Bölüm 5: Yeraltında İlk Gün
Genç kız ne olduğunu anlayamamıştı. Bir an da kendini yeraltında buldu. Şaşkınlıkla etrafına bakarken Yoongi ile göz göze geldi.
"Ne... ne yapıyorsunuz? Ne işim var benim burada?"
Yoongi yavaşça gülümsedi.
"Artık burada yaşayacaksın. Yeni evine hoşgeldin Persephone."
Genç kız kaşlarını çattı. Hiçbir şey anlamamıştı.
"Neden bahsediyorsun? Ayrıca benim adım Kore ve burada kalamam eve gitmem gerek."
Yoongi kaşlarını çattı. Sinirlenmeye başlıyordu. Onun canını yakmamak için genç kıza cevap vermedi ve odayı terk etti. Daha sonra ise genç kız, kapının kilitlenme sesini duydu. Hızla kapıya ilerledi ve açmaya çalıştı. Kapıya vurdu ve bağırmaya başladı.
"Hey! Çıkarın beni buradan! Hades, beni duymuyor musun?! Çıkar beni! Lütfen..."
Genç kız boşuna bağırdığı fark ettiğinde kapıya vurmayı bıraktı ve sırtını kapıya yaslayarak ağlamaya başladı. Ayakta fazla duramayacağını anladığında yavaşça aşağı kaydı.
O sırada Yoongi, oldukça mutluydu. Sonunda o kız yanındaydı. Demeter'in fazlasıyla sinirleneceğini biliyordu ancak buraya gelmeye cesareti olmadığından da emindi. Yoongi elindeki viskiyi yudumlarken kendi kendine düşündü. Onun için sorun olmazdı ancak Namjoon'un cehennemi yaşayacağı kesindi.
Yeryüzünde ise Yoongi'nin dediği gibi Namjoon cehennemi yaşıyordu. Demeter kızının Yoongi tarafından kaçırıldığını öğrendiğin de Namjoon'un yanına gitti. Kızını geri getirmesi için yalvardı. Ancak Namjoon onu geri getiremeceğini. Oraya diğer Tanrılar'ın girmesinin yasak olduğunu söyledi.
Demeter, Namjoon'un cevabından tatmin olmamış ve kendisi çözüm bulmaya çalışmıştı. Tek düşündüğü kızını oradan çıkarmaktı.
Yeraltında Yoongi, yeni adıyla Persephone'ye bir şeyler yedirmeye çalışıyor ancak Persephone hiçbir şey yemiyordu. Aradan birkaç hafta geçti ve yine bir akşam genç adam, Persephone'yi yemek masasına davet ettirdi. Genç kız oldukça acıkmıştı. Uzun bir süredir hiçbir şey yemediği için oldukça halsizdi de. Ancak bir şey yemek istemiyordu. Daha sonra masada duran nar tanelerini gördü. Canı istemişti genç kızın. Uzanıp birkaç tane nar tanesi aldı ve ağzına attı. Oldukça lezzetliydi bu yüzden biraz daha yedi.
Genç kız, nar tanelerini yerken Yoongi zaferle gülümsedi. Yeraltının kurallarına göre burada herhangi bir şey yersen sonsuza kadar burada kalman gerekirdi ve genç kız farkında olmadan kendi sonunu getirmişti. Ancak onun sonu tüm insanlığın sonu demekti...
Veeee kestiğğğğğğğğk burada bitiriyorum efenim. Fazla bekletmeden yayınlayım dedim. Finale çok az kaldı. Haberiniz olsun ^^. Umarım hoşunuza gitmiştir. Belki bir bölüm daha yayınlarım erkenden bitirmek istiyorum.
Oy verip yorum atarsanız çok sevinirim 🖤
Kendinize dikkat edin. Seviliyorsunuz ve sevilmeye devam edileceksiniz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruthless» Min Yoongi
Short StoryAcımasız, kalpsiz ve duygusuz olarak nitelendiren bir Tanrı'ydı Hades. Bir gün yeryüzüne çıkar ve Zeus ile Demeter'in kızı olan Kore'yi görür. İlk görüşte aşık olur. Bir plan yapar. Kore, arkadaşları ile çiçek toplamaya gittiğinde biraz uzaklaşır. Ç...