2.Bölüm

154 25 17
                                    

 BÖLÜM ŞARKISI : THE FRAY - YOU FOUND ME . OKURKEN DİNLERSENİZ DAHA İYİ OLACAKTIR.ŞARKIYI MULTİMEDİA'DA BULABİLİRSİNİZ.İYİ OKUMALAR ! :) 

1 haftadır deftere yazmıyorum.Sebebi yazmaya değer hiçbir şey bulamamam. Tüm hafta boyunca aynı şeyleri tekrarladım denebilir.Bugün okulun ilk günü olduğu için yazmaya değer buldum.

Hazırlıklarımı 1 haftada tamamlamıştım.Ders programımı bilmiyordum , bu nedenle çantamda sadece bir defter ve bir kalem vardı.Liseyi bulmam zor olmadı , düzenli yaptığım yürüyüşlerle çevreyi keşfetmiştim.Sonunda kapıya ulaştığımda o bilindik korku yine tüm bedenimi ele geçirmişti.Yeni başlangıçlar yapmaya korkar hale gelmiştim.Aklıma Şems'in ''Düzenim bozulur , hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme , nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmayacağı ?'' sözü geldi.Belki hayatımın alt üst olduğunu düşündüğümdendi bu korku . Bilinmeyene olan merakım , korkuma ağır basıyordu.Derin bir nefes aldım ve içeri girdim.Okula başladığımdan beri aşina olduğum kalabalığa karıştım.Oldukça uzun olan okul koridorunda amaçsızca yürürken sınıfımın nerede olduğunu merak ettim.Tam birine sormaya yeltenmiştim ki  yine onu gördüm.

Canlı canlı karşımdaydı.Saçları açık kumral , gözleri yeşildi.Rahat 1.80 vardı.Üzerine giydiği siyah bol t-shirt bile geniş omuzlarını ve kaslarını gizleyemiyordu.Bakışları sıcak ve canlıydı , nefes kesiciydi.Bir süre yerimde donup hayranlıkla onu seyrettim , fakat tahmin edilebildiği üzere o kalabalıkta birinin bana çarpması kaçınılmazdı.Yere düştüm.Birkaç çocuk bana baktı ve güldü.Yerle bir olan gururumdan başka zarar gören bir yerim yoktu.Tam kalkmaya hazırlanırken bana uzatılan eli farkettim ve hiç tereddüt etmeden tutup kendimi yukarı çektim.

OUROBOROSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin