane nevinovate,sau chiar cu persoanele care au putina vina...eu de câteva zile nu am mâncat ca sa va las dumneavoastra mancare,ca sa puteți face treaba...Nu cer nimic,si da stiu ca o sa mor ,dar macar o sa mor cu putina pace. Pacea ,ca am putut să vă ajut,domnule.
Mar:- ... Imi pare rau pustoaic.o... Chiar imi pare rau...
Elena:- ....A.. da... ,haideți la masa...
And:- Ia zi acum, ce părere ai acum despre fata asta??
Mir:- vin.o odata la masa, ca pana te gândești tu ,se răcește mancare... hai...ce mai astepti?!
Mar:-Da aveti dreptate...
And:- Hai la masa. Si taci!
Erau cu toti la masa. Asa frumoși,ca o familie,însă lipsea cineva. Elena a rămas afara cu gândul la ce a zis Marcis. Stătea liniștită cu fata la stele. O fata cu bun simt,si iubitoare ca ea nu găseai, dar totul era sa se schimbe cand trebuia sa o duca la închisoarea de sclavi..
Seful. Inc.:- Am prins drag de asta mica. Chiar imi pare rau ca trebuie sa o duc la închisoare... Nu am avut niciodată drag de un prizonier , nici de oameni in general de aceea nu m.am căsătorit.
And:- Da.. Dar nu există altă cale ,ca să o salvăm?
Șeful Inc.:- Nu imi pare rau... Chiar imi pare rau,odata ce e pusă pe hârtia asta,numai moartea poate sa o scape de ea...sau sa fie luata de regina....
And:- Nu,... din cauza ei e ea aici. Nu are cum sa o ia regina,ea urăște copii...
Șeful Inc.:- Ai dreptate....
...
Timpul a trecut, si a venit vremea ca mica noastra eroina sa plece spre închisoare. Cu lacrimi în ochi isi lua la revedere de la cei trei soldați, si porni împreună cu Șeful Închisorii spre locul in care va fi noua ei "casa". Au mers ore întregi,până au ajuns la o prăpastie , sau asa credea ea ca e. Uitându.se in jos,a vazut animale sălbatice și custi ,în care oameni erau ținuți captivi, si o grămadă de soldați înarmați cu sabi si scuturi. Deja frica ii atârnă în vene,teama de moarte zbura deasupra capului.
Șeful Inc.:- Eu trebuie să plec... Ai grija de tine ,si te rog eu sa nu mori...
Elena:- Iti promit ca nu o sa mor... *cu un glas tremurat* sper...
Șeful pleca ,iar ea rămase singura pe o margine de poteca. A stat acolo destul de mult timp până când au sosit alți sclavi din alte părți ale lumii ,si s.a alăturat lor. Toti copii au fost puși intr.o celulă mica si rece,însă pe ea a trimis.o direct la o celulă pt. personal mixt.(*adică, oameni de toate varstele*). Si acolo incepe viata teribilă si îngrozitoare a Elenei.
Va urma....
CITEȘTI
Povestea prințesei Elena
RandomO fata pe nume Elena,este data de către mama ei , la sclavi, ca sa-si plateasca datoriile la regina. Aceasta fata isi descoperă puterile ,si incearca sa scape din închisoare. În timpul in care planuieste evadarea , își pierde prieteni, din această c...